חידושים והמצאות בעולם השיווק והפרסום לעסקים

חידושים והמצאות בעולם השיווק והפרסום לעסקים

העידן הדיגיטלי דחק הרבה מאד בעלי עסקים לכדי גיבוש הלך מחשבה חדש בכל מה שנוגע לפרסום ושיווק העסקים שלהם ברשת האינטרנט. לאנשים רבים לעיתים נדמה שהרשת נמצאת בכל מקום וחולשת על כל תחום מתחומי החיים ואין זה קל להתנהל בצורה שכזאת. תופעה זו גרמה להרבה מאד אנשים להיות חשדניים ולא לסמוך על כל מה שהם רואים, קוראים או שומעים בפרסומות ומודעות. מסיבות אלה ונוספות מי שעוסק בפרסום ושיווק ברחבי הרשת הדיגיטלית מחפש רעיונות חדשים לשיווק ולהשמעה או הצגה של פרסומות בדרך ידידותית, שלא לומר – אגבית. כך למשל אפשר להתרשם מבעלי עסקים שנוקטים בגישה של קבצי שמע שמשמיעים להם ג'ינגלים של העסק, https://jingled.co.il, שחיברו אותם במיוחד ובהתאמה אישית לעסק, מוצר או שירות ספציפיים.

מה הייחוד של ג'ינגל עסקי מותאם אישית?

הייחוד של הג'ינגלים נעוץ באופן ההפקה שלהם. ראשית – זה חייב להיות ג'ינגל מקצועי לחלוטין, כזה שמפיקים אותו באולפן והוא חייב להיות באיכות טובה. החוכמה הגדולה היא לבחור סלוגנים או סיסמאות קליטים וקלילים, כאלה שמתאימים לעסק באופן כללי וכמובן מכוונים לשירותים או המוצרים הספציפיים שלו. חשוב שעצם השיר או הלחן יהיו קלילים ולא כאלה שמיד המאזינים יחשדו שמנסים למכור להם משהו. כך ייווצר אנטי לא נעים שישיג את התוצאה ההפוכה. כאשר מדובר בג'ינגל שמבוצע על ידי משרד פרסום או מקדם אתרים שיודעים איך הכי נכון לגשת למלאכה וכמובן לדאוג שהג'ינגל יהיה נעים ועדין ולא ייחשב כפרסום מובהק. הגולשים או האנשים הממוצעים לעיתים קרובות חשים שבכל פינה שאליה הם מגיעים או בכל אתר אינטרנט שבו הם גולשים מיד הם הופכים להיות קורבנות לשיווק ואין זה נעים. מכאן שהדרך הנכונה לעשות את זה היא בעדינות ובדרך עקיפה שלא תהיה מורגשת או בולטת.

לאילו עסקים מתאימים ג'ינגלים ייחודיים?

כל בעל עסק יכול למצוא את עצמו במצב שבו נוח לו לשווק באמצעות ג'ינגל שמחברים אנשי מקצוע במיוחד ובהתאמה אישית לו, לעסק שלו ולשירותים והמוצרים שהוא מציע. הלקוחות לא בהכרח יבינו שמדובר בלחן פרסומי והם יקבלו את זה בהבנה ובסבלנות. בנוסף לכך – הם לא יירתעו ולא יגיבו בצורה הפוכה כלפי הג'ינגל עצמו. אט אט הם יתחברו ללחן, יתחילו לזמזם בעצמם את השירים של הג'ינגל ויבינו שבסך הכל מדובר בלחן פשוט שאין שום צורך לחשוד בו שהוא מנסה לפרסם להם בצורה לא הגונה. בעלי עסקים רבים מעידים שבסופו של דבר לקוחות רבים מגיעים אליהם בזכות הג'ינגל ובזכות זה שהם זכרו בעל פה חלק לא מבוטל מהמילים והלחן וכך היה להם קל יותר לזכור את פרטי יצירת הקשר. מכאן שאם זה עובד בצורה הזאת – אין סיבה שלא לקחת אותה בחשבון כדרך יעילה.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי