החשיבות מאחורי הענקת מארזים לפסח לעובדים

החשיבות מאחורי הענקת מארזים לפסח לעובדים

מחפשים מארזים לפסח לעובדים? ובכן, אתם כנראה בדרך הנכונה. מדוע אתם שואלים? מחקרים רבים בנושא מעלים כי הענקת מתנות לעובדים לכבוד החגים היא פעולה המהווה השקעה משתלמת במיוחד. זאת לאור הסיבה הפשוטה כי היא מסייעת בשימור העובדים ובתרומה נרחבת לשביעות רצונם מסביבת העבודה. במילים אחרות – מארזים לפסח לעובדים זה רעיון מעולה עבור כל מעסיק, ואנחנו כאן בשביל להסביר לכם למה.

 

אז למה כדאי וחשוב להעניק מארזים לפסח לעובדים?

קיימת שורה רחבה של סיבות שבגללן כדאי להעניק מארזים לפסח לעובדים, ביניהם:

  • הוקרת תודה – הענקת מארזים לפסח לעובדים לכבוד החג היה פעולה שתגרום לצוות שלכם להרגיש כי אתם באמת מעריכים את העבודה הקשה שלכם, וכי העשייה שלהם בארגון אכן תורמת להתפתחות הארגון. למעשה, מדובר על מחווה שתשפיע באופן חיובי על נקודת המבט של כלל העובדים שלכם עליכם בתור מעסיקים, מה שיסייע בצורה נרחבת להעלאת המורל בארגון, מה שיתורגם עם חלוף הזמן לעשייה מוגברת ופרודוקטיביות מקסימלית!
  • חיזוק מערכת היחסים – עובדים שיקבלו מתנה מרגשת ובלתי נשכחת מהצוות הניהולי בסביבת העבודה שלכם, ייתכן וירגישו חיבור חזק יותר אליו ובעקבות כך, ירצו להמשיך לעבוד בארגון ולהתמיד בעשייה שלהם בטווח הרחוק, יותר מתמיד. אי לכך, ההמלצה שלנו תהיה להשקיע לא מעט מחשבה טרם הגעתכם אל מטלת הבחירה. כמו כן, עליכם לזכור כי העובדים שלכם תמיד יכולים להבין מתי מתנה ניתנת בשביל "לצאת ידי חובה" ומתי היא ניתנת מתוך רצון ומחשבה מעמיקה. לכן, וודאו כי אתם אכן מייחסים חשיבות למתנות ולבחירתן.
  • חיזוק הנאמנות והשייכות לארגון – מן הטבעי, כאשר מדובר על מתנות לדרגים הגבוהים יותר במקום העבודה, הרי שמדובר על מתנות מושקעות ומרשימות יותר, מה שעלול להוביל להתאכזבותו של הצוות הזוטר בסביבה העבודה שלכם. משכך, ההמלצה שלנו היא ללכת בדיוק אל הכיוון ההפוך. במילים אחרות – בהתחשב בעובדה שמתנה איכותית עשויה לגרום לעובדים להרגיש מחוברים יותר לצוות הניהולי בארגון, כדאי לא פחות להשקיע ולהעניק גם להם מתנות איכותיות ומרשימות. בסופו של יום – עליכם לזכור כי אתם מעוניינים לוודא כי אותם עובדים "זוטרים" נשארים בחברה שלכם לאורך זמן, במטרה להתקדם לאורך השנים.
  • עלויות אטרקטיביות – בהשוואה לבחירה הפופולרית שבאה לידי ביטוי ברכישה של מגוון מוצרים בודדים בנפרד עבור צוות העובדים, עליכם לזכור כי כאשר אתם רוכשים מארזים, הרי שאתם רוכשים מספר מוצרים במקביל. במילים אחרות – נסו למצוא ספק אחד שיעניק לכם את כל המארזים שכן, כך למעשה תוכלו ליהנות מעלויות אטרקטיביות במיוחד, וזה הודות לסיבה הפשוטה שגם בחרתם במארזים הכוללים מספר מוצרים במקביל, מה שמוזיל את העלויות, וגם רכשתם מסה רצינית של מארזים מאותו הספק. בשורה התחתונה – באמצעות רכישה של מארזים לפסח לעובדים שלכם, תוכלו לרכוש יותר, בפחות!
פורסם על ידי