המדריך לבחירת ראשי דיו  

המדריך לבחירת ראשי דיו  

לא משנה עד כמה השינויים והקדמה במשרד נותנים את אותותיהם, ראשי דיו תמיד יהיו הרלוונטיים ביותר לתפעול משרד עם תוצאות אפקטיביות לטווח הארוך. וכך למרות שסביבת המשרד התפתחה לבלתי היכר והמיילים חוסכים בלא מעט ניירת, יש מצבים בלתי נמנעים- מצבים בהם חייבים לאמץ מדפסת עם חלקים מתכלים לטווח הארוך.

מחפשים ראשי דיו ולא יודעים איך לשלב אותם לצד כסאות משרד, שולחנות משרד או כל מה שהופך משרד לפרודוקטיבי ונוח על פי דעת כולם? דיו בזול, חנות שמספקת לכם כל מה שאתם צריכים בלחיצת כפתור אחת.

איך בוחרים/ מתאימים ראשי דיו ולמה המדפסת שלכם צריכה את זה?

לפני שאתם בוחרים ראשי דיו האם עצרתם את עצמכם ושאלתם מה הייעוד של ראשי הדיו ולמה הם כל כך הכרחיים בתוך המדפסת? כשמדברים על מדפסות מדברים חלוקה של מוצרים מבוססי לייזר ומדפסות דיו.

מדפסות הלייזר הן אכן מתקדמות ביותר ומחירן בהתאם, כאן הטכנולוגיה מבוססת אור הממיר את הכתב או האיור על פי הדרישה. לעומת זאת, כאשר מדברים על מדפסת דיו מדברים על המוצר הזול ביותר והשכיח ביותר בתחום.

מדפסות דיו חלקן פועלות ידנית וחלקן מורכבות ואף מחוברות למסך מיוחד וכד'. בגדול בשביל לתפעל מדפסת מבוססת דיו צריך פיגמנט והוא למעשה ראשי דיו המבססים את המשימה הנדרשת על המשטח הלבן. ההוראה מגיעה מהמחשב וכך ישירות עוברת על הנייר ומייצרת את המשימה.

ראשי דיו – איך בוחרים את זה?

בכדי להתאים ראשי דיו למדפסת שלכם חשוב לקחת כמה דברים בחשבון והדבר הראשון הוא מה אתם אמורים להדפיס? במידה ומדובר בגרפיקה רבת צבעים מן הסתם הטונר יהיה צבעוני וכך גם רמת הפיגמנט.

במידה ואתם מדפיסים מלל והרבה מן הסתם זה יעלה לכם יקר ולכן רצוי לבחור דיו בצבעי שחור לבן. דבר נוסף שיש לברר הוא איזו מדפסת יש לכם? חשוב לזכור שלא כל ראשי דיו יתאימו לאותה מדפסת וגם את זה יש לקחת בחשבון.

כמו כן יש להתאים את הדיו למדפסת לפי הוראות היצרן- זה קריטי שאם לא תעשו כן לא רק שתפגעו במדפסת אלא תדרשו לרכוש בשנית את הדיו ולשלם כפול ומכופל.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הינו שיקול המחיר, יש ראשים שהם זולים יותר ויש יקרים ואיכותיים יותר. אם אתם מדפיסים בכמויות גדולות אולי כדאי לחשוב גם על ההיבט הכלכלי כאן כאמור ראשי דיו שהם זולים במחיר ורצוי שיהיו בגווני שחור לבן.

אם אין ברירה ואתם עובדים עם גרפיקה וצבע מן הסתם המחיר יהיה יקר יותר ועדיין חשוב שלא להתעלם מדרישות המדפסת והמשימה שהוטלה עליכם. רוצים לדעת האם המחיר אכן אטרקטיבי לכם? בדקו את גודל המיכל של הדיו ואת הכמות שהמדפסת צורכת!

דיו בזול – תנו לנו לסייע לכם לבחור בזול ואטרקטיבי!

צילום: CANVA

פורסם על ידי