הכירו את המומחים המובילים בעולם לתחום השתלות השיער

הכירו את המומחים המובילים בעולם לתחום השתלות השיער

והאם חייבים לנסוע לחו"ל כדי לפגוש אותם?

קשה לענות בצורה מדויקת על השאלה מי הם הרופאים המובילים בעולם בתחום השתלות השיער. במהלך העשורים האחרונים עסקו רופאים רבים בארץ ובעולם (בעיקר מתחום רפואת העור ופלסטיקאים) במספר רב של מכוני מחקר בפיתוח שיטות וטכנולוגיות השתלה חדשות, אשר הביאו את הענף למצבו הנוכחי, ובו עשרות אלפי אנשים (אם לא יותר) עוברים השתלת שיער בכל שנה וזוכים לחזות צעירה יותר, שתורמת להם לשיפור ההרגשה האישית הטובה, הביטחון העצמי ובסופו של דבר גם לשיפור באיכות החיים.
חשוב לציין כי גם לקהילה הרפואית בישראל מקום של כבוד בענף זה, כולל מומחים בעלי שם עולמי שפיתחו שיטות השתלה חדשות ויעילות הנפוצות כיום בכל העולם.

חמשת המומחים המובילים בעולם בתחום השתלת השיער

כאמור, למרות שקשה לקבוע דירוג שיהיה מקובל על כולם בתחום ומבלי לקפח משתילי שיער טובים ומוכרים, לפניכם חמשת המומחים המובילים בתחום שהגיעו לרשימה מכובדת זו בגלל יכולתם המדעית, ניסיונם בביצוע אלפי השתלות מוצלחות ותרומתם לפיתוח שיטות השתלה חדשות:

ד"ר כריסטיאן ביזנגה ( Christian Bisanga ) – אחד הרופאים המשתילים המפורסמים והמצליחים ביותר מחוץ לארה"ב .עובד ממרכז ההשתלות BHR בבלגיה (אחד הגדולים באירופה), מחלוצי ההשתלות בשיטת FUE. מוכר היטב לישראלים רבים שעברו טיפול במרפאתו.

ד"ר ג'רי קולי (Jerry Cooley) – סגן נשיא האגודה הבין לאומית להשתלות שיער, חוקר ורופא עור אמריקאי מצפון קרוליינה. מחקריו בתחום של התחדשות וצמיחה מחדש של השיער נחשבים לפורצי דרך בענף.

ד"ר ג'רי וונג  ( (Jerry Wong העובד מרפאת ההשתלות הגדולה Hasson & Wong בוונקובר, קנדה. במהלך השנים פיתח טכנולוגיות כירורגיות מתקדמות ויעילות להשתלה, אם כי השיטות בהן הוא מתמחה נחשבות כיום לישנות יחסית.

ד"ר שלום שאלתיאל –  אחד מבכירי הרופאים העוסקים בהשתלת שיער בישראל, נחשב למומחה עולמי ומפתח שיטתFUE  פלוס DHI, שהיא כיום השיטה החדשנית וכנראה גם היעילה ביותר בתחום ההשתלות. רופא פלסטיקאי בכיר, המטפל ברשת המרפאות שלו באלפי מושתלים מדי שנה.

ד"ר באובק ( Baubac Hayatdavoudi) ממרפאת ד"ר אלווי ארמני בלוס אנג'לס- שני רופאים אמריקאים אלה לא התבלטו אמנם כחוקרים ופורצי דרך בתחום הרפואי, אך מוכרים היטב בכל העולם בתור אלו שהביאו את ענף השתלות השיער לנישה היוקרתית של בוורלי- הילס והסלבריטאים, ותרמו לפרסום וקידום הטרנד של מרפאות ההשתלה בכל העולם.

איך לבחור רופא מתאים ומרפאה מובילה להשתלת שיער?

מאחר והשתלת שיער הוא טיפול רפואי שלא עושים בכל יום, חשוב ללמוד היטב את הנושא, להכיר את שיטות הטיפול ולהבין את האפשרויות ואת הסיכונים שבתהליך. רוב הרופאים המובילים בישראל יסכימו, כי הכלל החשוב הראשון הוא להימנע מטרנדים אופנתיים, היתפסות לשמועות ולהצעות זולות ומפוקפקות לביצוע השתלות בשיטת "זבנג וגמרנו" עליהם תמצאו "ממליצים" רבים ברשתות החברתיות.
חשוב ביותר לבצע את ההשתלה במרפאה קרובה ונגישה למקום מגוריכם, כך שתוכלו לפנות ולהיפגש עם הצוות המטפל בכל עת שתרצו, להגיע לטיפולים בקלות ולחזור לביקורות או במקרה הצורך לטיפולים משלימים.
והחשוב מכל- ודאו כי הרופא המטפל הוא רופא מוסמך ומוכר בעל שם עולמי בתחום, הגיעו לפגישת ייעוץ בה תקבלו את כל תשומת הלב ותוכלו לקבל את כל האינפורמציה על הטיפול, וצאו לדרך לקראת מראה צעיר יותר ושיער מלא, טבעי ויפה.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל: https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

פורסם על ידי