הכירו את הרדיאס – Radiesse

הכירו את הרדיאס – Radiesse

הכירו את הרדיאס (Radiesse), חומר חדשני מבוסס סידן המשמש אותנו למילוי ומיצוק העור והשבת המראה הצעיר. בעזרתו ניתן לבצע מבחר טיפולים אסתטיים הכוללים את עיצוב קו הלסת, פיסול האף, סיתות הסנטר, שיפור מראה עור הצוואר והחזרת המראה הרענן של העור.

מראה הפנים חשוב לכולנו, נשים וגם גברים. לפעמים אלו פגעי הזמן, לפעמים הגנטיקה הטבעית שלנו וכמובן גם השילוב של שניהם, הפוגעים במראה עור הפנים. כולנו רוצים פנים יפות ואסתטיות, פנים בעלות מראה צעיר התואם לאישיות שלנו והתחושות האישיות שלנו. מראה אסתטי של עור הפנים תורם להרגשה האישית והביטחון העצמי שלנו.

בעבר עמדו לרשותנו רק קרמים לשימוש חיצוני או טיפולים כירורגיים. הקרמים עשויים להביא לשיפור מסוים במרקם העור, אך אינם יכולים להביא לתוצאות דרמטיות ובטח שלא שינוי לטווח הארוך. ואילו ההליכים הכירורגיים הם יקרים ומרובי תופעות לוואי, כך שאינם אטרקטיביים. לשמחתנו היום יש לנו טיפולים חדשנים המבוססים על חומרי מילוי מבוססי סידן כדוגמת רדיאס.

בין אם זה רדיאס לפנים או רדיאס לצוואר, בעזרתם אנו יכולים להביא לשינוי משמעותי במראה העור והפנים. אנו יכולים להשתמש ברדיאס לצורך שיפור טקסטורת העור והמראה שלו, לתקן פגמים שונים ולעצב את הפנים בצורה אסתטית יותר.

הזרקות הרדיאס בטוחות יותר בהשוואה לטיפולים הכירורגיים, וכמובן מחיר רדיאס משתלם בהרבה והתוצאות נהדרות.

מה זה רדיאס

לפני שממהרים לעשות טיפול רדיאס לפנים או רדיאס לצוואר, חשוב להבין מהו אותו חומר מופלא שאנו עושים בו שימוש.

רדיאס הוא חומר מילוי על בסיס סידן, או בשמו המלא קלציום הידרוקסיל אפטיט. השם אולי נשמע מפחיד, אך זהו חומר הנמצא באופן טבעי ברקמות הגוף ואין מה לחשוש ממנו.

רדיאס הוא הרבה יותר מחומר מילוי, הוא גורם להאצת תהליכים טבעיים בגוף של ייצור קולגן. הקולגן הוא חלבון חשוב מאוד בגוף האדם, ובפרט באזור הפנים – 80% מהחלבון בפנים הוא קולגן. הוא החומר המעניק לעור הפנים את הגמישות שלו. הבעיה רק שגוף האדם מפחית את ייצור הקולגן עם השנים. זה לא משהו שקורה בגיל מבוגר, כבר בגיל 30 ישנה ירידה משמעותית בייצור הקולגן. והירידה בייצור הקולגן באה לידי ביטוי במראה עור הפנים והצוואר. באמצעות רדיאס אנו יכולים לעודד את ייצור הקולגן בגוף, ובכך להשיג שיפור משמעותי במראה העור.

באמצעות הזרקות רדיאס ניתן להשיב למלא אזורים שונים בעור הפנים לצורך עיצוב, לשפר את מראה קו הלסת והצוואר, לטשטש קמטים ולהעלים קמטוטים עדינים ולשפר את מרקם העור.

כיצד מתבצע טיפול רדיאס

טיפול רדיאס נעשה בהזרקה וניתן על ידי רופא בלבד. השלב הראשון הוא שלב האבחון ותכנון הטיפול. בין אם מדובר ברדיאס לפנים או רדיאס לצוואר, יש לתכנן את הטיפול בהתאם לגיל, סוג העור והתוצאות שאליהן שואפים. כלומר זהו טיפול בהתאמה אישית.

לאחר התאמת הטיפול מתבצע אלחוש מקומי (באמצעות ג‘ל מרדים) על מנת למנוע את אי הנוחות בזמן ההזרקה. הטיפול עצמו נעשה באמצעות מחט דקיקה או קנולה, בעזרתה הרופא מחדיר את החומר אל האזורים הרצויים ומפזר אותו באופן אחיד ליצירת מראה טבעי ורענן.

ההליך עצמו הוא קל ומהיר ובדרך כלל נמשך עד כשלושים דקות. אך יחד עם זאת אין להקל בו ראש, הוא חייב להתבצע על ידי רופא מקצועי. יש לבצע את ההזרקה בצורה סטרילית ועל פי כל התוויות משרד הבריאות. יש לקבוע את הכמות הרצויה ונקודות ההזרקה על מנת לקבל את התוצאה הרצויה. מיד לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרה. מומלץ להגיע לביקורת כשבועיים-שלושה לאחר הטיפול.

תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד כשנה וחצי, ובמקרים מסוימים אף יותר. לאורך זמן החומר מתפרק בהדרגה ומתפוגג מהגוף. לכן לאחר תקופת זמן זו מומלץ לחזור על הטיפול.

היתרונות של טיפול רדיאס

טיפול רדיאס לפנים ורדיאס לעור הצוואר זוכים להצלחה רבה ומביאים איתם מספר יתרונות:

  • הליך משתלם. מחיר רדיאס נע בטווח של 1700-3500 ש״ח למזרק. זאת בהשוואה לטיפולים כירורגיים העשויים לעלות פי כמה וכמה.
  • הליך מהיר. משך הטיפול הוא כ- 30 דקות בממוצע.
  • חזרה מהירה לשגרה. מיד בתום הטיפול ניתן לחזור לשגרה, ללא צורך בתקופת התאוששות והחלמה.
  • תוצאות מיידיות. לרוב התוצאות מופיעות באופן מיידי, אך את התוצאה הסופית רואים לאחר כ 3-4 שבועות, מבחינת השינויים במרקם העור.
  • טיפול ללא כאבים. הטיפול אינו כואב יותר מכל זריקה אחרת. אך על מנת להקל על אי הנוחות אנו עושים שימוש בחומר אלחוש מקומי.
  • ללא תופעות לוואי. רדיאס הוא חומר טבעי אשר אינו גורם לתופעות אלרגיות. תופעות לוואי אינן שכיחות, והן מוגבלות לתופעות מקומיות, כמו אדמומיות, החולפות מעצמן בתוך זמן קצר.
  • מעניק מענה לטווח ארוך. הזרקות רדיאס מחזיקות מעמד כשנה וחצי ואף יותר. מבין כל חומרי המילוי, זהו החומר בעל טווח ההשפעה הארוך ביותר.
  • מעודד הליכים טבעיים. הרדיאס מעודד תהליכים טבעיים של ייצור קולגן, כלומר הוא גורם לגוף להבריא את עצמו.
  • מענה למגוון בעיות. רדיאס משפר את טקסטורת העור, ממצק ומותח את העור. ניתן באמצעותו לעצב ולפסל את מראה הפנים והוא מתאים גם לצוואר.

 

בטיחות ותופעות לוואי

גם כאשר מדובר בטיפולים אסתטיים עלינו לשאול את השאלות הנכונות ולהיות מודעים לסיכונים הקיימים. לרבים מהטיפולים האסתטיים ישנם סיכונים ותופעות לוואי. אך מהבחינה הזאת הזרקות רדיאס נחשבות לבטוחות ופחותות תופעות לוואי אם בכלל. כמובן שאין זה אומר שניתן להקל ראש, חשוב לבצע אותן על ידי רופא מוסמך!

רדיאס הוא חומר טבעי, החומרים שנמצאים בו קיימים בגוף באופן טבעי, ולכן הוא אינו יוצר תגובות אלרגיות. החומר קיבל את אישור ה FDA האמריקאי, תקן CE של האיחוד האירופי וגם את אישור משרד הבריאות הישראלי.

לא ניתן להגיד על שום טיפול שאין לו תופעות לוואי, אך מבחינה הסתברותית הן נדירות. ובמידה והן מופיעות מדובר בתופעות לוואי מקומיות שאינו דורשות טיפול או יוצרות מצבים מסוכנים. תופעות הלוואי, במידה והופיעו, יכולות לגרום לאי נוחות, נפיחות מקומית או אדמומיות. תופעות אלו חולפות מעצמן תוך מספר שעות או ימים.

מחיר רדיאס

רדיאס נחשב לחומר מתקדם מאוד, ומחירו מעט גבוה יותר בהשוואה לחומרי מילוי אחרים כגון חומצה היאלורונית. אך אם נשווה את הטיפול להליכים כירורגיים, הוא זול בצורה משמעותית.

כאשר אנו בוחנים את המחיר, עלינו לקחת בחשבון גם את התוצאות וגם משך הזמן שהן מחזיקות. מכיוון שרדיאס מעורר תהליכים טבעיים, הוא מביא לתוצאות טבעיות ברמה גבוהה. והן גם מחזיקות מעמד לתקופה ארוכה של כשנה וחצי, ובמקרים מסוימים אף יותר. מחיר רדיאס עשוי להיות גבוה יותר מהזרקת חומצה היאלורונית, אך התוצאות מחזיקות לטווח ארוך יותר ולכן הוא נחשב להשקעה משתלמת.

היכן עושים טיפול רדיאס

אמנם טיפולי יופי ואסתטיקה הם אינם טיפולים רפואיים הכרחיים, אך בכל זאת ישנה סכנה גדולה לעשות אותם על ידי אנשים שלא הוסמכו לכך. טיפול רדיאס עושים אך ורק במקום המפוקח על ידי משרד הבריאות ומעניק טיפולים באמצעות רופאים מוסמכים המבצעים את האבחון ואת ההזרקה. זהו הדבר הבסיסי ביותר, ובנושא הזה אסור לבצע שום פשרות.

אתם מוזמנים לקליניקת PRP Clinic, אצלנו תוכלו לקבל מבחר טיפולים הכוללים רדיאס לצוואר וטיפולי רדיאס לפנים. אנו מביאים איתנו ניסיון רב בתחום הטיפולים האסתטיים וכל טיפול ניתן על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לאחר אבחון והתאמה אישית של הטיפול. כמו כן, יש לנו פתרונות נוספים כמו טיפול לנשירת שיער.

טלפון: 0584664664

פורסם על ידי