התקנה של משאבת חום לבריכה: כך תעשו את זה נכון

התקנה של משאבת חום לבריכה: כך תעשו את זה נכון

האקלים שסובב את עונת החורף במדינת ישראל מקשה לא פעם על שהייה ממושכת בסביבת בריכה שעשויה לקרר אותנו שכן, במטרה להנות ממים חמים ונעימים ולהנות משחייה "פושרת", ההמלצה שלנו תהיה במגוון הרחב של משאבות חום לבריכה הנמצאות בשוק, במטרה לבחור את הבחירה המתאימה לכם. זאת בעוד כי משאבת חום היא למעשה אמצעי חימום יעיל, חסכוני ואיכותי במיוחד שמתאים לחימום המים בשורה רחבה של בריכות מגוונות, כדוגמת בריכות טיפוליות, בריכות שחייה, מקוואות, ג'קוזי וכן הלאה. למעשה, משאבות חום לבריכה מאפרות שדרוג משמעותי של חווית השהייה בבריכה, שדרוג כזה שיבוא לידי ביטוי בעובדה כי עונת הרחצה לא תסתיים יחד עם הגעתה של עונת החורף.

שלבי ההתקנה לאורך התהליך

בראש ובראשונה, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לשירותיו של איש מקצוע מנוסה ומוביל בתחום שכן, נסו להתייעץ על כל הנוגע למדידות הבריכה, בחירה המשאבה הייעודית וכן גם צורת ההתקנה המתאימה. זאת בעוד כי התקנה של משאבות חום לבריכה בצורה עצמאית היא פעולה שלא פעם עשויה להוביל לעוגמת נפש, שריפת כסף ושורת תקלות רחבה. לאחר ההתייעצות, התחילו במדידות מקיפות של הבריכה שכן, יהיה עליכם למדוד את שטח הפנים, עומק הבריכה, הנפח, האורך והרוחב.

 

יחד עם האמור, עליכם לזכור כי במידה ואתם מעוניינים בטמפרטורה גבוהה משמעותית מהטמפרטורה שנמצאת מחוץ לבריכה, הרי שיהיה עליכם לוודא כי אתם בוחרים במשאבה איכותית ככל הניתן. לאחר גיבוש כלל הנתונים העיקריים והבנתם הצרכים האישיים שלכם, הגיע הזמן לגשת אל מעמד הבחירה במטרה לבצע את הבחירה האידיאלית לבריכת השחייה שלכם. כמו כן, בעוד כי אתם בוחרים משאבה לבריכה שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר עקרונות מפתחות כמו מיקום הבריכה בארץ, גודל הבריכה, רמת הציפיות שלכם מהחימום וכן הלאה.

למה כדאי להתקין משאבת חום לבריכה?

משאבות חום לבריכה מציעות שתי פעולות מרכזיות, כאשר השנייה תהיה זרימת מים בצורה בה המשאבות מנצלות את כיוון הזרימה הטבעי של המים לכדי זרימה למקום נמוך יותר, בעוד כי הפעולה המרכזית השנייה תהיה חימום המים, דבר שיבוא לידי ביטוי בחימום מי הבריכה באמצעות מדחס ייחודי שמרכיב את משאבת החימום הייעודית. במילים אחרות – משאבות חום טומנות בחובן לא מעט יתרונות. ראשית, מדובר על אמצעי חימום שיחסוך לכם לא מעט בחשמל שכן, צריכת החשמל בקרב משאבות חום היא חסכונית במיוחד בהשוואה לגופי חימום כאלו ואחרים. יחד עם האמור, עליכם לזכור כי מדובר על פתרון שיעניק לכם את האפשרות לשחות במים חמים ונעימים גם בעונת החורף הקרירה. בנוסף, באמצעות משאבת החום תוכלו לנצל ולהנות ממספר פעולות חשובות במיוחד וביניהם סינון, ניקוי, שאיבת המים וחימום המים.

פורסם על ידי