חוסכים כסף: כך תחסכו הזמנת מנעולן בפעם הבא

חוסכים כסף: כך תחסכו הזמנת מנעולן בפעם הבא

נמאס לכם להזמין מנעולן על תקלות מיותרות? זה הזמן לחסוך קצת כסף. במאמר הבא נסביר אילו פעולות תוכלו לבצע בעצמכם לפני שאתם מזמינים מנעולן, למה חשוב לשמן את צירי הדלת והצילינדר וגם, מתי תצטרכו מנעולן? מתחילים.

שמנו את צירי הדלת

הצירים של הדלת יכולים להיות צרה צרורה של ממש בכל הקשור לסגירה ופתיחה של הדלת. לא רק שצירים לא משומנים יגרמו לרעד מטריד, אתם תתקשו לפתוח ולסגור את הדלת כמו שצריך.

שינויי מזג האוויר, האבק והחול שחודרים לצירי הדלתות פשוט מונעים מהם לתפקד כמו שצריך, עד שמתפתחת באזור חלודה ואז קשה לצאת מהמצב הזה.

את צירי הדלת מומלץ לשמן פעם בשנה לפחות, באמצעות שמן שנקרא WD40, אותו ניתן להשיג בקלות בכל טמבוריה בעיר. אל תנסו להיות מתוחכמים ואל תשמנו את הצריכים עם שמן זית או כל שמן בישול אחר.

נקו את המפתח

ברוב המקרים הצילינדר של הדלת מתקלקל כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלכם. מה זה אומר בפועל? שאתם מכניסים מפתחות מלוכלכים או מפתחות שיש עליהם חול למנעול, מה שעלול לגרום לנזק.

אז במידה והמפתחות שלכם מלוכלכים, תנו להם איזה ניעור לפני שאתם מכניסים אותם למנעול, זה שימור על המנעול ויאריך את החיים שלו. במקרים בהם המנעול פשוט מסרב להסתובב, אין לכם שום ברירה אלא להזמין מנעולן מקצועי שיאתר את התקלה ויתקן אותה.

תשמנו את הצילינדר

אם אתם מרגישים שקשה למפתח להיכנס למנעול או שקשה לכם לסובב אותו במנעול, זה הזמן לשמן מעט את הצילינדר. את הצילינדר מומלץ לשמן אחת לחצי שנה, פשוט לרסס מעט שמן בכניסה למנעול ועל הצילינדר.

גם כאן, הימנעו משימון באמצעות שמן זית או שמן בישול כזה או אחר, שמנו באמצעות שמן WD40 ואתם מסודרים.

במידה ויש לכם תקלה במנעול של דלת הבניין או באינטרקום, אל תנסו לעשות שום דבר לבד ופשוט הזמינו בעל מנעולן. גרים בחולון, לדוגמא? פשוט חפשו תיקון אינטרקום בחולון.

לא הולך? זה הזמן להזמין מנעולן

אם כל פעולות המנע שביצעתם לא עוזרות ואתם לא מצליחים לפתוח את הדלת, זה הזמן להזמין מנעולן מקצועי ואמין שיאתר את התקלה הספציפית שלכם ויתקן אותה.

את המנעולן מומלץ להזמין מאזור המגורים שלכם, כלומר, במידה ואתם גרים בבת ים פשוט חפשו מנעולן בבת ים. כך תקבלו מענה מהיר יותר לתקלה שלכם.

גרים בבת ים ותקועים מחוץ לבית? זה הזמן להזמין פורץ דלתות בבת ים שיגיע אליכם כמה שיותר מהר, יפרוץ את הדלת ויאפשר לכם לחזור לשגרה מלאה במהירות.

ודאו כמובן שמדובר במנעולן אמין שעבר קורס מנעולנות ויש לו המלצות מלקוחות קודמים שלו, על מנת שלא ליפול על חובבן או חאפר.

צילום: freepik

פורסם על ידי