חיפשת לרכוש מכשיר להסרת שיער בלייזר? הנה המלצות לדגמים החדשים בשוק

חיפשת לרכוש מכשיר להסרת שיער בלייזר? הנה המלצות לדגמים החדשים בשוק

קוסמטיקאיות מקצועיות ובעלי קליניקה או מכון לטיפולים אסתטיים, מחפשים באופן קבוע אחר מכשיר להסרת שיער בלייזר שימקסם את תוצאות הטיפול לטווח ארוך, תוך שהוא מעניק למטופלים חוויית טיפולים טובה, נעימה וכמובן בטוחה לחלוטין.

במטרה לספק לאנשי המקצוע בתחום את המכשור האידיאלי ביותר, פועלת חברת 4mp לייבוא מכשירים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת, המהווים את הבשורה האחרונה בארץ ובעולם. הנה 4 מהם שכדאי לבחון מקרוב:

LASERMACHPRO – מכשיר להסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה חכמה

מכשיר ה- LASERMACHPRO מבית 4mp מספק מענה טיפולי חכם ואפקטיבי, באמצעות שתי תוכניות עבודה נפרדות, בכל אחת מהן ניתן לבחור לעבוד במצב סטטי או דינמי, בהתאם לגוון העור וסוג השערה. שילוב שתי התוכניות באותו המכשיר מבטיח יעילות טיפולית מתקדמת לכל קהל הלקוחות של הקליניקה, תוך האפשרות להגדיל את מעגל הלקוחות הקבוע ולטפל בהצלחה יתרה גם לבעלי עור בהיר או שזוף מאוד, תוך שהם נהנים מתוצאה טובה לאורך זמן וללא הבדל.

המערכת מגיעה עם טכנולוגיית קירור קריסטלית, ידית עם טיפ גדול המכסה את השטח המקסימלי, מסך בקרה דיגיטלי ותמיכה במספר שפות.

Elysion Pro – מכשור פונקציונלי מהיר ויעיל להסרת שיער בלייזר

זהו מכשיר להסרת שיער בלייזר פרי פיתוחם של חברת קקון מדיקל, מציע טיפולי לייזר מהירים ועוצמתיים לכל סוגי השיער וגווני העור, באמצעות תמיכה פונקציונלית בארבע אורכי גל, 3 ידיות ושני מצבי עבודה המותאמים אישית למטופל/ת. הטכנולוגיה המצויה במכשיר היא PSP המביאה את עוצמת המכשיר לכדי 2,400 וואט ועבודה בפולס מרובע אחיד, המספק אנרגיה שווה בפולס קצר וממוקד מאוד. שיטה זו מביאה להפחתה בכוח הג'אול, כך שתושג תוצאה אפקטיבית מאוד. בנוסף קיימת במכשיר טכנולוגיית קירור יעילה המשמרת את הטמפרטורה, כך שהטיפול יתרחש במינימום כאבים ותופעות לוואי.

Rapid DPC – מכשור להסרת שיער וטיפולי חידוש והצערת העור

מכשיר ה-Rapid DPC מהווה פיתוח ייחודי לחברת 4mp ומבוסס על טכנולוגיית DPC החדשנית, להבדיל מכל מכונת לייזר המשתמשת בפולס אחד, מבצעת שימוש בשלושה מבני פולס, המותאמים אישית למטופלים בהתאם לגוון העור, סוג הנגע וסוג השערה. המכשור מספק מענה הן להסרת שיער והן לטיפולי אנטי אייג'ינג, נימי דם, פטרת וכתמי פיגמנטציה ומספק תוצאות אפקטיביות במיוחד, בתהליך עבודה בטיחותי ומהיר.

Omnimax S3 – מערכת All In One מתקדמת

המכשור המבוסס על טיפולים באמצעות קרני אור, משלב בתוכו שלוש טכנולוגיות בולטות ומתקדמות בענף הסרת השיער, שלוכדות את תשומת הלב של בעלי המקצוע ומנהלי המכונים המרכזיים: טכנולוגיית DPC, טכנולוגיית RF (שימוש בגלי רדיו) ואת טכנולוגית VERMA DERM המעודדת את היווצרותם של סיבי קולגן ואלסטין חדשים ומביאה לכדי הידוק ומתיחת העור, שיפור הטקסטורה ומראה הקמטים.

מלבד הסרת השיער, המערכת נותנת מענה גם לטשטוש כתמי גיל ופיגמנטציה, פגעים על גבי העור, קמטים וקמטוטים.

אל תוותרו על מכשור מקצועי מתקדם ובטוח, שיעניק לכם יתרון תחרותי מעולה

לקוחות בתחום הסרת השיער ובייחוד אלה שמחפשים אחר מכשיר להסרת שיער בלייזר, לא מעוניינים עוד בפשרות לגבי תופעות הלוואי, התחושה במהלך הטיפול וגם בגיוס זמן רב עד לקבלת התוצאות. אם אתם מעוניינים להישאר בחזית הענף ולהבטיח ללקוחותיכם טיפול יעיל ומתקדם בעל תוצאות מוכחות, לחברת 4mp יש את המכשור והידע הנרחבים ביותר שיסיעו לכם בנושא.

 

 

 

פורסם על ידי