חומצה היאלורונית – הפתרון המושלם בשביל להיראות צעירים

חומצה היאלורונית – הפתרון המושלם בשביל להיראות צעירים

מאז ומתמיד ונדמה שיותר ויותר בשנים האחרונות, האדם מחפש דרכים כיצד להיראות צעיר יותר. אנחנו כל הזמן מחפשים חומרים ותכשירים כיצד לא לתת לזמן לעשות את שלו ולהשפיע על המראה שלנו, אנחנו מחפשים דרכים כיצד לגרום לנו להיראות הרבה יותר רעננים, יפים, וכאמור צעירים.

יש הסברים רבים לכך וכל אחד אשר בוחר לחפש את התכשיר האידיאלי עבורו, יספק הסבר משלו לתופעה. נדמה שכל עוד לא נמצא כלים ממשיים כיצד להקפיא את הזמן או לפחות את המראה שלנו על מנת שנישאר צעירים לנצח, לפחות במראה שלנו, אנחנו נמשיך לחפש את התכשירים שיעניקו לנו מראה צעיר ורענן.

חומצה היאלורונית היא אחת הדוגמאות לכך, אך בניגוד לתכשירים אחרים שאנחנו מכירים, מדובר בתכשיר טבעי ועל כן הוא גם הרבה יותר טוב ויעיל מתכשירים אחרים. אומנם קיימים לא מעט תכשירים בשוק אשר מאפשרים לנו לשמור על פנים רעננות וכאלה שמאפשרים להעניק לנו מראה יותר צעיר, אך מרביתם אינם טבעיים, כלומר הם עשויים מחומרים חיצוניים ולכן הם גם פחות יעילים לאורך זמן וחלקם אף מסוכנים.

מה היתרונות של חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא למשל חומר שקיים בגוף האדם, לוקחים אותו ממקום אחד ומעבירים אותו אל מקום אחר, קרי אל הפנים והצוואר. החומצה מאפשרת לנו למתוח את הקמטים שנמצאים שם וכך אנחנו למעשה נהנים מאזור חלק ונעים. מן הסתם, ברגע שלא רואים את הקמטים בפנים אזי הן נראות הרבה יותר צעירות ומרשימות.

חומצה היאלואונית להבדיל מתכשירים אחרים, היא כאמור חומר טבעי, לא מדובר בחומר שאנחנו אמורים להביא מבחוץ, לא מדובר בבוטוקס או חומרים דומים, לכן הגוף שלנו יקבל אותו הרבה יותר טוב ובצורה הרבה יותר טבעית מאשר חומרים אחרים.

מדוע חומרים טבעיים נחשבים הרבה יותר טובים

ההבדל בין חומר טבעי, כלומר חומר שמגיע מתוך הגוף שלנו לחומר לא טבעי הוא מאוד פשוט, חומר שהגוף שלנו מייצר יכול להשתלב בכל מקום בתוכו, בלי קשר לשאלה איפה מציבים אותו. הגוף לא ידחה אותו ולא יפתח זיהומים ודלקות סביבו.

לעומת זאת, חומרים לא טבעיים, כמו בוטוקס למשל, אף על פי שמדובר בחומר פשוט, הרי מדובר בחומר לא טבעי, חומר שאיננו מוכר לגוף ולכן ייתכן וייפתחו דלקות שונות, זיהומים והגוף ידחה אותו.

צריך לומר, לא משנה באיזה חומר מבקשים להשתמש וכיצד רוצים ל"הצעיר" את הפנים, הרי רק רופאים מומחים יכולים לעשות זאת. אנחנו יודעים היום שיש לא מעט גורמים שעושים אירועי הזרקות למיניהם ומציעים דרכים שונות כיצד להתמודד עם קמטים בפנים. היחידים שמורשים לעשות את זה, הם רופאים שיש להם סמכות לכך, וכן הם יודעים כיצד לעשות את זה בצורה נכונה ובטוחה מבלי לגרום נזק לעור.

פורסם על ידי