הסרת צלקות בלייזר – העלמת צלקות בלייזר ללא ניתוח מרכזי דוקטור חן

הסרת צלקות בלייזר – העלמת צלקות בלייזר ללא ניתוח מרכזי דוקטור חן

אנשים רבים סובלים מצלקות ישנות, שנגרמו כתוצאה מתאונה, נפילה או טראומה כלשהי. כמו כן, ישנן צלקות שנגרמו כתוצאה מניתוחים או מהליכים רפואיים שונים, או צלקות אקנה שמעטרות את הפנים. צלקות אלו עלולות להפריע ולפגוע בתחושת הביטחון העצמי, לכן חשוב לדעת כי ניתן להסיר אותן בקלות וביעילות. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת צלקות בלייזר, ללא ניתוח וללא צורך בטיפול פולשני. הטיפול אינו כואב, אינו כולל תופעות לוואי ואינו מצריך זמן החלמה.

כיצד מתבצע טיפול הסרת צלקות בלייזר?

במהלך הטיפול נעשית התאמה מושלמת בין גוון וסוג העור של המטופל, לבין אורך הגל המתאים במכשיר הלייזר. קרן הלייזר מסירה שכבת עור דקה מהרקמה הצלקתית ומחדשת את העור. כתוצאה מהטיפול, קצב ייצור הקולגן גדל, דבר שתורם לרקמת עור חלקה ובעלת מרקם אחיד יותר. קרן הלייזר צורבת למעשה חורים מיקרונים באזור הטיפול, דבר שגורם לקילוף העור הפגוע וליצירת תאי עור חדשים. ייצור הקולגן מאפשר לזרז את תהליך ההחלמה ולטשטש את העומק של הצלקת. טיפול בלייזר מונע את תחושת הגירוד המטרידה באזור הצלקת ומשפר את המראה שלה. ברוב הפעמים יש צורך לבצע בין 3 – 7 טיפולים, בהתאם לעומק, לגודל ולמבנה של הצלקת.

מהו סוג הצלקות שניתן להעלים באמצעות טיפול הסרת צלקות בלייזר?

טיפול זה מתאים לכל מי שסובל מצלקות באזור הפנים, צלקות אקנה, צלקות שנוצרו כתוצאה מנפילה/מכה חזקה או תאונה. כמו כן, הטיפול מתאים גם להעלמת צלקות שנוצרו כתוצאה מכוויה או מניתוח או הליך רפואי כלשהו.

מדוע כדאי לבצע טיפולי הסרת צלקות בלייזר?

  • מדובר על טיפול לא פולשני, שאינו מצריך זמן החלמה. ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול, ללא צורך בימי מחלה או באשפוז.
  • הטיפול מסוגל לצמצם בצורה משמעותית את גודל הצלקת, להחליק אותה ולטשטש את קווי המתאר שלה. בסיום הטיפול העור ייראה חלק ואחיד יותר.
  • הטיפול אינו כואב ואינו כרוך בתופעות לוואי שונות.
  • טיפול הלייזר מתבסס על תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, כך שהתוצאות יעילות ומהירות יותר מכל טיפול אחר.

איזו טכנולוגיית לייזר מתקדמת כדאי להכיר בתחום הסרת הצלקות?

אחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, היא פוטונה 4D. מדובר על הטכנולוגיה המומלצת ביותר, אשר מובילה לתוצאות היעילות והמושלמות ביותר. קרן הלייזר גורמת ליצירת תאי קולגן נוספים ולהתחדשות העור באזור הטיפול. בסיום הטיפול הצלקת נראית חלקה ועדינה יותר, והיא משתלבת באופן טבעי עם המרקם והגוון הכללי של העור. המכשיר מכיל אלמנט מיוחד של קירור, במטרה למנוע מהמטופל לחוש כאב או אי נוחות. ניתן לבצע את הטיפול בכל אזורי הגוף ועל כל גווני העור. הטיפול גורם להחלקת העור, טשטוש הצלקת, הקטנת עומק הצלקת ויצירת גוון עור אחיד.

מדוע כדאי לבצע טיפול הסרת צלקות בלייזר במרכזי דוקטור חן?

מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול העלמת צלקות בלייזר ללא ניתוח. מדובר על 18 סניפים שונים הפזורים בכל רחבי הארץ, כך שכל אחד יכול להגיע לסניף הקרוב לביתו. המרכזים מכילים את מכשירי הלייזר המשוכללים והמתקדמים ביותר, אשר מובילים לתוצאות האידיאליות ביותר. מומלץ להגיע לייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, על מנת להתרשם ולקבל מידע נוסף.

פורסם על ידי