חברת הביטוח שילמה סכום חלקי בלבד, איך מתמודדים?

חברת הביטוח שילמה סכום חלקי בלבד, איך מתמודדים?

אין תחושה יותר מתסכלת מאשר לראות את חברת הביטוח שלכם מקשיחה עמדות. ושוחה את תביעתכם לפיצוי או משלמת סכום חלקי בלבד של תגמולי הביטוח. אתם לא יכולים להשלים עם מצב שבו חברת הביטוח לא עומדת מאחורי ההסכם בניכם כמובן בכפוף לבחינת המקרה ולנסיבות בהם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם לתשלום תגמולי ביטוח. קיבלתם סכום חלקי בלבד מחברת הביטוח? זה מה שאתם צריכים לעשות. ברגע שתבינו מה נכון לעשות, תוכלו גם לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לכם מתוקף החוק וחוזה הביטוח בהתאם לנסיבות מקרהע הביטוח.

תפנו מיד לעורך דין מנוסה

אם קיבלתם רק פיצוי חלקי לאחר התאונה גם אם האשמה לא עליכם, מוטב כי יהיה איש מקצוע שיבחן מה בדיוק קורה. עורך דין ביטוח יאפשר לכם להשיג בדיוק את מה שמגיע לכם מתוקף החוק. אם עד כה לא ייצג אתכם עורך דין, מוטב כי תפנות לעורך דין. עם עורך דין בעל ידע וניסיון בתביעות ביטוח תמונת המצב אמורה להשתנות לאחר בחינת מקרה הביטוח. הוא יעשה את המיטב כי תקבלו בדיוק את מה שמגיע לכם מתוקף החוק ובמסגרת ההסכם מול חברת הביטוח. הפנייה המיידית לעורך דין תמנע מצב שבו הזמן יפעל לרעתכם. חשוב מאוד לפנות לעורך בסמוך לקרות מקרה הביטוח.

הבינו מה הסיבה לפיצוי החלקי

האחריות של חברת הביטוח היא להסביר מדוע היא בחרה לתת פיצוי חלקי בלבד על התביעה. לכן יהיה עליכם לקרוא את  בצורה אפקטיבית כדי להבין מה בדיוק קרה. יכול להיות שהיה חסר לכם מסמך מסוים או שאמרתם משהו שגרם לחברת הביטוח לעשות את ההחלטה הזאת. מבלי שתעניינו היטב בהחלטה של חברת הביטוח, לא באמת תוכלו לדעת מה נכון לעשות. מומלץ להתייעץ עם עורך דין כבר עם קבלת מכתב הדחייה מחברת הביטוח או בעת קבלת המכתב בו חברת הביטוח מודיעה כי שילמה סכום חלקי בלבד. לאחר בדיקת ההסבר של חברת הביטוח, עורך דין ביטוח יפעול מול חברת הביטוח בהתאם לנסיבות המקרה.הרי בסוף חברת הביטוח היא זאת שאמורה לנמק את ההחלטה שאליה היא הגיעה במקרה בו דחתה את התביעה לתשלום תגמולי ביטוח או ששילמה סכום חלקי בלבד ומהם הנסיבות אשר הביאו אותה לשלם סכום חלקי בלבד של תגמולי הביטוח.

הזדרזו לפעול שלא יהיה מאוחר מידיי

חברת הביטוח שילמה לכם רק חלק מהסכום על התביעה? הבינו כי הזמן לא פועל לטובתכם במקרה הזה. תצטרכו להזדרז על מנת לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים לקבל מתוקף החוק. אם תפעלו מאוחר מידיי, לא מן הנמנע כי לא תהיה אפשרות להפוך את ההחלטה. עורך דין ביטוח אמור להיות האיש שיזרז את העניינים ויגרום להם לקרות . לכן תפנו אליו בהקדם כדי שהוא יסביר לכם בדיוק מה נדרש מכם לעשות. אם עד כה ניהלתם את התביעה בעצמכם, הגיע הזמן להעביר את המושכות. הכי חשוב שלא תתעוררו כאשר כבר לא יהיה מה לעשות.

פורסם על ידי