החלפת אסלה בשירותים

החלפת אסלה בשירותים

האם השירותים שלכם ראו ימים טובים יותר? האם גם אתם רוצים לחדש את חדר האמבטיה שלכם עם אסלה חדשה? החלפת אסלה יכולה להיות עבודה מסובכת, תלוי בסוג האסלה ושאר גורמים שונים בחדר השירותים בו נבקש להחליף את האסלה.

למרות שאסלה היא לא בדיוק הציוד הסקסי ביותר שתקנו אי פעם, אין להכחיש כמה היא חיונית. ההחלפה של האסלה בדרך כלל נובעת משתי סיבות עיקריות: כאשר אתם מחליטים שהגיע הזמן לשפץ את חדר השירותים.

החלפת אסלה היא בעצם שדרוג של האסלה שלכם, מאסלה ישנה למגוון אסלות חדשניות הכוללות אסלה מונבלוק, אסלה תלויה או אסלה סמויה נסתרת. המקרה השני בו נצטרך להחליף את האסלה הוא כאשר, האסלה הישנה שלכם נשברה.

החלפת אסלה היא הפתרון הטוב ביותר לטיפול במקרים של סדקים, שברים או הצטברות של אבנית שיכולה לגרום לסתימה חוזרת של האסלה או לכך שהמים באסלה לא ירדו כפי שהם אמורים. לשני הסיבות הללו האפשרות היחידה היא החלפת אסלה במהרה לאסלה חדשה ומפנקת.

המשפצים שלי – מומחים להחלפות אסלה

בשל העובדה שהאסלה היא חלק ממערכת האינסטלציה שלכם, וצריכה להיות מותקנת על ידי אינסטלאטור מורשה ומוסמך. אם אתם מבצעים שיפוץ בחדר אמבטיה מלא ומחליפים את השירותים שלכם כחלק מעבודה זו, משפץ האמבטיה שלכם צריך להיות בעל רישיון מתאים ולהיעזר באינסטלאטור מוסמך לעבודה מסוג זה.

לכן ראוי שתפנו רק לחברה מומחית להחלפת אסלות שתוכל לספק לכם את השקט הנפשי ועבודה שעומדת בלוחות הזמנים. חברה כזאת הינה חברת המשפצים שלי, חברה המתמחה במגוון רחב של עבודות שיפוץ, התקנה, צביעה ובנייה. החברה פועלת להחלפת אסלות בשיטות חדשניות שעושות שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר לאסלות.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר החברה ולפנות לנציגי החברה במספר הטלפון, או באמצעות מייל או פנייה באתר. ואנו מבטיחים לענות לכם לכל שאלה באופן המקצועי ביותר, מתוך תודעת שירות גבוה שמנחה את החברה מאז היווסדה.

מגוון אסלות

חברת המשפצים שלי מוסמכת ומיומנת בהתקנה של מגוון רחב של אסלות הכולל: אסלת P  – האסלה הנפוצה והפשוטה ביותר בשוק. גוף אסלת P עשוי מחרסינה, ויש לו מיכל הדחת מים מחומר פלסטי, שמחובר לחרסינה ולמערכת הביוב באמצעות צינורות גלויים. היתרון של אסלת P הוא בעיקר בהיות המערכת חיצונית ולכן קלה יותר לתיקון. החיסרון שלה היא שהיא נחשבת לאסלה הכי פחות מרשימה למראה.

אסלת מונובלוק – מגיעה כמקשה הכולל את גוף האסלה ומיכל ההדחה, ששניהם עשויים מחרסינה. היא נחשבת לאסלה יפה ומועדפת עבור מעצבי בתים הפשוטה. בנוסף חלק מהצנרת של אסלת מונובלוק מוחבא בתוך החרסינה, ובנוסף היא מגיע עם כפתור הדחה במקום ידית פלסטיק. החיסרון שלה הוא בעובדה שכל חלקיה מגיעים כבלוק אחד (ומשם שמה), מה שגורם להחלפת אסלה שכזו להפוך לפעולה יקרה ומורכבת שיכול לבצע רק איש מקצוע מוסמך.\

אסלה תלויה – האסלה היקרה והאיכותית ביותר בשוק. כשמה כן היא אסלה תלויה, שהינה  מחוברת לקיר באמצעות הברגה או הדבקה. בנוסף לכך אסלה תלויה מגיע עם מיכל הדחה סמוי שמדגיש את היוקרה שלה. היתרונות של האסלה התלויה היא ברושם היוקרתי שהיא מקרינה, בנוסף להיותה קלה לניקוי. החסרונות של אסלה תלויה היא שכמו אסלת המונו בלוק, החלפתה ותיקונה יקרים יותר מאסלות פשוטות.

החלפת אסלות במחיר הטוב ביותר בשוק

אל תהססו עוד דקה חברת המשפצים שלי כאן בשבילכם, להחליף לכם את האסלה שבחדר השירותים או המקלחת באופן היעיל ביותר ובמחיר השווה ביותר שתוכלו למצוא.

פורסם על ידי