המדריך המלא – ניהול אורח חיים בריא בזכות איתור נזילות ממוקד

המדריך המלא – ניהול אורח חיים בריא בזכות איתור נזילות ממוקד

זה יכול להיות טפטוף קטן ואז פרץ גדול של מים, לצנרת תפקיד רציני ביותר הן בבית והן בגינת הבית. למעשה, כשמדברים על צנרת מדברים על החלק שעובד ללא הנחות או הפסקות 24/7 סביב השעון.

הצנרת מורכבת על פי דרישות הקבלן אבל לאורך שנים כאשר היא מתבלה או מחלידה היא בהחלט יכולה לתת את "סימני ההזדקנות שלה" וכאן אתם חייבים לתת את תשומת הלב המלאה.

תרמופלקס, עוזרים לכם לאתר את כל סוגי הנזילות ללא הגבלת זמן ותוך כדי בדיקה זהירה המלווה ביתר תשומת לב. חושדים שיש לכם שחיקה בצנרת ורוצים להקדים תרופה למכה? אם יש לכם חשד ולו הסביר ביותר תנו למקצוענים לבצע איתור נזילות ולשים סוף לבעיה קטנה העלולה בקלות להפוך למורכבת ויקרה יותר.

פיצוץ בצנרת- מנזילה תמימה ועד נזק של אלפי שקלים 

אחת הטעויות הנפוצות ביותר זה לשים דלי במיקום בו התקרה דולפת ולהתעלם מנזק גדול בהרבה יותר- נזק העלול להסתיים בפיצוץ צנרת ועלות של אלפי שקלים. האם אפשר למנוע את זה? בהחלט שכן! איתור נזילות החל מהטפטוף הקטן ביותר ואתם עולים על הבעיה לפני שיהיה יקר ומאוחר מדי.

לרוב, נזילה שמקורה בפיצוץ מהרצפה תתבטא במים שיעלו מן המרצפות ואם הנזק נמצא אצל השכנים מן הסתם זה ידלוף מהתקרה- מה עושים? מתקשרים למומחים שיספקו את הפתרון המהיר והטוב ביותר.

כאמור חשוב ביותר לטפל בבעיית הנזילות היות ואם הנזק שלכם יגרום לעוולה גם אצל השכנים העלות של התיקון לא תסתכם רק בתיקון אצלכם אלא בתיקון סביבתי גדול יותר שעלותו תהיה בהתאם.

איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם

איתור נזילות יכול להתבצע בקלות רבה וללא עלויות יקרות, אם בעבר היה צורך לשבור את נקודת הקיר או המרצפות שהרי היום באמצעות מצלמות ייעודיות ומכשירים מתאימים הנזילה שלכם הולכת להתגלות מהר יותר ובזול יותר ממה שחשבתם.

ללא חציבה בקירות, ללא הרמת מרצפות, פעולות פשוטות הקשורות בין היתר גם בשימושי מצלמה טרמית שהיא למעשה מצלמת אינפרא שרואה את הכול ובוחנת את מצב המרצפות והקירות במטרה אחת- לזהות את הנזילה במהירות וקלות רבה.

לצד סימנים של קור וחום, תיעוד הדברים, צילום יכולים בתרמופלקס לעלות על הבעיה שלכם, לאתר את הנזילה ולטפל בה באופן נקודתי כך ששום חלק אחר לא ייפגע ויעצים את הנזק.

לצד כלים המתקדמים ביותר בדיוק כמו רופא האזין בקשב רב לפעימות הלב, יכולים בתרמופלקס לקחת את הסטטוסקופ "ולהקשיב" לקירות ולמקור הנזילה! תוצאה? כמה שפחות נזקים, גילוי מהיר בזמן אמת וחזרה לחיים ושגרה טובים, הפעם ללא בעיות שהתווספו ופגעו בחייכם האישיים.

צילום: CANVA

פורסם על ידי