השתלות שיער בטורקיה VS השתלות בישראל: מה עדיף?

השתלות שיער בטורקיה VS השתלות בישראל: מה עדיף?

אם אתם מתמודדים עם נשירת שיער או איבוד שיער, ודאי יצא לכם לפנות אל דוקטור גוגל ולקבל ייעוץ. וכשמחפשים אחר ייעוץ בנוגע להשתלות באינטרנט, מיד נתקלים במאות של תוצאות חיפוש. חלק יציעו לנו השתלת שיער בישראל, חלק בטורקיה, אולי בכלל בקפריסין. כך או כך, בואו נדבר על זה.

איפה עדיף לבצע השתלת שיער? אם סיפרו לכם שאתם לא חייבים לסבול מאיבוד של שיער, סיפרו לכם נכון. המוני אנשים במהלך כל שנה מבצעים השתלות שיער במדינות שונות בעולם, כולל טורקיה. בעוד שהטורקים מתמחים בהשתלות מהסוגים האלו, ישראלים רבים דווקא מעדיפים לקבל את הסיוע כאן בארץ. דעתנו האישית היא, שתמיד יהי עדיף לקבל את השירות קל"ב. אבל אם אתם מתעקשים להגיע למדינה זרה בכדי לבצע השתלות שיער, זה בהחלט אפשרי.

טיפולים במדינה זרה אל מול השתלות שיער בישראל

בין אם אתם מתגוררים בעיר בת ים, חולון או כל עיר אחרת, אתם בד"כ תעדיפו לקבל טיפול רפואי ומקצועי כאן בארץ. בסופו של דבר, הרבה יותר קל לקבל את הטיפול בשפת האם שלנו. יחד עם זאת, לעיתים הליכים של השתלות שיער עלולים להוביל להתפתחותן של תופעות לוואי מסוגים שונים.

כשהליך רפואי או הליך מקצועי מתפתחים לתופעות לוואי, בדרך כלל צריך לקבל המשך טיפול. יהיה הרבה יותר קל לקבל את המשך הטיפול כאן בארץ, ככה שזה יתרון נוסף. לרוב, תהליכי השתלת שיער לא אמורים להסתבך. אבל חשוב לזכור, בחיים כמו בחיים, יש גם כל מיני מקרים בלתי מתואמים.

כדאי לקבל המלצות על טיפולי השתלת שיער

בכדי להימנע ממקרי בלת"מ מיותרים ומסוכנים, יהיה חשוב לקבל את הטיפול של השתלות שיער אצל גורמים מקצועיים בלבד. תוודאו שהמשתילים שלכם עתירים בניסיון מקצועי, ועדיף גם לבדוק תגובות עליהם ברשתות החברתיות. זה לא מדע בטוח, אבל עשוי להיות יעיל מספיק לעיתים.

אם אתם יכולים, תמיד יהיה מומלץ "ללקט" המלצות מהמכרים שלכם, מחברים ומבני משפחותיכם. אם אתם לא מכירים אף אחד שעבר השתלת שיער בראש, אתם יכולים לפנות למשל אל פורומים אינטרנטיים. בפורומים מגיבים בדרך כלל גולשים אמיתיים שכבר היו בסירה שלכם. תוכלו להתייעץ עמם ולשאול שאלות. כמו כן, יש גם פורומים שבהם מגיבים רופאים.

חסרונות ויתרונות שלוקחים בחשבון לפני השתלת שיער 

אם מסכמים את כל היתרונות ומעמידים אותם אל מול החסרונות, לרוב יהיה עדיף לקבל טיפול של השתלת שיער כאן בארץ. ועדיין, ישנם לא מעט אנשים שיעדיפו לקבל את הטיפול במדינות כמו טורקיה. בסופו של דבר, צריך גם להתחשב בתקציב ובלוחות הזמנים. הטיפולים בטורקיה יצריכו ממכם טיסה, לעיתים גם יותר מטיסה אחת.

מעבר לכך שהטיפולים במדינות זרות עשויים להיות יקרים יותר, הלו"ז שלכם גם חשוב. הטיפולים במדינות זרות יצריכו ממכם גמישות מסוימת, לפעמים גם היעדרות ממושכת ממקום העבודה. ומה לגבי המשפחה? גם מהם תצטרכו להיפרד למשך הטיפול במדינה הזרה. בגדול, אלו הם החסרונות העיקריים בטיפולי השתלות שיער במדינות זרות. אם פחות מפריע לכם, בהחלט אפשר לקבל טיפול של השתלות במדינה מעבר לים.

פורסם על ידי