חושבים על לימודים לרישיון סוכן ביטוח וייעוץ פנסיוני?

חושבים על לימודים לרישיון סוכן ביטוח וייעוץ פנסיוני?

כולנו מבטחים את עצמנו, אם בפוליסות ביטוח רבות, ואם רק בפוליסות הנחשבות לבסיסיות. פוליסת ביטוח מרגיעה ומבטיחה פחות דאגות ללא כאבי ראש. רבים מצטרפים היום למקצוע המרתק והמגוון הזה שפונה לכל הקהלים. אנשי הביטוח והפיננסים עוסקים בנושאים ותחומים רבים, במטרה לעזור ולייעץ, גם ללקוחות פרטיים וגם למנהלים ולחברות מסחריות.

תחומי הביטוח וגמר פנסיוני יציבים ביותר היום לעומת אחרים בשוק. סוכני הביטוח בעלי רישיון לסוכן ביטוח עוסקים במגוון רחב של עיסוקים כמו למשל קרנות השתלמות, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח רפואי ועוד. בלימודי ייעוץ פנסיוני/ביטוח פנסיוני נלמדים נושאים מתחומי מנהל העסקים, החשבונאות והכלכלה. לימודי סוכן ביטוח מאפשרים להיכנס לעולם החדש הזה.

מקצוע מבוקש עם אתגרים חדשים

העלייה ברמת החיים ובתוחלת החיים משפיעה מאוד על ענף הביטוח, שבאחריותו לדאוג להגנת חיי הפרט ורכושו, וגם להגנת רכוש הכלל. אלו אתגרים חשובים שצריך להתמודד איתם במקצועיות, ואחרי לימוד התחומים הרלוונטיים. לימודי סוכן ביטוח מסגלים את האפשרות להתמודד עם האתגרים החדשים הללו. המטלות החדשות של סוכני הביטוח בעלי רישיון לסוכן ביטוח וצורכי האזרח במאה ה-21 מחייבים מענה איכותי ומקצועי, שמתחשב בכל הצדדים ותומך בפרט ובגופים המסחריים.

לימודי יסודות הביטוח על ידי סוכן ביטוח מכשירים את הסטודנטים להפוך לסוכני ביטוח אשר דואגים לאינטרסים של המבוטחים, מלווים אותם במהלך השנים, ונוכחים גם בעת שהמבוטח מממש את הכספים שצבר. למעשה, תחום הביטוח מתייחס לכל עסק בארץ: ביטוחי בריאות, רכב ונדלן, ביטוחי אחריות, ביטוח סיכונים עסקיים, ניהול כספים, ביטוחים ימיים, ניהול השקעות בשוק ההון, חיסכון לטווח ארוך  ועוד.

עם כל אלה תלמידים אשר עברו לימודי סוכן ביטוח או לימודי ייעוץ פנסיוני/ביטוח פנסיוני מסוגלים להתמודד. קורס ביטוח ולימוד יסודות הביטוח מאפשרים לתלמידים לעסוק בתחומים מעניינים ומכניסים, כמו ייעוץ ביטוחי לגופים גדולים, לחברות וכולי. כמו כן יכול סוכן הביטוח לעבוד כשכיר או כעצמאי, לפי בחירתו ולפי האפשרויות העסקיות העומדות בפניו.

מה לומדים בקורס?

בקורס ביטוח נלמדים כל הנושאים הרלוונטיים שמאפשרים אחר כך לסוכן הביטוח לקבל עבודה מכניסה ומעניינת בכל טווח התחומים הקשורים לעבודתו של סוכן ביטוח. הקורס מתמקד ושם דגשים על נושאים שחוזרים על עצמם בבחינות השונות, למשל בחינות הרישוי הנערכות על ידי המפקח על הביטוח והרשות לניירות ערך.

וזה לא הכל, כי במסגרת בקורס מתכוננים לבחינות גמר פנסיוני. הבחינה בגמר פנסיוני היא הבחינה האחרונה שיש לעבור על מנת קבל רישיון משווק פנסיוני. מבחן זה הוא שלב מתקדם בדרך להוצאת רישיון העיסוק וניגשים אליו רק לאחר מעבר מוצלח של הבחינות הבסיסיות והמוקדמות יותר (כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח וחשבונאות). וכאמור – רישיון זה מגדיל את אפשרויות התעסוקה בתחום בצורה משמעותית ביותר. אז למה אתם מחכים? הצטרפו לקורס ותיהנו מקריירה מצליחה.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי