חימום רצפתי – המערכת המושלמת לחימום הבית

חימום רצפתי – המערכת המושלמת לחימום הבית

לא יודעים איזה חימום רצפתי עדיף? שוקלים באיזו מערכת לבחור בעלות הפעלה נמוכה? כאן נפרט לכם את התשובות לשאלות אלו.

חימום רצפתי מהווה את פתרון החימום הנעים, הנוח והטוב ביותר, כזה המחמם את כל חלל הבית, אינו מייבש את האוויר ואף יאפשר לכם לנוע יחפים בכל עונות השנה.

כיום, מקובלים 2 שיטות לחימום רצפתי. האחת, מקורה בחשמל אשר זורם באמצעות גידי חשמל מתחת לרצפת הבית, השנייה במערכת צינורות תת רצפתי סגורה דרכה זורמים מים חמים.

מערכת חימום תת רצפתי מותקנת מתחת לריצוף הבית. חשוב להדגיש, התקנת מערכת חימום תת רצפתי מכל סוג שתבחרו, הינה נושא שיש לתכנן מראש. ההתקנה מתבצעת בזמן בניית הבית, או במסגרת שיפוץ נרחב הכולל את הרמת/החלפת הרצפה.

חימום רצפתי חשמלי

חוששים מקרינה מהמערכת? יצרנים טוענים שהמערכת אכן מפיצה קרינה אך ברמה מייננת, כלומר זעירה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי כאשר המערכת פועלת באופן רציף וממושך הקרינה אינה נעלמת, בייחוד במקרים בהם הילדים זוחלים על רצפת הבית.

עלות השימוש במערכת חימום חשמלי אינו זולה כלל, חימום הבית לזמן ארוך עולה פי 2-3 משימוש במערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים עם משאבת חום.

נכון, רכישת מערכת חימום רצפתי חשמלי זולה יותר ממערכת על בסיס מים אך יש צורך בהתקנת מספר גבוה של נקודות חשמל למערכת. מכיוון, שמערכת החשמל הביתית יכולה לעמוד בעומס מסוים, ככל ששטח המבנה גדול יותר כך יצטרכו יותר שקעים ונקודות חשמל. כל אלה, ישפיעו באופן ישיר על הגדלת צריכת החשמל הביתית שלכם.

פנים נוספות לעניין, לעומת עלות הצריכה של המערכת החשמלי, חימום תת רצפתי על בסיס מים אינו צורך כמות גדולה של חשמל.

משאבת חום לחימום רצפתי

מערכת חימום רצפתי על בסיס מים, אינה יוצר קרינה כלל. מהסיבה הפשוטה, כי דרך הצינורות זורמים מים חמים בלבד.

למערכת חימום תת רצפתי מחוברת משאבת חום אשר ממוקמת מחוץ לבית שלכם והיא זאת שמחממת את המים הזורמים מתחת לרצפת הבית. יתרונה העיקרי של המערכת טמון בניצול יעיל יותר של החשמל או לחלופין בניצול האנרגיה הטבעית של השמש באמצעות שימוש בפאנלים סולאריים.

מכל האמור לעיל, מערכת חימום רצפתי על בסיס מים, מבוססת על זרימת מים חמים במעגל סגור. מערכת החימום מתחברת למערכת צינורות סגורה המותקנת מתחת לריצוף הבית.

התקנת מערכת חימום תת רצפתי, מאפשרת לכם שימוש יעיל וניצול אפקטיבי של האנרגיה המושקעת לחימום הבית וכזאת היוצרת חימום אחיד ונעים שאינו מייבש את האוויר בחלל הבית. בנוסף לכך, בשילוב משאבת חום, השקעת האנרגיה תהא נמוכה, בהשוואה למגוון שיטות חימום הבית הקיימות כיום.

יש לציין, כי מחיר השימוש במערכת חימום על בסיס מים הינו זול מאוד. לקוחות רבים מדווחים כי מדובר בכמה מאות שקלים בחודש, גם בשימוש רצוף שנמשך למעלה מ24 שעות. מערכת זו אינה פולטת קרינה כלל, ידידותית לסביבה ונחשבת לחסכונית ביותר בהשוואה לכל מערכת אחרת.

ניו אנרג'י ישראל מובילה בתחום חימום רצפתי ונותנת שירות מדהים בכל הארץ – תוכלו לנות בכל שאלה או ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי