הסוף לשריטות על גבי הרכב

הסוף לשריטות על גבי הרכב

אין דבר מרגיז יותר משריטות על גבי הרכב האהוב שלכם. לא משנה כמה תנקו אותו, השריטות נמצאות כאן כדי להישאר. הן מספרות היסטוריות ארוכות כמו חיכוך עם עמוד בחניה, התנגשות קלה בין שני רכבים או מעשה שובבות של נערים שהחליטו לשרוט רכבים בסביבה. אך אין צורך להתייאש. בזכות הטיפול הנכון במוסך פחחות לרכב, אפשר להיפטר מהשריטצת אחת ולתמיד.

כשהתיקון העצמי אינו עוזר

ישנן שריטות קטנות שניתן לתקן גם באופן עצמאי. לשם כך ישנו תכשיר פוליש מיוחד אשר מאפשר לכם להתגבר על השריטות הטורדניות. אבל מה קורה כאשר מדובר בשריטות רציניות? במקרים אלה אין מנוס מלפנות למוסך העוסק בתחום של פחחות רכב. במוסך זה תקבלו את כל השירותים הדרושים כדי לשקם שריטות, לחדש צבע, לתקן פגושים ומראות ובסופו של דבר להעניק לרכב את המראה החדיש שהוא ראוי לו.

בוחנים את השריטות

כאשר אתם מגיעים למוסך פחחות רכב כדי לבצע תיקון שריטות לרכב, אחד הדברים הראשונים שיעשה בעל המקצוע הוא לבחון מקרוב את כל השריטות ולהתאים להן את הטיפול הנכון. אלה 3 סוגים עיקריים של שריטות שחשוב להכיר:

  • שריטות שטחיות – מדובר בשריטות קלות שלא גרמו לצבע להתקלף. אלה אותן שריטות שבעיקרון ניתן להיפטר מהן בעזרת פוליש באופן עצמאי. אבל אם כבר הגעתם למוסך פחחות לרכב, כדאי להעלים אותן שם.
  • שריטות הגורמות לצבע הרכב להתקלף – במקרה זה הפחח ירצה לבצע תיקונים מקומיים של חידוש הצבע. הוא ישתמש בצבע איכותי אשר לא יתקלף לאורך זמן.
  • שריטות עמוקות – שריטות אלה דורשות טיפול מעמיק יותר. לא זו בלבד שהן גורמות לצבע להתקלף, אלא הן גם חודרות את שכבת ההגנה של הרכב. כאן נדרש טיפול מעמיק יותר שיכול לכלול גם פוליש ווקס לרכב.

למנוע את השריטה הבאה

אתם כנהגי רכב תוכלו למנוע את היווצרותן של השריטות על גבי הרכב שלכם, או לכל הפחות תצמצמו את הסיכוי להופעתן. איך עושים זאת? דבר ראשון, התרכזו בנהיגה שלכם. וזה אומר בלי מחשבות טורדניות, התכתבויות בוואטסאפ או העברת תחנות ברדיו בדיוק כשאתם נכנסים לעיקול. טעויות רבות והתנגשויות קטנות השורטות את ציפוי הרכב נוצרות כתוצאה מחוסר ריכוז בנהיגה. דבר שני, אם אין ברכב שלכם חיישני רוורס, מומלץ להתקין אותם. רבים מהשפשופים נוצרים במהלך החנייה, כאשר אינכם רואים את החלק האחורי של הרכב. החיישנים יעזרו לכם להימנע ממכשולים. ולבסוף, לצורך הרתעה מומלץ להתקין מצלמה ברכב שלכם. כך תוכלו "להפחיד" נערים המעוניינים לשרוט את הרכב ולהזיק לו בכוונה תחילה.

על כל פנים, זכרו שלכל שריטה, עמוקה ככל שתהיה, יש פתרון. פנו עכשיו אל מוסך פחחות הצפון – מוסך בתל אביב ותגלו שירות מקצועי, איכותי ואדיב. כאן תקבלו לא רק שירותי תיקון שריטות, אלא גם תיקוני פגושים, חידוש צבע, תיקוני מראות וכדומה.

פורסם על ידי