הסיפור המלא על אפליקציית טודובום

הסיפור המלא על אפליקציית טודובום

מאת : הדס חזקיהו

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על "בוא תעשה כסף באינטרנט"?
האם זה באמת זוהר כמו שזה נשמע?
אז בעקבות גל השמועות שרצות ברשת החלטתי לחקור ולגלות את כל האמת מאחורי עולם ה"כסף באינטרנט" שמושך אחריו מאות צעירים לתחום החדש, בתור עיתונאית ספקנית אני לא מאמינה לכל דבר ולכן החלטתי לבדוק לעומק ולפגוש את היזם והאיש שעומד מאחורי אחת החברות הגדולות בישראל בתחום הדיגיטל – חברת טודובום.

אז יש דבר כזה לפרסם פוסטים בפייס ולהרוויח מזה כסף?

"כיום, בכל רגע נתון , מאות יזמים צעירים ללא ניסיון בפרסום או ידע בעולם הדיגיטל, מרוויחים מאות ואף אלפי שקלים על בסיס קבוע, כל חודש" , מסביר קורן. השיטה מאוד פשוטה בבסיסה כשהאתגר היה לפתח את הטכנולוגיה אשר תוכל להכיל את אותה שיטה. אני שמח שהחל מתחילת שנת 2019 התאוריה הפכה למציאות וכיום אנחנו מפרנסים מאות בתים במדינת ישראל", מתגאה קורן, כשניצוץ ניבט מעיניו.

אוקיי סיקרנת, אז איך זה עובד בפועל?

הראשונה היא, הזווית של המשווק – הלוא הוא כל אדם שברשותו חשבון פייסבוק, אינסטגרם או אפילו וואטס אפ.

99% מהאנשים מתייחסים לרשתות החברתיות כאל שעשוע או פלטפורמות לתקשורת ופנאי, כשבפועל לכל אחד מאותם אנשים, יש כח פרסומי אדיר, אשר הוא אינו מודע אליו.

אם ניקח לדוגמא את פייסבוק. כשאותו אדם מעלה פוסט, יש לפוסט הזה חשיפה למאות ולפעמים אף לאלפי אנשים, מה הוא מרוויח מהחשיפה הזו? כלום ושום דבר! כיוון שהפוסט הוא פוסט אישי ללא מטרות פרסום או רווח.

אבל מה אם אותו אדם, שיש לו 1000 חברים בפייסבוק והוא חבר ב 20 קבוצות כאלה או אחרות, יחליט שהוא מעלה פוסטים פרסומיים שקוראים לאנשים להשאיר פרטים במידה והם מעוניינים באינטרנט זול יותר, בקורס באנגלית או בהלוואה לדוגמא – בשפה המקצועית קוראים לזה "יצור לידים" – לקוחות מתעניינים.

ברגע שלקוח נחשף לפוסט והחליט להשאיר את הפרטים שלו החברה המפרסמת, אשר זקוקה ומחפשת לקוחות מתעניינים, תהייה מוכנה לשלם בעבור אותו ליד (פרטיו של הלקוח המתעניין)" . מסביר קורן.

"אנחנו מספקים לאותו משווק (כל אחד שמעוניין להעלות פוסטים בפייסבוק שלו) דוגמאות לפוסטים, קישור אישי לטופס להשארת פרטים, איתו הוא מגיב ללקוחות אשר מעוניינים להשאיר פרטים ולמעשה אנו מספקים את כל המערכות הדיגיטליות המאפשרות למשווק להרוויח מזה כסף – כבפועל,  אנחנו זקוקים לחשבון הפייסבוק / אינסטרגם / וואטסאפ שלו כדי להגדיל את החשיפה של הפרסומים שלנו ותמורת זה אנחנו מוכנים לשלם, והרבה", אומר קורן.

"אני אנסה לפשט את העניין. בוא נניח והחלטת להעלות 10 פוסטים ביום, בקבוצות בפייסבוק ובפרופיל האישי שלך ובוא נניח והחלטת שאת מעוניינת לפרסם חברה שמעוניינת להציע ללקוחות קורס אנגלית בהנחה, לדוגמא ( יש לנו מעל 50 קמפיינים פרסומיים שמופיעים באפליקציה שלנו ).

