חברת ניהול ואחזקה

חברת ניהול ואחזקה

חברת ניהול ואחזקה מבצעת ניהול שוטף לבנייני משרדים, מגדלי מגורים ומבנים מסחריים אחרים. מרבית בעלי המבנים הללו או הדיירים שגרים בהם אינם מעוניינים להתעסק בכל הבעיות השוטפות ומעדיפים שחברה מקצועית תעשה זאת. בבניינים מודרניים יש מערכות מורכבות מאוד של מיזוג אוויר. אינסטלציה, פינוי אשפה, חשמל, כיבוי אש וכדומה, ויש צורך בידע מקצועי רב כדי להכירם, לזהות בעיות בהם ולהזמין בעלי מקצוע לפתרונן. בנוסף לכל אלו, יש צורך לדאוג לנושא ניקיון, שמירה ומודיעין, גינון, ריסוס והדברה וכדומה.

חברת הניהול מספקת מנהל אחזקה אשר דואג באופן שוטף לכך שכל הבניין יהיה מנוהל ומתוחזק היטב. במקרים רבים, יש לה גם מנדט לגבות את כספי המיסים החודשיים אשר בהם היא משתמשת לניהול הבניין. בנכסים מסחריים המושכרים עבור דיירי משנה היא גם גובה את דמי השכירות ומעבירה אותם לבעלי הנכסים. החברה מקבלת מבעלי הנכס, או מוועד הבית סכום חודשי אשר מהווה תמורה עבור עבודתה השוטפת הנמשכת לאורך כל השנה.

חברת ניהול ואחזקה מבצעת את העבודה על ידי שכירים אשר מועסקים אצלה ו/או חברות ובעלי מקצוע אשר מתמחים בתחומי המערכות השונות. קיימות עבודות שגרתיות של קבלנים אשר עבורן מתקבלות הצעות מחיר לעבודה שוטפת ויש הצעות מחיר המוגשות עבור כל פרויקט. למשל, הקמת מערכות גינון והשקיה או צנרת אינסטלציה חדשה. בכל סיטואציה מבקשים לקבל מספר הצעות שמהן תיבחר אחת המתאימה מבחינת מחירים ותנאים. הוועד המנהל מקבל דיווחים שוטפים על כל ההתחשבות הפיננסית והאחרת.

מחירי הנדל"ן בישראל גבוהים מאוד והם נרכשים במיטב כספם של הבעלים. בגלל סיבה זאת, ואחרות נוספות, יש צורך לתחזק אותם בצורה נאותה ולשמור על ערכם. בנוסף, יש צורך שהדיירים ייהנו ממערכות תקינות ומסביבת מגורים מוצלחת ונעימה לאורך כל ימות השנה. חברת ניהול ואחזקה מספקת לדיירים ובעלי הנכסים שקט נפשי ופותרת אותם מהתעסקות שוטפת, שלעיתים, עלולה להסב כאב ראש רב בגלל מורכבותה. מומלץ למצוא חברת ניהול מקצועית ובעלת מוניטין אשר מנהלת נכסים רבים לאורך שנים. יש לה מערכת משומנת אשר יודעת לתפקד במצבים רגילים ובמצבי לחץ.

צילום: pixabay

פורסם על ידי