המדריך לגבר בבחירת טבעת נישואין

המדריך לגבר בבחירת טבעת נישואין

יום החתונה שלכם הוא יום מרגש, חלומי וכזה אשר ילווה אתכם בזיכרונות ובמחשבות לכל החיים. לצד הזיכרונות, יש גם שני פריטים קטנים וחשובים אשר ילוו אתכם פיזית, יציינו לעצמכם ולעולם את הברית הזוגית שקשרתם יחד, הכוונה היא כמובן לטבעות הנישואין שלכם. זוהי החלטה שלא תמיד זוכה להרבה תשומת לב בתוך שלל ההכנות הגדולות לחתונה, אך היא כמובן החלטה חשובה. לכן פנינו למומחים בתחום ויצרנו את המדריך לגבר לבחירת טבעות נישואין – כדי שגם אתה תוכל להיות שותף מלא בבחירת הטבעות שלכם.

זהות או שונות?

הדבר הראשון שצריך להחליט לגביו בבחירת טבעות אירוסין ונישואין מעוצבות הוא האם אתם רוצים טבעות זהות לשניכם או טבעות שונות, אחת לחתן ואחת לכלה. כמובן שאם מדובר על שתי טבעות זהות אז השפעה של בחירה כזו על העיצוב היא משמעותית, לעומת שתי טבעות שונות.

בטבעות זהות העיצוב צריך להיות פשוט, מקולקציות טבעות נישואין יוניסקס, אלו לרוב תהינה טבעות פשוטות יחסית למראה, ממתכת בצבע אחיד -זהב או כסף – בלי הרבה עיטורים או בכלל חלקות. יש למשל טבעות יוניסקס עם גימור יותר מעוגל בקצוות ולחלופין טבעות עם גימור יותר ישר וזוויתי.

בבחירה בטבעות נישואין שונות, אחת לגבר ואחת לאישה, מגוון אפשרויות הבחירה רחב יותר, כאשר לרוב בוחרים טבעת פשוטה יחסית וללא עיטורים רבים לגבר וטבעות יותר מושקעות, יקרות ומורכבות לאישה.

בוחרים טבעות שמתחברים לעיצוב ולאיכות שלהן – עוד לפני המחיר

ברור שהמחיר הוא נקודה סופר משמעותית ועבור רבים גם סוג המתכות מהן עשויות טבעות הנישואין, אך עוד לפני זה, חשוב לבחור טבעות שאתם (או אתה אם מדובר על טבעת נפרדת ושונה עבור החתן) מתחברים לעיצוב שלהן, לאיכות, לרמת וסגנון הגימור. זהו חפץ שפשוטו כמשמעו ילווה אתכם לכל מקום ובכל זמן, לכן אתם צריכים לבחור טבעות בעיצוב, איכות וגימור שאתם לחלוטין שלמים איתם, מתחברים אליהם ואוהבים.

טבעת נישואין לכלה – עם או בלי טבעת האירוסין?

טיפ חשוב בבחירת טבעות נישואין הוא לדעת מראש האם האישה מתכננת לעונד את הטבעת שלה יחד עם טבעת האירוסין. ההחלטה הזו תשפיע על סגנון הטבעת שכדאי לבחור עבורה. טבעות אירוסין הן לרוב מפוארות, לא אחת עם יהלום או אבן יקרה המעטרת את הטבעת ובגימורים יותר מורכבים וגדולים מטבעת נישואין שנוטה מסורתית להיות פשוטה יחסית.

אם הכלה מתכננת לענוד את שתי הטבעות, חשוב לבחור טבעת נישואין שתשתלב אסתטית ומעשית עם טבעת האירוסין, כאשר כל אחת משלימה את השנייה ומעצימה את המראה הכולל. חשוב לא לבחור טבעות המתנגשות זו עם זו מבחינת עיצוב ואסתטיות.

באופן דומה, אם לך – החתן – יש טבעות שאתה עונד לעיתים קרובות או אפילו תכשיטים קבועים אחרים, רצוי שטבעת הנישואין תתאים מבחינת העיצוב, הסגנון והחומרים.

סוג המתכת והגוון

כעת הגענו לחלק המעשי יותר של בחירת טבעות נישואין. לצד בחירת טבעת במשקל מדויק – לא כבד מדי על האצבע ולא קל מדי כך שיהיה קשה להגיע לגימור איכותי ועמיד – יש לבחור את סוג המתכת והגוון, מה שמשפיע ישירות על מחיר כל טבעת.

אפשר להזמין טבעות נישואין בשלל מתכות יקרות ובגוונים שונים: למשל זהב 14 או 18 קראט, זהב לבן, צהוב, אדום או בכלל טבעת פלטינה כסופה-אפורה. כל בחירה כזו תשפיע על מראה ועיצוב הטבעת וגם על מחירה. כך למשל בטבעת זהב 14 קראט הגוון של הזהב יהיה בהיר יותר לעומת טבעת נישואין 18 קראט שתהיה מעט כהה יותר ועם יותר דגש על הגוון הזהוב.

לסיכום: ביחרו טבעות נישואין יפות, עמידת ומעוצבות בדיוק כפי שאתם רוצים. הן תהיינה איתכם שנים אז חשוב לבחור נכון!

פורסם על ידי