חימום תת רצפתי  – איכות חיים ברמה אחרת

חימום תת רצפתי  – איכות חיים ברמה אחרת

חושבים על פתרונות יצירתיים לחימום תת רצפתי? לא יודעים במה לבחור? הפתרון המושלם לחימום הבית. באמצעות שימוש בחימום תת רצפתי תוכלו להרגיש הכי טוב בבית.

הטכנולוגיה המתקדמת מציעה לנו לא מעט אפשרויות וביניהן פתרונות חימום/קירור רבים לכל עונות השנה. מבין שלל הפתרונות הקיימים, לאחרונה יותר ויותר אנשים בוחרים בחימום תת רצפתי לחימום הבית.

חימום תת רצפתי על בסיס מים מבוסס על מערכת המחוברת לתשתית צינורות שנפרשים בצורה מעגלית מתחת לריצוף הבית. באמצעות מקור חום חיצוני, משאבת חום הפועלת על גז או חשמל, יוזרמו למערכת הסגורה מים חמים אשר יחממו את הרצפה וכן את חלל הבית בצורה אחידה.

באמצעות תרמוסטטים המותקנים בכל חדר בנפרד, תוכלו לשלוט על המערכת ולכוון את הטמפרטורה הרצויה לכם. בנוסף לכך, תוכלו לחמם את הבית בטמפרטורות נמוכות יחסית ועדיין ליהנות מבית חם ונעים.

מערכת לחימום תת רצפתי הינה מערכת חסכונית, אשר יכולה לפעול לאורך כל שעות היום בעלות תפעול נמוכה. הסיבה פשוטה, כאשר הטמפרטורה מגיעה למעלה שהמערכת כוונה היא מפסיקה לעבוד. יחד עם זאת, מאופיינת כמערכת ירוקה שאינה פולטת חומרים לאוויר כדוגמת השימוש בחומר הבנזין או הסולר.

משאבת חום לחימום תת רצפתי

בשנים האחרונות, חימום המים התבצע בעיקרו על סמך תנורי הסקה הפועלים על סולר, נפט או גז. שיטה זו מאופיינת כבזבזנית באנרגיה וכזאת המזהמת את הסביבה בפליטת גזים רעילים.

משאבת חום הינה מערכת הדומה למזגן הביתי שלכם: מדחס, צנרת גז, מעבה וכדומה. היתרון המובהק והחשוב ביותר שהן ידידותיות לסביבה, ואף צורכות פחות חשמל.

יתרון נוסף, בעת שימוש בשיטה זו הינו היעילות האנרגטית הגבוהה לעומת מגוון הפתרונות האחרים הקיימים בשוק. פנים נוספות לעניין, ניתן להתקין את משאבת החום בנוסף או כתחליף למערכות חימום קיימות.

חימום תת רצפתי חשמלי

שיטת חימום נוספת הנה חימום תת רצפתי חשמלי. בשנים האחרונות, עם בואה של עונת החורף, נושא החימום התת רצפתי תופס מקום לא קטן.

חימום רצפתי יכול להתבצע באמצעות הנחת צינורות שדרכם מועברים המים החמים או באמצעות הנחת חוטי חשמל. לרוב, בחירת החימום תלויה בהתאם לתנאי הבית.

חשוב לציין, יש לקחת בחשבון בהתקנה של מערכת החימום תת רצפתי חשמלי, את משך ההפעלה הרצופה של המערכת עד לקבלת טמפרטורת החימום הרצויה.

מערכת חימום תת רצפתי מתאימה בעיקר לחדרי הבית, המקלחת והשירותים, בהתאם לכך תוכלו ליהנות מחלל חם ונעים וכזה שאינו ייבש את אוויר הבית.

לסיכום:

חימום תת רצפתי בין אם על בסיס מים ובין אם חשמלי, יעניק לכם פתרון אפקטיבי ויעיל לחימום הבית. יש לציין כי, לכל מערכת יתרונות וחסרונות משלה. אך בהשוואה לפתרונות החימום האחרים שאנו מכירים הן אינן מייבשות את אוויר הבית.

מי מאתנו לא רוצה לחזור לבית חם ונעים בחורף קר וגשום? על כן, יש לבחור את הטוב ביותר ולא להתפשר מהסיבה הפשוטה כי החימום תת רצפתי נמצא מתחת לריצוף הבית שלנו וכי איננו מעוניינים בתקלה ולו הכי קטנה.

חברת ניו אנרג'י ישראל חרטה על דגלה – מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר!
תוכלו לפנות לכל שאלה וייעוץ ללא עלות או התחייבות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי