השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל

מאז שהחל טירוף הדרכונים הפורטוגליים בשנים האחרונות, כ-40 אלף ישראלים כבר השלימו בהצלחה את התהליך. ואין ספק שהחיים של אותם אנשים השתנו לטובה – כולם הפכו לאזרחי אירופה (על כל המשתמע מכך).

דרכון פורטוגלי מגיע עם יתרונות רבים (כניסה לכל מדינות אירופה וארה"ב בלי ויזה, לימודים אוניברסיטאיים מסובסדים על ידי המדינה, מגורים ועבודה בכל מדינות האיחוד). אבל אותם יתרונות לא נשארים רק בגבולות המגזר הפרטי. וזאת הסיבה שהאזרחות הפורטוגלית מושכת את תשומת ליבם של כל כך הרבה יזמים ואנשי עסקים.

בין שאתם מחפשים הזדמנויות נדל"ן בפורטוגל, ובין שאתם בעלים של עסק פיזי – תוכלו רק להרוויח מהוצאת דרכון פורטוגלי, ובמאמר הזה נגלה איך.

עושים עסקים בפורטוגל

כל מדינה ברחבי העולם מחייבת את אזרחיה להחזיק בתעודת זהות, ככה היא יכולה לעקוב אחרי הזכויות והחובות של אותו אזרח. עצם ההחזקה בתעודה נותנת לאזרח אסמכתא שאותה מדינה מחויבת לדאוג לו.

אם בישראל אנחנו מדברים על מספר תעודת זהות, בפורטוגל קיים מספר זיהוי בשם NIF. אנשים שאינם מחזיקים באזרחות פורטוגלית לעיתים קרובות אינם מורשים לבצע פעולות בסיסיות.

אותו מספר NIF נדרש כדי לבצע פעולות עסקיות בשטח פורטוגל – הקמת עסק, השקעות נדל"ן, סחר בקרקעות וכו'.

עוד כמה יתרונות עסקיים

אחרי שתקבלו את מספר ה-NIF שלכם, תיחשבו לאזרחי אירופה ובאופן רשמי תוכלו להתחיל לעשות ביזנס ברחבי פורטוגל.

פורטוגל היא אחת המדינות הכי מתוירות באירופה, היא הפכה ליעד חביב גם בקרב ישראלים רבים. היא נמצאת בצמיחה מתמדת, ולכן מהווה הזדמנות נפלאה להשקעות נדל"ן. תוכלו למצוא דירות החל מ-50 אלף יורו עם תשואה שנתית של שבעה אחוזים.

אבל כמו שאמרנו, לא רק הנדל"ן חם עכשיו בפורטוגל.

אם אתם כבר בעלי עסקים בינלאומיים (או עסקים קטנים ששואפים להתרחב), תוכלו להעתיק את הפעילות השוטפת לפורטוגל ולהנות מהוצאות מנהלתיות זולות יותר, וגישה נוחה יותר לסחורה מרחבי אירופה – צעדים משמעותיים שיחסכו לכם כסף יקר.

כמו כן, ממשלת פורטוגל מקלה על בעלי עסקים בתשלומי מיסים כחלק מתוכניות ממשלתיות שמטרתן לעזור לעסקים לגדול.

כדי להנות מכל הטוב העסקי שיש לפורטוגל להציע, עליכם להוציא דרכון פורטוגלי. נגיד מעכשיו שמדובר בהליך שאורך כשנתיים ומצריך התעסקות עם מסמכים משפטיים וקיום מגעים עם גורמים מוסמכים בפורטוגל.

עד היום 40,000 ישראלים כבר קיבלו דרכון, עוד 50,000 נמצאים בעיצומו של התהליך, והדבר גרם לממשלת פורטוגל לעשות חישוב מסלול מחדש. היא החליטה להקשיח את תנאי הסף המקלים (מעל גיל 18, תעודת יושר, חתימה מאחת הקהילות היהודיות), והשינוי יבוא לידי ביטוי כבר מהחודש הזה.

אסור לכם להתמהמה עם ההחלטה, אם אתם חושבים שאתם זכאים מהרו להתחיל את התהליך. אין לדעת איך ממשלת פורטוגל תבחר לפעול בעתיד, קיים סיכוי גבוה שהיא תסגור לגמרי את האפשרות להגיש בקשה, או לכל הפחות תדרוש מגורים לתקופה מסוימת בפורטוגל או ידיעת פורטוגזית.

איש מקצוע מנוסה יוכל ללוות אתכם בתהליך – הוא יבצע עבורכם בדיקת זכאות ללא עלות, יפיק את כל המסמכים הרלוונטיים, יהיה בקשר עם הקהילות היהודיות והגורמים המוסמכים בפורטוגל, ויבנה עבורכם תיק משפטי מנצח.

משרד עורכי דין תותי אשבל ליווה כבר אלפי ישראלים בתהליך מאז שממשלת פורטוגל הוציאה את חוק התיקון. הם יוכלו לעזור גם לכם לקבל את האזרחות הנחשקת, וזאת מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מדי.

פורסם על ידי