התמונות שיעשו לכם את היום

התמונות שיעשו לכם את היום

מה אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להתעורר בכל בוקר ולראות את שפת הים לנגד עיניכם ממש, או לשבת ולשתות קפה ברוגע אל מול השקיעה, או אולי לטייל ביער בזמן שאתם משחקים עם כל המשפחה? לא מדובר פה בקסם של אמן חושים או בעל טבעי, אלא בתמונות מודפסות לקירות הבית שלכם, שיהפכו את השטח הפרטי שלכם למקום קסום כשלעצמו.

להגשים חלום בסלון הביתי

כאשר מדובר בחדר כמו סלון, אתם לא שוכחים לעצב אותו כראות עיניכם: ספת עור, שולחן זכוכית לעיתונים וגם פינת אוכל קטנה בצד. אך אם יש משהו שלא דואגים לו מספיק הוא עיצוב הקירות, וכך לא פעם הקירות הלבנים נותרים חשופים ועירומים. באמצעות תמונות יפות לקיר הסלון תוכלו לשבור את האווירה מונוטונית, ולהעניק לחדר המיוחד הזה כל אופי שרק תרצו. אתם יכולים לבחור תמונה ענקית של נוף טבעי או אורבני ולתלות מעל הטלוויזיה, או לשלב בין כמה תמונות קטנות יפהפיות שיש קשר כלשהו ביניהן.

יתרונות הקנבס

דרך מקורית להעניק חיות לסלון שלכם היא לבצע הדפסת תמונות קנבס. הדפסה זו הולכת וצוברת תאוצה לאורך השנים ולא בכדי. הגיע הזמן להכיר ביתרונותיהן של תמונות הקנבס המופלאות:

  • מראה אמנותי גם לתמונה הפשוטה ביותר – לא משנה באיזו תמונה בחרתם כדי להדפיס על הקנבס, כי האיכות גבוהה עד כדי כך שהיא מעניקה לתמונה מראה אמנותי של ממש, בדומה לאיכות התמונות שאנו רואים במוזיאון ובגלריית תמונות.
  • כבר לא צריך למסגר – אם בעבר היה צורך לפנות למסגריה במיוחד כדי להתאים מסגרת לתמונה, הרי שהיום אין צורך למסגר כלל את תמונות הקנבס. הן קלות משקל וניתן לתלות אותן בכל מקום מבלי החשש שיפלו ויפגעו בבני המשפחה.
  • מתאימות לכל עיצוב – תמונות קנבס מתאימות לכל עיצוב שאפשר לעלות על הדעת: כפרי, מודרני וכדומה. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התמונות או התמונה המתאימה ולהדפיס.
  • יוצרים אפקט תלת מימדי – התמונה המודפסת על גבי הקנבס בולטת מכל הצדדים, וכך יוצרת אפקט מיוחד של תלת מימד.

מעבר להדפסה על קנבס, קיימת אפשרות להדפיס תמונות על זכוכית, כדי ליצור אווירה מיוחדת של יוקרה.

אז איפה מדפיסים תמונות מיוחדות על קנבס וזכוכית? הכירו את חברת חיוכים. הצוות המקצועי של המחברה הזו מתמחה בהדפסת תמונות על גבי קנבס לבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את התמונה שמדברת אליכם יותר מכול, ותהיו במרחק קצר מהגשמת החלום האמנותי שלכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי