השקעה בדיור מוגן באנגליה

השקעה בדיור מוגן באנגליה

דיור מוגן הוא מקום שבו אנשים בני הגיל השלישי הולכים מרצון או מחוסר יכולת (נרחיב על כך בהמשך) כדי לחיות במקום מרוכז עם אנשים אחרים בני גילם, כאשר במקום יש מרכז שלם הפועל לטובת האחזקה שלהם. אלה כוללים פעילויות, אזור נגיש למחיה, טיפולים רפואיים, רופאים, סייעים ועוד. בשנים האחרונות ההשקעה בדיור מוגן באנגליה הפך לטרנד של ממש ולא פלא שישראלים מתחילים להבין את הפוטנציאל שבביצוע השקעות בבתי אבות באנגליה. אולי אחרי המאמר הזה גם אתם תבינו.

סוגי הדיור המוגן באנגליה:

יש שני סוגים של דיור מוגן באנגליה: דיור סיעודי ודיור אקסקלוסיבי. הדיור האקסקלוסיבי הוא הדיור היוקרתי למעשה, כזה שאנשים מבוגרים מגיעים אליו מרצון כיוון שכוחם עוד במותנם, הם עמידים כלכלית ובסך הכול רוצים לבלות עם אנשים במעמדם וברוחם הצעירה וליהנות מדיור איכותי ברמה גבוהה, הכולל לא רק טיפולים, רופאים צמודים ומכשירי טיפול ברמה הגבוהה ביותר אלא גם מתקנים, פארקים, יחידות דיור, מתקני כושר ופעילויות ללא הפסקה שלמעשה לא יהיה להם משעמם לרגע. האפשרות השנייה היא השקעה בדיור מוגן סיעודי אותו הממשלה ממנת לבני הגיל השלישי אשר כבר זקוקים לטיפול וליווי סיעודי צמוד ואינם יכולים לתפקד בעצמם ועל כן הם חייבים לחיות בדיור מוגן ולא מגיעים אליו מרצונם או יכולים לעזוב אותו מרצונם.

קצת נתונים על האוכלוסייה האנגלית והפוטנציאל הכלכלי שבדיור מוגן באנגליה:

השקעה בדיור מוגן באנגליה כדאית בעיקר בזכות המספרים הבאים: עד שנת 2035 יהיו מעל שלוש וחצי מיליון אנגלים שיעברו את גיל 85 ועד 2050 רבע מהאוכלוסייה האנגלית של היום צפויה להיות כבר בגיל "הפנסיה" כביכול. הנתונים הרפואיים לא מבשרים טובות לצערנו ומצד שני אלה מהווים בסיס לביקוש הרב ההולך וגובר מדי שנה לדיור מוגן באנגליה ולמיטות נוספות הנדרשות עבור בני הגיל השלישי הנדרשים בדיור מוגן סיעודי.

היכן כדאי להשקיע בדיור מוגן באנגליה:

על מנת ליישב את אזור צפון אנגליה הממשלה הקימה פרויקט מיוחד במסגרתו עודדה הממשלה פיתוח של תשתיות רבות, החל מבתי מגורים, דרך מתחמי לימוד אקדמיים ועד העברות של משרדים ובתי עסק של חברות ענק ועל ידי כך מצליחה להגדיל את כמות התושבים באזור צפון אנגליה מדי שנה במספרים אסטרונומיים. למעשה, ישנה רשת ענקית של בתי אבות שרק באזור צפון אנגליה מחזיקה בכמה בתי אבות מרכזיים אותה היא מפעילה ומתחזקת במחזור שנתי של מיליארדי פאונד. העובדה שישנה רשת גדולה וחזקה מעודדת את המשקיעים הישראלים לבצע השקעה בדיור מוגן באנגליה ומקנה להם ביטחון בעסקה

מה זה מצריך מאתנו וכיצד רואים מזה רווח?

לכם יש הזדמנות להיות חלק מההשקעה הזו. על ידי השקעה של 70 אלף פאונד לערך, תוכלו לקנות מיטות נוספות, כלומר לפתוח אפשרויות לקבלת אנשים סיעודיים חדשים לבתי אבות הקיימים ברשת וכך למעשה ליהנות מתשואה גבוהה של 10% בשנה, עם חוזה מובטח ל-25 שנה ואפשרויות יציאה באמצע ומכירת הנכס ברווח במידה ותרצו. עכשיו גם אתם מבינים את ההתלהבות סביר השקעות נדלן באנגליה ובמיוחד בכל מה שקשור בדיור מוגן ובתי אבות במדינה.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי