המומלצים של הרצליה – הפלגה רומנטית בהרצליה

המומלצים של הרצליה – הפלגה רומנטית בהרצליה

הרצליה היא עיר חוף קטנה ונוצצת. היא נחשבת לאחת הערים האמידות, אך יש בה כל מה שאתם צריכים ורוצים בשביל להעביר יום חופש נפלא, במחירים שווים לכל כיס. אז נכון שדירגנו את חווית הפלגה רומנטית בהרצליה במקום הראשון, אבל יש עוד לא מעט חוויות כייפיות שאפשר לעשות לפני הפלגה רומנטית בהרצליה, וגם אחרי. אז לקחתם יום חופש? מעולה. הנה זה בא בסדר יורד:

במקום החמישי: מרכז העיר התוסס

מרכז העיר (רחוב סוקולוב וסביבותיו) עמוס בחנויות קטנות וזולות מאד המציעות מגוון עצום של בגדים במחירי שוק, בתי קפה קטנים, מאפיות איכותיות והרבה מאד ספסלים בשמש ושולחנות למשחקי שש בש. גם בשעות הבוקר המוקדמות יחסית, מרכז העיר כבר תוסס ומזמין לסייר בו.

במקום הרביעי: בילוי באחד משלושת הקניונים של הרצליה

קניון שבעת הכוכבים, קניון אאוטלט וקניון ארנה (שמהמרינה שלו אתם לוקחים יאכטה לשייט הפלגה רומנטית בהרצליה), הם שלושה מרכזי מסחר המתמקדים כל אחד בתחום אחר. שבעת הכוכבים הוא קניון תוסס ביותר, עם מגוון הפעלות לילדים וחנויות בגדים. אאוטלט מציע מותגים במחירי אאוטלט, וקניון ארנה מציע מגוון ענק של רהיטים, עיצוב הבית ומסעדות איכותיות המשקיפות אל המרינה (מאחת מהן מזמינים לכם את הארוחה עבור הפלגה רומנטית בהרצליה).

במקום השלישי: פארקים ומתחמי טבע

הספורטק, גינת גליל ים ופארק הרצליה מציעים דונמים ארוכים של טבע מהמם, עם הרבה מאד מתקני שעשועים, מתקני ספורט, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, אופציה להשכיר כדור או מחבטים ועוד. פארק הרצליה גם מציע נקודת צפרות יפה, אגם בו משייטים בנחת ברווזים, ונקודות טבע פראיות מהממות. הספורטק מציע גם הרקדות ברחבה המרכזית שלו, ובפארק תוכלו לקחת שיעורי סלסה.

במקום השני: בילוי באחד מחופי הים בהרצליה

בהרצליה יש כמה וכמה חופי ים נפלאים ונקיים, בין היתר גם חוף מונגש המיועד לנכים, עם מעלית שיורדת ממש לחוף. ברוב החופים של הרצליה פזורות מסעדות ובתי קפה המציעים מגוון כייפי של משקאות, פירות ונישנושים, ממש על החוף. שימו לב שאם אתם מתכוונים אחר כך לעשות הפלגה רומנטית בהרצליה והזמנתם גם ארוחה על היאכטה, כדאי שתסתפקו רק במשקאות או חטיף קל.

במקום הראשון: המרינה, הטיילת, וכמובן הפלגה רומנטית בהרצליה

המרינה המהממת של הרצליה היא אחת היפות בארץ. יש בה טיילת מקסימה, יאכטות עוגנות, בתי קפה ומסעדות, בית ספר לשייט וחברות השכרת יאכטות לשייט קבוצתי וזוגי. האטרקציה השווה שלה היא כמובן הפלגה רומנטית בהרצליה, והחברה המומלצת להזמין בה הפלגה רומנטית בהרצליה היא חברת גל ונעמה השכרת יאכטות שמציעה לכם לעלות על יאכטה בהרכב משפחתי או זוגי, ולהפליג ללב ים עד חופי תל אביב. בדרך תוכלו ללמוד להשיט יאכטה, לצלול, לצוף על אבובים, ליהנות מארוחה טובה, ללגום יין ולהרגיש את הים דוהר לכם מתחת לרגליים. ללא ספק, אטרקציה מנצחת.

הטלפון שלהם 0504600470, מומלץ להתקשר ולשמוע מה יש להם להציע לכם.

צילום: freepik

פורסם על ידי