המחויבות של רהיטי גליק כלפיכם-  מערכות ישיבה לאירוח מושלם

המחויבות של רהיטי גליק כלפיכם-  מערכות ישיבה לאירוח מושלם

כולם אוהבים לארח בפרט בסופי שבוע וחגים, אבל מה קורה כשכסאות או השולחנות לא מספיקים? איך זה האירוח המדהים, האוכל הטעים וכל השאר מסתדרים עם הנוחות? במיוחד עבורכם רהיטי גליק מחויבים לתהליך אחד והוא להשיג לכם פינות אוכל נפתחות שיודעות להתאים את עצמן למצב, לאורחים ובעיקר לחלל החדר.

האם גם אתם גרים בבית קטן ועדיין לא רוצים לפספס את חווית האירוח והנוחות? במאמר זה אנחנו ברהיטי גליק נשתדל לעשות את מירב המאמצים בכדי למצוא יחד אתכם פינות אוכל נפתחות שיודעות להיסגר גם מתי שצריך וכך לשמור על חלל משוחרר פתוח וזמין!

טיפ מס' 1# מדדו את המרחב בו תמקמו פינות אוכל נפתחות

כמו בכל דבר בזמן שתכנון אודות רכישת פינות אוכל נפתחות רץ לכם בראש, וודאו כי המרחב אכן מתאים הן לשולחן והן לכיסאות. יש לקחת בחשבון מה קורה כשהמערכת סגורה אבל בעיקר מה קורה כאשר פינת האוכל נפתחת לצרכי האירוח שאתם כל כך אוהבים.

במידה ואתם מארחים יותר מפעם או פעמיים בשבוע ואוהבים לארח ללא קשר לחגים או סופי שבוע, אל תשכחו להצטייד גם בכיסאות נוספים וגם אותם קחו בחשבון במעמד מדידת החלל.

טיפ מס' 2# הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא

הטעות הנפוצה של לא מעט אנשים זה ללכת על "הבטוח והמוכר" כאמור הסגנון הישן שדומה לכל חלקי הבית. בדיוק כאן חשוב מאוד למצוא פינות אוכל נפתחות שתהיינה פרקטיות אבל בו זמנית שתספקנה נראות עיצובית מושלמת חסרת אפרוריות ובגדול פינת אוכל מתוך פינות אוכל שיודעות להשתלב בהרמוניה מדהימה עם כל שאר הריהוט שנמצא כבר בבית.

טיפ מס' 3# להתאים את צורת מערכות הישיבה לחלל עצמו

מעבר לגודלן של פינות אוכל נפתחות ותרומתן למפגשים שלכם או לאירוח יש לבדוק גם את צורת השולחן ולמבנה החלל הפתוח. לדוגמא, אם מדברים על בית עם חלל מלבני וארוך אין ספק כי שולחן מלבני יתאים כאן ביותר כאשר תשומת הלב פונה גם למספר הכיסאות שיכולים להיכנס ולהתמזג בתוך מערכת הישיבה ללא דוחק וללא כל בעיה.

במידה ויש חלל שהוא קטן יותר או מרובע, מן הסתם שולחן אוכל מרובע "יתאים כמו כפפה על היד" גם כאן חשוב מאוד יהיה לקחת את הכיסאות ואת התאמתם לכל מערכת הישיבה והאירוח. -הכול בכדי לייצר פרופורציות נכונות בין אם השולחן פתוח ובין אם הוא סגור.

פינות אוכל הן בהחלט הריהוט שעליו ייפול הדבר האם האורחים שלכם ייזכרו את האירוח הזה או יבחרו לוותר ולצאת אתכם למסעדה!

האם אתם אנשים שאוהבים לארח בבית או פשוט להתפנק בארוחה ביתית כיד המלך? כל מה שאתם צריכים זה גליק – רהיטים חכמים שיודעים להתאים את עצמכם לסביבה ועדיין לשמור על נראות ונוחות ללא פשרות.

צילום: CANVA

פורסם על ידי