השתלת שיער בישראל עם מיי הייר

השתלת שיער בישראל עם מיי הייר

גברים רבים בארץ סובלים מהתקרחות או מהידללות של השיער כאשר המודעות למראה ולטיפוח עצמי פוגשת את הגבר הישראלי מדי יום. התקרחות או הידללות של השיער יכולה לגרום לדימוי עצמי נמוך ולתחושת חוסר ביטחון, מה שטוב זה שיש פתרון – השתלת שיער בהליך כירורגי.

בעשור האחרון אלפי גברים תפסו את ההזדמנות לטוס לטורקיה לעבור השתלת שיער. טורקיה נחשבת כמקום שבו יש את הקליניקות המתקדמות והטובות ביותר בעולם לביצוע ההליך, ולא פחות חשוב בעלות נוחה לעומת אופציות אחרות. אבל לא לכולם נוח לטוס למדינה אחרת, גם כשמדובר בנסיעה קצרה וממוקדת מטרה. ועל כן חברת מיי הייר ישראל, אשר מפעילה את אחת הקליניקות המוכרות והנחשבות באיסטנבול, החליטה להביא את הטיפול המקצועי והטוב ביותר לארץ, ולאפשר ללקוחותיה לעבור הליך השתלת שיער בישראל ברמה הגבוהה ביותר ממש כמו בטורקיה.

אם אתם סובלים מתהליך התקרחות או מהידללות של השיער וזה מפריע לכם, ככל שתזדרזו לטפל במצב על ידי השתלת שיער תוכלו להשיג תוצאה מעולה וגם למנוע את החמרת המצב.

לא חייבים לטוס לטורקיה – השתלת שיער כאן בארץ

השתלת שיער הינה הליך כירורגי אסתטי מקובל ומבוקש מאוד בקרב גברים בארץ. עד לאחרונה ההליך היה מתבצע בטורקיה לרוב, אך היום אפשר לעבור השתלת שיער בידי כירורג מומחה גם בארץ. אחרי שנים בהם חברת מיי הייר השקיעה את כל מרצה בפעילות בחו"ל, מנכ"לית החברה החליטה לפתוח קליניקה לביצוע השתלות שיער בישראל, בכדי לאפשר ללקוחות שרוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר בארץ.

על מנת לעבור השתלת שיער בישראל תצטרכו להוסיף $850 בלבד, ותחסכו נסיעה קצרה לחו"ל.

כמובן שמיי הייר מבטיחה שירות מסור ומקצועי ביותר לאורך כל הדרך לכל מטופליה שבוחרים לעבור את ההשתלה כאן בארץ.

איך מבצעים השתלת שיער?

השתלת שיער בישראל נעשית על ידי כירורג ישראלי מומחה להשתלות שיער, באותן שיטות מתקדמות כפי שההליך מתבצע בקליניקה של מיי הייר באיסטנבול.

לצורך ההשתלה קוצרים זקיקי שיער מאזור העורף ומהאזור שסביב לאוזניים, לפעמים קוצרים זקיקים אף מאזור הזקן. אלו הם אזורי התרומה הטובים ביותר עם זקיקי שיער בריאים המתאימים לצורך השתלה באזור המיועד.

זהו הליך כירורגי פולשני במידה מינורית ועל כן מבצעים אותו בהרדמה מקומית.

הטיפול הכירורגי נעשה באופן מדויק על מנת להשיג את התוצאה המיטבית ללא כאבים משמעותיים או זמן החלמה ממושך. ניתן לחזור לפעילות רגילה זמן קצר לאחר סיום ההשתלה.

ייתכן והמטופל יחוש אי נוחות או כאבים בעיקר באזור בו נקצרו זקיקי השיער. אם המטופל חש בכאב לאחר ההשתלה, הוא יכול לקחת משככי כאבים רגילים.

לאחר ביצוע ההשתלה על המטופלים להימנע מחבישת כובעים, אין לחשוף את הראש לשמש ואין לחפוף את השיער למשך מספר שבועות בהתאם להנחיות הרופא.

פורסם על ידי