לפוסטים הללו נחשפים, בוא נניח, כ – 1000 איש. אם אחד מאלו שנחשפו החליטו להשאיר פרטים הדבר הזה שווה לנו, לחברה המפרסמת וגם לך המשווקת – כסף (הכל רשום ומוסבר ברור באפליקציה שפיתחנו).

עכשיו, אם נכפיל את כמות הפוסטים ב 30 יום בחודש, גם במידה ויש לך פייסבוק אחד בלבד "בעבודה" של 10 דק ביום, תוכלי להרוויח מאות ואף אלפי שקלים בחודש."

אנחנו מספקים לכל משווק איזור אישי באפליקציה, בו הוא נחשף לכל הנתונים הסטטיסטיים שלו , גובה ההכנסות אשר הוא צבר, יש באפשרותו לבחור באיזה פרוייקטים הוא מעוניין להשתתף ולפרסם ולמעשה הוא מקבל את כל הכלים הדיגיטליים כדי לקחת חלק ברשת המשווקים שלנו. המערכת שיצרנו היא מערכת בה כל הצדדים מרוויחים", גורס קורן.

איך אתם יודעים מי המשווק אשר אחראי לאותו יצור "ליד" (לקוח מתעניין)?

"אנחנו מספקים לכל משווק קישור אישי שהוא מעין ה "תעודת זהות" שלו במערכת שלנו.

כאשר לקוח רוצה להשאיר פרטים כדי לקבל הצעה אטרקטיבית, המשווק שולח אליו את אותו קישור אישי אשר מוביל את הלקוח לטופס למילוי פרטים אישיים וכך יש לנו מידע מדוייק מי המפרסם שגרם ללקוח להירשם ואנו יודעים את מי לתגמל ובאיזה סכום".

איך המשווק מקבל את הכסף שמגיע לו?

"בכל רגע נתון, דרך אפליקציית טודובום, המשווק רואה את כל הנתונים הפיננסיים שלו. ברגע שנצבר לטובתו 300 ₪, החברה מנפיקה עבורו כרטיס אשראי נטען והכסף עובר לשם בכל 15 לחודש בצורה אוטומטית. פשוט, נח וקל.

אז אין מצד המשווק שום עלות כספית או השקעה מצידו?

"כמו שאמרתי, אין ולא יהיה למשווק שום עלות כספית או השקעה כזו או אחרת. אנחנו מרוויחים את ה"לחם" שלנו מהתיווך בין הלקוח עם החברה המשווקת. הדבר היחיד שהמשווק צריך זה להקדיש זמן כדי ללמוד את המערכות ולהעלות פרסומים על בסיס יומי, מעבר לזה אין שום השקעה כספית".

מה קורה אם יש משווק שאין לו ניסיון, איך הוא יכול גם להצליח בטודובום?

"כל משווק מקבל, בעת ההצטרפות, אפשרות לצפות בסרטוני הדרכה מאוד ברורים ופשוטים שלוקחים אותו שלב אחר שלב החל מרגע הכניסה למערכת ועד לרגע בו הוא מתחיל להעלות פרסומים ולייצר הכנסות ולכן גם אדם ללא ניסיון בשיווק, יכול בקלות להשתלב בטודובום.

מה שיפה אצלנו, שכל אחד יכול להצליח, יש אצלנו מבוגרים בני 70 שמרוויחים או צעירים בני 18. הם יכולים להיות חרדים, דתיים, חילונים, דרוזים, מוסלמים, גברים, נשים, סטודנטים ובעלי משפחות – כולם מרוויחים אצלנו הכנסה נוספת מכובדת. ככה זה כשהשיטה פשוטה נוחה ומשתלמת", אומר שגיב.

מעבר לזה יש לנו שישה משרדים אשר פרוסים בכל רחבי ישראל בהם אנו מבצעים הדרכות פנים מול פנים. משווק אשר מעוניין לקבל תמיכה או ידע עמוק יותר פשוט יצור קשר עם החברה ואנו נדאג לכל השאר", מפרט קורן.

את האמת, אפשר להגיד שהתרשמתי מהשיטה, גודל הפוטנציאל של רשת השווקים של טודובום ומה שבטוח, אני אעקוב מקרוב אחר האפליקציה והגדילה של החברה.

למי שמעוניין לקחת חלק כמשווק החברה ניתן להשאיר פרטים בקישור הבא: http://lp6.me/aCjeN

צילום:  pixabay

פורסם על ידי