חליפות חתן – להתאים את הצבעים בצורה נכונה

חליפות חתן – להתאים את הצבעים בצורה נכונה

כשזוג עומד להתחתן, בדרך כלל מרבית תשומת הלב, באופן טבעי, הולכת אל הכלה, אל הסידורים שהיא עושה לפני החתונה. זו המסורת. בדרך כלל היא גם משקיעה לא מעט זמן, מחשבה ומשאבים שונים ברכישת שמלת כלה, הזמנת מאפרת ומעצבת שיער, תכשיטים, נעליים וכל שאר הדברים שהיא צריכה לקראת היום הגדול. החתן פחות נמצא במרכז העניינים בהיבט זה.

עם השנים זה השתנה מעט, בין היתר בגלל שיותר ויותר גברים משקיעים לא מעט זמן וכסף ברכישת חליפות חתן ובכלל בכל העניין האסתטי שלהם לקראת החתונה. מה שפעם היה נתפס כעניין של צד אחד בלבד, היום כבר נתפס יותר כעניין של שני בני הזוג.

בחירת חליפות חתן היא לא דבר מסובך כמו בחירת שמלת כלה, אך יש בתהליך מספר נקודות שצריך לשים לב אליהן, אחרת החתן עלול למצוא את עצמו לובש חליפה שכלל לא מתאימה לו ולא נראית עליו טוב. זה יכול להשפיע על התחושה שלו, זה בוודאי ישפיע על התחושה של הכלה, שלא נדבר על זה שיהיה תיעוד מלא של האירוע אז יהיה לו קשה מאוד לברוח ולשכוח מזה.

כשבוחנים חליפות חתן, מעבר לעניין של העיצוב או הגודל, דברים שהם לכאורה סטנדרטיים, הרי שיש שאלה אחת מאוד חשובה שמרחפת מעל תהליך הבחירה והיא שאלת הצבע. כיצד בוחרים את הצבע הנכון, כיצד מבצעים התאמה נכונה של כל הצבעים, בין חלקי החליפה וכן בין החליפה לנעליים או לאביזרים חיצוניים אחרים.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נתייחס לשאלה כיצד מתאימים נכון את הצבעים בתהליך בחירת חליפת חתן.

התאמה נכונה של צבעים משנה הכל

באופן כללי, מרבית הגברים בוחרים באחד משני הכיוונים של בחירת צבעים עבור חליפות חתן. יש מי שבוחר צבעים כהים, קרי שחור, חום, ויש מי שבוחר צבעים בהירים, בדרך כלל אפור או לבן. מעטים בוחרים בצבעים נועזים יותר, כמו למשל, צהוב, ירוק או אדום. לשם כך צריך אופי מיוחד.

מי שבוחר חליפה כהה, יכול להחליט האם הוא משלב בה אלמנט בהיר, חולצה לבנה למשל. אך זה לא הכרחי. אפשר גם לשלב חולצה כהה ואז כל הסט, מלמעלה עד למטה יהיה כהה. מה שכן, זה לא יהיה בצבע אחיד, כלומר זה לא יהיה שחור לגמרי, אלא יהיה שילוב של לפחות שני גוונים או שני צבעים, על מנת לשבור במעט את העיצוב.

מי שבוחר בחליפה בהירה, למשל אפור או לבן, ידאג לשלב משהו כהה, על פי רוב זו תהיה חולצה או עניבה, וזה באמת בשביל לשבור את המבנה הכללי של החליפה. זה פשוט נראה הרבה יותר הגיוני ונכון שעל חליפה בהירה יהיה גם צבע כהה.

בשני המקרים אגב, יישמרו הצבעים המוכרים, כלומר שחור, לבן, אפור, חום, ולא יהיה שימוש בצבעים נועזים יותר.

פורסם על ידי