חברת מוניות – איך לקבל את המחיר הטוב ביותר?

חברת מוניות – איך לקבל את המחיר הטוב ביותר?

הטיפ הראשון שלנו יכול להיות רלוונטי עבורכם גם ללא הקשר לפניה שלכם אל חברת מוניות, באופן כללי, כדי להגיע לעמדת מיקוח בנושא המחיר, כדאי לדעת בדיוק מה אתם צריכים, כמה זה אמור לעלות ובכלל, ידע שווה כוח.

אם תהיו מדויקים בפנייה שלכם לחברת המוניות, ככה תפגינו יותר מקצועיות מול האדם שענה לכם בטלפון ולכן ככל הנראה גם הצעת המחיר הראשונית שתקבלו עשויה להיות אטרקטיבית יותר. כמו כן, אם יש לכם צרכים מיוחדים עבור הנסיעה (כמו למשל רכב עם מעלון לנכה בכסא גלגלים, נסיעה בשבת/חג וכו') כדאי לציין זאת מראש לפני שמדברים על עלויות הנסיעה.

 בדקו במספר חברות במקביל

כאשר אתם מזמינים מונית מנקודה א' לנקודה ב' בדקו חברות מוניות גם בצד א' וגם בצד ב'. לצורך הדוגמה, נניח שברצונכם להגיע מביתכם בפתח תקווה לשוק הפשפשים ביפו. כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר מומלץ לבדוק חברות מוניות בפתח תקווה וחברות מוניות בתל אביב, ישנם מקומות ושעות שבהן יהיה הרבה יותר זול לנסוע עם חברת מוניות מתל אביב ויהיו זמנים שבהם חברת המוניות בפתח תקווה תוכל לספק לכם את הנסיעה במחיר נמוך יותר. על אותו עיקרון עובדות חברות תעופה – אם יש ביקוש גבוה לטיסה מסוימת, העלות תהיה גבוהה בהרבה מעלות של אותה טיסה אם היא זקוקה לחזור למדינת המוצא שלה ללא קשר לכמות הנוסעים שיהיו עליה ולכן גם המחיר נמוך יותר.

 אל תתחייבו לאף אחד

בזמן שתבדקו את המחירים בחברות השונות, אל תיכנעו ללחץ מצד הסדרנים. הם יכולים להגיד לכם משפטים כמו "יש לי נהג ממש לידך, אם לא תסגור עכשיו הוא ייסע בלעדייך" או אפילו ליצור קשר עם נהג מונית באזור שלכם במכשיר הקשר כדי שתשמעו את הצעת המחיר מפי הנהג שגם הוא יטען שהוא ממהר אז אתם ממש חייבים לסגור באותו הרגע אחרת לא תהיה לכם עוד מונית. לעיתים זה יכול להיות נכון, אבל בדרך כלל זאת שיטה מכירתית ידועה – ליצור לחץ של זמן על הלקוח כדי לסגור אותו באופן מיידי וכך לא יוכל לבדוק מחירים אצל נהגים או חברות מוניות אחרות. אל תלחצו, במקרה הכי גרוע תאלצו להמתין מעט יותר זמן, אבל אם מה שחשבו לכם זה המחיר, זה שווה את הבדיקה וההמתנה.

סגרו מיד את ההצעה הכי משתלמת

מצד שני, אם כבר בדקתם מספר חברת מוניות ונהגי מוניות, ובשיחה שלישית, רביעית, חמישית קיבלתם הצעת מחיר שמתאימה בול לתקציב שלכם ומרגישה לכם זולה בהרבה ממה שאחרים הציעו, אל תתמהמהו, הזמינו את המונית. במקרים מסוימים ייתכן ותהיו זקוקים למוניות נגישות לנכים בכסא גלגלים או מוניות גדולות ליותר מ-4 נוסעים ואם הצלחתם למצוא את הסידור המושלם במחיר אטרקטיבי, שריינו אותו והזמינו את המונית.

 קבלו הצעות מחיר באינטרנט

כדי לא לבצע את הבדיקה בעצמכם, אתם יכולים לבחור באחת משתי דרכים:

  1. להזמין מונית באפליקציה ולקבל את המחיר שנקבע מראש עבור הנסיעה שלכם/מחיר המונה.
  2. להירשם אל אינדקס נהגי מוניות אשר יספק לכם את חברת המוניות/נהג המונית לפי הצרכים שלכם ובמחיר משתלם.

באתר דרייבר תוכלו ליצור קשר בטלפון או להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם מספר הצעות להשוואה על מנת שתבחרו את המתאימה לכם ביותר.

 

פורסם על ידי