השתלת שיער בטורקיה לנשים: מה הייחוד בטיפול המוצע לנשים?

השתלת שיער בטורקיה לנשים: מה הייחוד בטיפול המוצע לנשים?

למרות שנשירת שיער היא בעיה שמאפיינת בעיקר גברים, מחקרים מראים שגם נשים מתמודדות עם נשירת שיער. מגילאי חמישים, נשים רבות חוות נשירת שיער מסיבות שונות, אבל הבעיה יכולה להופיע בכל גיל ברמת חומרה שמובילה אותן לחפש טיפולי השתלת שיער בטורקיה לנשים.

מבחינה מדעית, חמישים עד מאה שערות נושרות ביום אחד, מה שנחשב לנורמלי מבחינת כל הנשים. יחד עם זאת, כמות זו של נשירת שיער אינה ניכרת כי שיער חדש צומח מתחת לקרקפת. בכל פעם שמחזור צמיחת השיער הזה מופרע מכל סיבה שהיא, מתחיל תהליך של נשירת או דילל השיער.

באופן דומה, אם זקיק השיער ניזוק מתאונה, נשירת שיער תהיה שב בלתי נמנעת והגישה הטובה ביותר להתמודדות עם הבעיה היא טיפולי השתלת שיער בטורקיה לנשים.

מה ההבדלים בין טיפולי השתלת שיער בטורקיה לנשים לבין הטיפולים המוצעים לגברים?

הליכי השתלת שיער בטורקיה לנשים מתבצעים באמצעות העברת שיער מאזורים צפופים בשיער, לאזורים קרחים. נשירת שיער אצל נשים יכולה להתרחש לאורך כל הקרקפת, בדפוס שונה מאוד מנשירת שיער אצל גברים.

מחסום זה מונע לעתים מנשים להפיק תועלת מטיפול מלא של השתלת שיער, בשל היעדר אזורים תורמים יציבים. וזה לא הכול. מכיוון שתהליך ההתקרחות משתנה יותר בקרב נשים מאשר אצל גברים, יש פחות אזורים תורמים אצל נשים מאשר אצל גברים.

איך מתחיל הליך השתלת שיער לנשים?

יש לבחור את המנתח המתאים לביצוע הליך השתלת שיער לנשים, כדי להשיג תוצאה מספקת. לפני ביצוע הניתוח, המועמדות מתבקשות לעבור בדיקת דם על מנת להבטיח כי אין מכשולים להליך השתלת השיער, עקירת יחידת זקיקים, שיטת FUE, היא השיטה הנפוצה להליכי השתלת שיער בטורקיה לנשים. השתלת שיער לנשים היא תהליך שבר שדורש טיפול מיוחד עדין.

צוות המומחים במרפאת השתלת שיער יבטיח את הצלחת ההליך באמצעות בדיקה קפדנית וקביעת הסיבות לנשירת השיער, ובהתאם לממצאים, תומלץ הטכניקה הטובה ביותר להחזרת השיער המקורי.

שתי טכניקות עיקריות שונות להליכי השתלת שער בטורקיה לנשים

השיטה הראשונה נקראת FUE, Follicular Unit Extraction. טכניקה זו כוללת העברה זהירה של שתלי שיער מאזורים בריאים לאזורים הקירחים או הדלילים בחלק האחורי או בצד הראש על מנת להפחית את האפשרות לצלקות.

השיטה השנייה שנחשבת לפחות נפוצה נקראת FUT, השתלת יחידות זקיקים. שיטה ז מתאימה רק אם שיטת FUE אינה יעילה עבור המטופלת.

איך מנתחי שיער מבינים נשירת שיער אצל נשים?

לשיער נשים יש דפוס מיוחד של צמיחה חזרה לאחר הנשירה, למעט במקרי נשירת שיער בדפוס גברי. על מנת להבין את הגורם האמיתי לנשירת שיער, ייעוץ ראשוני אצל מנתח השתלת שיער כולל את ביצוע הבדיקות הדרושות.

נשירת שיער יכולה להיגרם כתוצאה מתת תזונה ולכן הליך הטיפול נקבע בהתאם. נשירת השיער נפסקת ושיער חדש מחליף את השיער שאבד. יחד עם זאת, יתכן שחלק מהאמצעים שננקטו לא יעבדו. במקרה זה, נשירת השיער עשויה להיות גנטית במקורה, והפתרון היחיד יהיה אז השתלת שיער בטורקיה לנשים.

פורסם על ידי