זה כזה טריוויאלי – מיקרוגל אינטגרלי

זה כזה טריוויאלי – מיקרוגל אינטגרלי

מהירות ונגישות באוכל, זה הערך המוסף אותו הכניס המיקרוגל הידוע גם בכינוי הקצר 'מיקרו', לחיי האנושות. אנחנו כמעט לא זוכרים איך היה פה פעם בלי המכשיר המופלא הזה שהלך והתפתח והשתכלל עם השנים. כיום יש שפע של דגמים, מותגים ופונקציות. מיקרוגל דיגיטלי, מיקרוגל אינטגרלי Build in ועוד. זה נכון שהמשמעות הבסיסית של המכשיר היא הכנה פשוטה, הפשרה קלה וחימום מהיר, אבל ניתן בהחלט למצוא מכשירים מתקדמים אשר עושים גם הרבה מעבר.

לבחירת המיקרוגל הרצוי יש כמה עקרונות בסיסיים. הראשון הוא ההבנה של מימדי החלל או הנישה בה יעמוד המכשיר. זה כולל מידות אורך, גובה ורוחב וכמובן גם מרווח אוורור מספק בצידיו. באופן עקרוני נהוג להשאיר כ – 10 ס"מ בגובה.

המכשירים המיועדים לנישה ספציפית אלה השייכים לדגמים האינטגרליים, חייבים לעמוד במדויק במידות הנדרשות, כאן אין יכולת "לשחק" עם המרווחים ויש צורך להשאיר מספיק מרווח בתוך ארון המטבח או הגומחה הייעודית מעבר לקטלוג מיקרוגלים בילד אין, היכנסו לקישור:

https://www.savoy.co.il/category/מיקרוגל-אינטגרלי

ההתאמה לנישה חייבת להיות לא רק במידות הגובה, רוחה והעומק, אלא גם בהיבט של פתיחת הדלת. רוב המכשירים נפתחים לצד, אך יש מכשירים שהפתיחה שלהם היא כלפי מטה, חשוב להבין האם הנישה מאפשרת פתיחה ייחודית זו או שיש להתפשר על סוג המיקרו האינטגרלי הרצוי.

ברגע שהוחלט על סוג המכשיר, בין אם בילד אין או רגיל, מומלץ לחשוב על העוצמה הנדרשת. כמובן שאם המידות והקיבולת מוגבלת זה יקרין גם על העוצמה. מאחר שיש קשר יישר בניהם וככל שהעוצמה גבוהה יותר הקיבולת תהיה גדולה יותר. החשיבה צריכה להיות פרקטית, דהיינו, מה הכמויות והתדירות שהמיקרו עומד לפעול, האם רק לחימום ארוחות, האם מצפים ממנו גם להפשיר, לחמם ואולי גם להשחים?

בשוק קיימים מכשירים מתקדמים המספקים מעבר למיקרוגל הבסיסי, גם תנור אפייה וגריל. המכשירים המשולבים הללו מתאימים למי שאינו רוצה או אינו יכול להחזיק גם תנור ומצפה שהמיקרו הייחודי יספק לו את רוב הצרכים מבחינת בישול. ואכן, המכשיר המשולב מספק את הסחורה וניתן למצוא אותו בשלל דגמים ואפילו בילד אין.

כמו בכל רכישה משמעותית ובעיקר ברכישה של מוצרי חשמל, חשוב מאוד לבחור מכשיר אמין ואיכותי של מותג מוכר וחברה בינ"ל מובילה. רכישה של מוצר איכותי העומד בתקנים בינ"ל מהמחמירים בענף, יבטיח שהמכשיר יוצר באופן בטיחותי מחומרים עמידים שלא יסכנו את המשתמשים בו. שהדלת בטיחותית ומרובת שכבות, שבמכשיר יש מערכת נעילה בטיחותית בפני ילדים, כיבוי אוטומטי בטיחותי, חיווי חום שיורי ונעילת מקשים בעת השימוש.

רכישת מיקרוגל כבר מזמן אינה נחשבת למותרות וגם רגשי האשמה של הבשלנים נעלמו כמעט כלא היו. כולם מבינים כי במציאות הדינמית של חיינו טוב שיש מכשיר שאפשר להכין איתו בקלות ובעיקר במהירות אוכל ואפילו קינוחים.

צילום: freepik

פורסם על ידי