חזה אסימטרי – מה זה?

חזה אסימטרי – מה זה?

למעשה החזה של הנשים הוא לא סימטרי. חזה אסימטרי הוא מצב בה שד אחד גדול יותר או קטן יותר באופן ניכר ומשמעותי מהשד השני. אצל רוב הנשים הגודל של שני השדיים הוא לא זהה אך ההבדל הוא מינורי ולא ניתן כמעט לשים לב אליו אם בכלל. יש נשים שלרוע מזלן בגלל סיבות שונות השדיים שלהן גדלים באופן אסימטרי דבר אשר יכול לגרום להן לבושה רבה וחוסר נוחות במראה הגוף שלהן.

נשים רבות שואבות את הביטחון העצמי שלהן מהמראה החיצוני שלהן. אם אנחנו רוצות לעלות את הביטחון העצמי שלנו כדאי לנו לדאוג למראה החיצוני שלנו ולהתאים אותו לטעם האסתטי האישי שלנו. אם את מרגישה שהחזה שלך לא סימטרי את יכולה בהחלט ללכת לבדוק איך אפשר לטפל בכך. רופא הנשים והרופא הפלסטיקאי שלך יוכלו להמליץ לך על מגוון רחב מאוד של טיפולים. ככל שתקדימי ללכת לבקש טיפול כך יוטב לך מהר יותר. אם יש משהו שאת לא אוהבת בגוף שלך את יכולה להחליט לשנות זאת – הכול תלוי בך.

חזה אסימטרי – למה חשוב לטפל בזה?

חזה אסימטרי זה דבר שחשוב מאוד לטפל בו כי הוא יכול לגרום לאי נוחות ותחושה של חוסר ביטחון אצל כל אישה שסובלת מכך. אין ממש סכנה רפואית בחזה כזה והבעיה עצמה היא בעיקר אסתטית וקשורה לנראות שלה הגוף. אם יש אישה שרוצה לשפר את המראה של החזה שלה אז חשוב מאוד שהיא תתייעץ גם עם רופא נשים וגם עם רופא מומחה לרפואה פלסטית ואסתטית איך אנחנו יכולים לשפר את המראה האישי שלנו. שיפור המראה האישי שלנו יכול לאפשר לנו להרגיש בטוחות יותר בעצמנו ולהיות עם יותר כוחות נפשיים ופיזיים בעולם.

חזה אסימטרי – איך ניתן לטפל בכך?

במצב רפואי של חזה אסימטרי ניתן לטפל על ידי ניתוח פלסטי. ניתוח פלסטי יכול לאפשר להקטין שד אחד או להגדיל את השד השני הקטן יותר. באמצעות ניתוח פלסטי ניתן גם לעצב את הצורה של החזה כך שהוא יהיה מעוגל יותר. ניתוח זה יכול לאפשר לכל אישה להרגיש יותר בנוח עם החזה האישי שלה כך שהוא יהיה אסתטי ויפה יותר.

בסופו של דבר כאשר רואים בגוף שלנו אסימטריה אנחנו יכולות להרגיש בחוסר נוחות ואנחנו יכולות להרגיש מאוד רע. אם האי סימטריה מפריעה לנו מאוד וניכרת כדאי לנו לבצע הליך פלסטי כמו ניתוח פלסטי בחזה שיאפשר לנו להפוך אותו ליותר סימטרי. ככל שהמראה של החזה שלנו יהיה סימטרי יותר כך נוכל להרגיש יותר מושכות מבחינה פיזית ויותר יפות. תחושת היופי האישי חשובה יכולה לאפשר לנו להרגיש בטוחות יותר בעצמנו באירועים חברתיים, במקום העבודה שלנו, עם הילדים שלנו או אפילו בחיים הרומנטיים האישיים שלנו.

פורסם על ידי