הסעות נכים – כל מה שחייבים לדעת

הסעות נכים – כל מה שחייבים לדעת

בין אם אתם צריכים שירותי הסעה מסוג כזה או אחר, יהיה צורך לברר מראש את כל הפרטים הרלוונטיים. וכשמדובר בשירות של הסעות לציבור הנכה, הכלל הזה מחזק את תוקפו ואפילו תקף פעמיים. בואו נבין ביחד, כיצד נבחר שירותי הסעות לנכים בצורה המדויקת ביותר?

אם אתם מחפשים אחר השירות של הסעות נכים לכל נקודה בארץ, אתם צריכים לקבל את השירות המקצועי ביותר. אם אוכלוסיות נורמטיביות מעוניינות להנות משירותי הסעות מקצועיים, הרי שגם הציבור הנכה מעוניין להנות מאותם השירותים. בבואכם לבחור את חברת ההסעות שלכם, אנחנו ממליצים קודם כל לבדוק את נושא הנגישות. הנה מספר דברים שכדאי לזכור בנושא:

מה מצב הנגישות בכלי ההסעות עבור הציבור הנכה?

האם כל האוטובוסים והמיניבוסים בחברת ההסעות נגישים לנכים? ואם לא, האם חברת ההסעות מודעת לעובדה שהיא צריכה לשלוח אליכם כלי הסעות בעלי נגישות לנכים? אלו פרטים שחשוב לסגור מראש. מעבר למה שציינו כאן, גם חשוב לבדוק את המצב התחזוקתי של כלי ההסעות.

המצב התחזוקתי של כלי התחבורה צריך להיות למשעי. ממש ככה. בואו נחדד את זה אפילו, אנחנו ממליצים לכם לבדוק לפרטי פרטית את ההיסטוריה של כלי התחבורה. כיצד תעשו זאת? הכנו עבורכם כמה טיפים לבדיקת מצב תחזוקתי של אוטובוסים ומוניות בחברת הסעות.

בדיקת מצב תחזוקתי של כלי הסעות בעזרת ספר טיפולים לרכב

כדאי מאוד לדעת, לכל רכב שנמצא על כבישי ישראל יש ספר רכב. ספר זה נקרא גם ספר היסטוריית הטיפולים של הרכב. אם ברכב מסוים אין את הספר הזה, כנראה שהוא הלך לאיבוד. אבל מלכתחילה, כל רכב מגיע עם הספר הזה במקור.

בספר היסטוריית הטיפולים של הרכב אתם תוכלו למצוא את החותמות השונות של המוסכים. בכל פעם שרכב מגיע למוסך בכדי לעבור טיפול תקופתי, ספר הרכב מקבל חותמת עבור התיעוד של הקילומטראז' והטיפול עצמו. כשמעיינים בספר הרכב של האוטובוס, אפשר לבדוק מה המצב התחזוקתי של אותו כלי הסעה. מה נבדוק בספר זה? הנה המידע:

מה אני צריך לחפש בספר הרכב של האוטובוס?

אם במהלך הסקירה של ספר הרכב אתם מגלים כי חברת ההסעות מפספסת ומזניחה טיפולים שוטפים, דרשני. פשוט תתרחקו מחברת ההסעות הזאת. אם אתם רואים שחברת ההסעות מקפידה להחתים את ספר הרכב בכל טיפול וטיפול, מעולה.

ומעבר לבדיקת היסטוריית הטיפולים של האוטובוסים, כדאי גם לבדוק את האבזור הפנימי שלהם. חלק מחברות ההסעות משמישות אוטובוסים עם מערכות מולטימדיה, בעוד שחלקן לא. מעבר לכך, הסעות לנכים גם חייבות לכלול תאי שירותים עבור נסיעות ארוכות. זאת, כמובן בנוסף למערכת הבידור והמולטימדיה. לא חייב להיות קשר בין השניים. בסופו של דבר, תאי השירותים חשובים הרבה יותר ממערכות הבידוק השונות.

פורסם על ידי