חמישה טיפים להצטמצמות והעברת דירה של פנסיונרים בתל אביב

חמישה טיפים להצטמצמות והעברת דירה של פנסיונרים בתל אביב

הובלת דירה של פנסיונרים הוא שירות מיוחד שמוצע על ידי חברות כמו שניר הובלות. כשאנשים פורשים לגמלאות ונעשים מבוגרים הם מגלים כי עליהם להצטמצם ולעבור למקום שיותר מתאים בעבורם. זוהי יכולה להיות החלטה לא קלה עבור הפנסיונרים ומשפחותיהם. זוהי יכולה גם כן להיות התחלה מרעננת לפרק חדש בחיים. שניר הובלות  ידאגו לכך שהעברת דירה של פנסיונרים תהיה קלה ונטולת לחצים לכל המעורבים.

להלן חמישה טיפים בנוגע להצטמצמות ומעבר דירה של פנסיונרים:

1. תכננו בזהירות את מעבר הדירה שלכם

הצטמצמות, מעבר דירה בתל אביב יכולים להיות מלחיצים בעבור פנסיונרים כי ייתכן והם עוזבים מקום בו הם חיו והתגוררו במשך עשורים. זו הסיבה למה חשוב שפנסיונרים יתחילו לתכנן את מעבר הדירה מספר חודשים לפני יום המעבר. על פנסיונרים להתחיל בלבחון את תוכנית הבנייה של ביתם החדש. זה יסייע להם לקבוע כמה מקום פנוי יש בשביל חפציהם. ראיית המתווה של מקום מגוריהם החדש גם כן יסייע להם לתכנן היכן הם ירצו שכל פריט ימוקם. צעד ראשון זה גם כן יסייע לפנסיונרים להצטמצם. עיצוב הפנים של מקומם החדש בעזרת תוכנית בנייה יסייע להם באופן אורגני להחליט מאילו חפצים עליהם להיפטר לפני שהם עוברים דירה. וזה מוביל אותנו לשלב הבא.

2. הכינו רשימה של כלל חפציכם.

השלב הראשון סייע לפנסיונרים להחליט את מה ברצונם לשמור. בשלב הזה, הם יחליטו ממה ברצונם להיפטר. הצטמצמות היא דבר לא קל מכיוון שמדובר בזריקה של פריטים שהפנסיונרים אספו במשך שנים רבות. תרומה לצדקה או מסירה של חפציהם לבני משפחה היא דרך מתגמלת להצטמצמות.
על הפנסיונרים להתחיל בלהכין רשימה של כל חפציהם. עליהם להחליט באילו מהחפצים הם כבר לא משתמשים או שלא יתאימו לביתם החדש. לאחר מכן, עליהם להחליט כיצד להיפטר מהחפצים הללו. ראשית, שאלו בני משפחה אם הם מעוניינים בחפצים הללו ולאחר מכן הכינו רשימה של מי רוצה מה. שנית, בררו מול ארגון הצדקה המועדף עליכם אם הם מעוניינים באילו מהחפצים שבני משפחתכם אינם רוצים; חלק מארגוני הצדקה אפילו יאספו את החפצים הללו מכם. לבסוף, בדקו אם מהעירייה יכולים להיפטר מכל מה שנותר. אם אתם מוצאים את עצמכם לחוצים בזמן, שניר הובלות מציעים אפשרויות אחסון של החפצים שברצונכם לשמור אך שאינם מתאימים לביתכם החדש.

3. התכוננו ליום המעבר

כעת משתכננתם את המקום החדש שלכם וצמצמתם בהצלחה את החפצים אשר ברשותכם, הגיע הזמן להתכונן ליום המעבר. אתם יכולים לארוז את חפציכם בעצמכם, אך פעולה זו תוסיף ללחץ לסיטואציה שגם כך מציפה ברגשות. כאשר אתם פנסיונרים אשר עוברים דירה, עדיף שהמומחים של שניר הובלות יארזו את החפצים שלכם עבורכם. הדבר החשוב ביותר שפנסיונרים יכולים לעשות לפני שהם עוברים דירה הוא להכין את עצמם לרגע המעבר. עליהם לארוז תיק כאילו הם יוצאים לחופשה של כמה ימים. על התיק הזה לכלול בגדים, תרופות, חטיפים וכל דבר אחר שהם יזדקקו לו בזמן המעבר. התיק הזה גם ישמש כנחמה נוספת עבורם.

4. ארגנו לעצמכם תחבורה

עם כל התכנון וההכנה, קל לפנסיונרים לשכוח לארגן לעצמם תחבורה בזמן הובלת דירה בתל אביב. זוהי הזדמנות מצוינת עבור בני משפחה לבלות זמן עם הפנסיונרים בכך שיתנדבו להסיע אותם לביתם החדש. אתם יכולים גם כן לקחת אותם לאכול צהריים בזמן שהמובילים עובדים. קבעו כי התחבורה שלכם תגיע לאסוף אתכם בתחילת פרק הזמן שסופק לכם על ידי חברת ההובלה ששכרתם. אם אתם מרגישים שאתם צריכים לתת הנחיות למובילים בזמן שהם אורזים את חפציכם, זה בסדר גמור. זכרו, המומחים של שניר הובלות יארזו ויעבירו את החפצים שלכם בזהירות כך שאתם יכולים להשאיר את העבודה הזאת להם ולהיות רגועים.

5. תיהנו מיום המעבר שלכם

זה חשוב להירגע ולקחת נשימות עמוקות בזמן יום מעבר הדירה. היו סבלניים עם עצמכם והסביבה ותיהנו מההתחלה של הפרק חדש בחייכם. קל לפנסיונרים להתמקד בצדדים השליליים של הצטמצמות ומעבר דירה. במקום זאת, עליהם להסתכל על הצדדים החיוביים.

עקבתם אחר השלבים שלנו ותכננתם את המקום החדש שלכם, צמצמתם את חפציכם, התכוננתם למעבר הדירה וארגנתם את התחבורה בשבילכם. כעת הגיע הזמן ליהנות מיום המעבר עצמו. הוא יעבור חלק וחופשי מלחץ מכיוון ששכרתם את שירותיה של חברת שניר הובלות.

שניר הובלות הפכה את שירות מעבר הדירה של פנסיונרים למומחיות שלה מכיוון שהם דואגים ללקוחות שלהם. כדי לתכנן את מעבר הדירה הבא שלכם, צרו קשר עם שניר הובלות  היום וקבלו הצעת מחיר ללא עלות.

צילום: freepik

פורסם על ידי