וילונות זכוכית – מעבר מחושך לאור

וילונות זכוכית – מעבר מחושך לאור

איך וילונות זכוכית יכולים להאיר בית חשוך?

אין כמו אור שמש טבעי, אבל גם אם הבית שלכם אינו מואר במיוחד, יש מה לעשות.
ההמלצה בכל בית היא לתכנן פינה אחת לפחות, שבה אפשר יהיה לשבת על כוס קפה ופשוט להסתכל החוצה – בשקיעה או בזריחה, סתם בעץ ירוק, גגות הבתים הפרושים או בשמיים כחולים ופשוט לתת לאור להישטף פנימה. וילונות זכוכית מאפשרים מבט פנורמי אל הנוף הפתוח ומעניקים לבית אור תמידי.

אור השמש הוא אחד הגורמים המשפיע על איכות החיים שלנו אפילו שאיננו מודעים לכך.
מחקרים מדעיים מצאו שיש קשר בין מצב הרוח ואפילו על היכולות הקוגניטיביות שלנו לבין מזג האוויר.
על כן, מומלץ מאד של שאור טבעי יהיה נוכח לפחות בחלק אחד בבית.
הכנסת האור הטבעי אל הבית היא לא רק צורך פיזיולוגי ורגשי שמהותי לנו בני האדם. אלא גם מאפשר לשמור על כדור הארץ ,להפחית את הוצאות החשמל על ידי ניצול של אנרגית השמש הזמינה (כמעט) בכל שעות היום ולדאוג לא רק לבריאות שלנו אלא גם לסביבה.

וילונות זכוכית הוא אחד הטרנדים החמים ביותר להכנסת אור טבעי אל הבית. אך לא זאת בלבד, הם מהווים גם פתרון אידאלי לסגירת מרפסות. בפעולה פשוטה ניתן לסגור או לפתוח את הווילון ובעצם את המרפסת כולה.
בדרך הזו הרווח כפול. אם מזג האוויר אינו נעים או מאפשר שהייה עם חלון פתוח- אפשר לסגור ולהימנע מהרוח, הגשם או הרעש, אבל… לרגע לא לוותר על האור והנוף.
וילונות זכוכית אף מעניקים לבית תחושה של מרחב פתוח וגדול, ללא הקירות שסוגרים אליו מכל כיוון.

וילונות זכוכית- בטיחות קודמת לכל

אמנם וילונות זכוכית הם הפתרון המושלם לניצול מקסימלי של המרפסת אך עם זאת לפני שאתם מתקינים כאלו בביתכם תוודא שבחרתם בווילון בטיחותי שמגן מפני נפילה של ילד וכן בעל מערכת שאינה מאפשרת את ניתוץ הזכוכית במקרה של ניתוקה.

לסיכום, תיהנו מהשמש שמחייכת אלינו כל בוקר ותנו לה לחייכם אליכם גם בבית.

פורסם על ידי