חופשה איכותית וישראלית: צימרים הם מה שאתם מחפשים!

חופשה איכותית וישראלית: צימרים הם מה שאתם מחפשים!

אם אתם רוצים חופשה איכותית בארץ צימרים הם מה שאתם מחפשים. איך מתחילים? כל התשובות בעמוד הזה.

אם אתם מחפשים מקום מדהים לעשות בו חופשה קצרה, ספונטנית ומהנה, צימרים הם הפתרון עבורכם. הם נמצאים בכל הארץ, מציעים נופי בראשית

למה דווקא צימרים ולא בתי מלון?

אם אתם רוצים חופשה כפרית, כיפית ומהנה – צימרים הם בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר בבית כפרי, לרוב פרטי, עם כל הפינוקים שאפשר לחשוב עליהם. מג'קוזי, דרך סאונה, מסך ענק ואוכל, שתייה ואלכוהול – צימרים עוקפים את כל בתי המלון בסיבוב. היתרונות שלהם על כל בית מלון הם רבים:

הם מעניקים אווירה רומנטית, מכיוון שהחדר אינו חדר "קר וגנרי", אלא בית חלומות מפנק או בקתה, וגם נוף מדהים שכל אחד יכול רק להתקנא בו.

הם הרבה יותר כלכליים, במובן שהם עולים הרבה פחות מכל בית מלון אבל מעניקים הרבה יותר אווירה וכיף

הם הרבה יותר ספונטניים, מאד קשה למצוא מקום טוב במלון איכותי ברגע האחרון או בהתראה של רגע. כשמדובר בחופשה זוגית או רומנטית, למשל, זה מאד חשוב ואי אפשר לקבוע את זה חודשים מראש.

הם הרבה יותר פרטיים, שכן זה רק אתם שם או הקבוצה של האנשים שבחרתם לבלות איתם, ולא מאות אנשים או כל עם ישראל.

לכן, אם אתם מחפשים חופשה מדהימה, צימרים הם הרבה יותר איכותיים, שווים ונעימים מאשר כל בית מלון, וכבודם של בתי המלון במקומם מונח.

איפה מוצאים צימרים טובים?

אפשר למצוא צימרים איכותיים בפריסה ארצית. מאז פרצו לתודעת החופשות שלנו לפני כ-20 שנה, הצימרים הפכו להיות דבר מוביל במלונאות ותיירות הפנים הישראלית. שם לא תמצאו הרבה תיירים ובעלי עסקים, אלא בעיקר זוגות ומשפחות וחברים ישראליים שרוצים ליהנות מפינוקים ומאווירה דיסקרטית ונעימה. לכן, הם עברו כברת דרך מאז שהם היו ביתן קטן בחצר של מישהו, והיום הם בתי יוקרה לכל דבר, שפרוסים בכל רחבי הארץ. תוכלו למצוא צימרים בכל הגדלים, האווירות והמחירים בכל הארץ. מהצפון, עד המרכז ובוודאי עד הדרום. תלוי אם אתם רוצים אווירה מוריקה ושקטה, אווירה אורבנית ליד הים, אוויר ירושלמי נעים או אווירה מדברית.

כמה עולה חופשה בצימרים?

המחיר נקבע בדרך כלל באמצעות: מה יש בחדר, האם יש אטרקציות קרובות, באיזה עיר / אזור גאוגרפי הצימר נמצא והאם אתם נוסעים בזוג, עם חברים, בסוף השבוע / חגים או באמצע השבוע. ניקח מחיר ממוצע לצימר בצפון, ונאמר כי באמצע השבוע הוא יכול לעלות כ-700 שקלים ללילה, ובסוף השבוע כ-1000 עד 1200 שקלים. יש זולים ויש יקרים מזה, אבל המחיר הממוצע הוא כזה, פחות או יותר. הרבה יותר זול ממלון, והרבה יותר כיף!

מה האתר שלנו יכול להציע לכם?

האתר צימר בשבילי הוקם על מנת לסייע לישראלים לקבל את החופשה המושלמת בלי להתרוצץ ולבזבז כספים מיותרים. במקום לחפש צימרים בכל רחבי הארץ, ריכזנו לכם את החופשות והצימרים הטובים בישראל, באתר אחד. תוכלו לסנן את החדרים על פי מיקום, אטרקציות, גודל, תוספות, וכמובן גם מחיר. המבצעים מתעדכנים כל הזמן ותוכלו גם לקבל קופונים. את כל החדרים בדקנו והשווינו מחירים, ואנחנו יכולים לערוב לכם שמדובר בחדרים הטובים, האיכותיים והזולים ביותר בארץ.

תמונה באדיבות: אחוזת מאיה, אבן מנחם

פורסם על ידי