החלקות שיער מומלצות אורגניות ואיכותיות

החלקות שיער מומלצות אורגניות ואיכותיות

איך לבחור החלקות שיער מומלצות כשיש בשוק כל כך הרבה מגוון? זו שאלה לגיטימית שמטרידה את מנוחתן של נשים רבות המבקשות בסך הכל להיפטר מהפן אחת ולתמיד, וליהנות משיער רך וחלק ככה, בטבעי. קלאס באפס מאמץ, כמו שאומרות. בישראל שוק ההחלטות תפס תאוצה בשנים האחרונות, כשמידי שנה צצות עוד ועוד החלקות חדשות שמציעות אפשרויות, חידושים ובעיקר, תוצאות שאינן פוגעות בשיער ונשמרות לטווח הארוך. מוכנה לצלול לעולמן של ההחלקות האורגניות המומלצות ביותר כיום?

3 סוגים של החלקות שיער מומלצות שאת חייבת להכיר

בעבר הלא רחוק, השוק הציע סוג אחד של החלקה אורגנית שאיתה היינו צריכות לחיות ולהתמודד. כיום, כשהשוק הולך ומתפתח, נוצרו סוגים נוספים של החלקות שיער מומלצות ואורגניות כשלרובן יתרונות דומים. למשל, כל אחת מהן מכילה בעיקר וויטמינים, מינרלים וחומרים טבעיים שלא פוגעים בשיער ואפילו עוזרים לו להחלים ולהתחזק. בנוסף לכך, ההחלקות האורגניות לא מגבילות אותך ולא מונעות ביקור בים או בבריכה, כך שאת יכולה להמשיך בחייך כרגיל.

  • החלקה הודית – זו החלקה שכשמה, מגיעה היישר מהודו הרחוקה. החלקה זו מאופיינת בחומרים שלא ניתן למצוא בשום החלקה אחרת, ומגיעים גם הם מהמדינה הרחוקה. למשל, חומצות אמינו ומינרליים, שמן הודי המיוחד במינו ועוד. זו החלטה נפלאה ואיכותית שמתאימה גם לשיער מחומצן.
  • החלקת קראטין – זו אחת ההחלקות הידועות והאהובות ביותר כיום. היא אינה מכילה חומרים כימיים מסוכנים, ואף מסייעת מאוד לשיער שלנו. מדוע? כיוון שהקראטין עצמו הינו חומר החלבון שמרכיב את השיער שלנו, כלומר כשבוחרות בהחלקת קראטין בעצם מזינות את השיער בחומר הטבעי שמרכיב אותו, מה שמסייע לו להתחזק ולצמוח אפילו טוב וחזק יותר. תהליך ההחלקה עצמו גם כן קל ופשוט, כך שבניגוד להחלקות אחרות לא מדובר בשעות של המתנה.
  • חפיפה – בין החלקות שיער מומלצות אורגניות ישנה גם ההחלקה בחפיפה, המועדפת על הרבה מאוד נשים. היתרון שלה הוא שזמן ההמתנה קצר מאוד ומסתכם בשעה בלבד, כמה שטיפות וזה הכל, יש לך שיער חלק ומרשים! כך, אין כל סכנה בריאותית או חשש לאדים, כשההחלקה עצמה מכילה חומרים טבעיים כגון זהב, משי, שמן דקלים ועוד רבים ונפלאים שיעשו טוב לשיער שלך.

תעשייה שנמצאת כאן כדי להישאר

אין ספק שהחלקות השיער האורגניות והטבעיות כבשו את ליבנו בסערה, ונראה שהן ממש לא מתכננות לעזוב אותנו בקרוב. להפך, כל הזמן אנחנו נתקלות בעוד ועוד החלקות שיער מומלצות לכל אחת יתרונות משלה, וכל אחת נחשבת למומלצת מסיבותיה שלה. על כן, אם גם אתן שוקלות החלקת שיער אל תשכחו לבדוק היטב את כל האופציות שמציעות הספרות השונות, לבדוק מה ההבדלים בין כל ההחלקות האורגניות ובסופו של דבר להתאים לשערכן את ההחלקה המושלמת ביותר עבורו.

 

 

פורסם על ידי