החייל מסיים קורס קצינים? רעיונות למתנות שהוא ישמח לקבל

החייל מסיים קורס קצינים? רעיונות למתנות שהוא ישמח לקבל

סיום קורס קצינים הוא נקודת ציון חשובה מאד בחייהם של כל קצין או קצינה. מדובר בקורס חשוב, מאתגר ותובעני ואי אפשר להתעלם מהשינוי הגדול שצפוי לקצין לאחר יציאתו לדרך החדשה. מדובר גם בקורס ארוך הכולל למידה עיונית ומעשית כך שאין ספק שמגיע לבוגרים מתנה יפה, איכותית וראויה בסיום הקורס.

עולם המתנות עובר שינויים רבים ומעניינים בשנים האחרונות, עת מתפתחות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות להפקת מתנות אישיות, מיוחדות ומקוריות לכל אירוע או הזדמנות. קורס קצינים הוא הזדמנות מצוינת להענקת מתנה מיוחדת שמראה גם הרבה תשומת לב אך יותר מזה – גם הערכה רבה על סיום תקופה מאתגרת, ארוכה שבסיומה יוצאים לדרך חדשה. אם כך, אילו מתנות מתאימות למי שמסיים את הקורס ואיך בוחרים את המתנה הראויה והמתאימה ביותר?

תכונות של מסיימי קורס קצינים

כמו בכל מצב שבו צריך לחשוב על מתנה – גם כאן כדאי לנסות לאבחן את האישיות של זה שהמתנה אמורה להינתן לו. מי הוא ומה הוא? מה היה משמח אותו? האם יש מתנה שיכולה להיות לו שימושית? (כמו למשל תיקים רקומים שאפשר לעשות בהם שימוש בתפקיד החדש שיקבל הבוגר לאחר הקורס). אפשרות נוספת היא חפץ או פריט שישמשו את הבוגר בבית שלו, בחיים הפרטיים שלו, מסוג החפצים שכל אחד יכול למצוא להם שימוש, כמו למשל חלוק עם רקמה לשימוש לאחר המקלחת.

אילו מתנות מתאימות למסיימי קורס קצינים?

כיום אפשר לבצע תפירת רקמה על מוצרי טקסטיל, רקמה שבזכותה כל פריט יהפוך לאישי, מיוחד ומרגש. בסיום קורסים צבאיים נהוג ומקובל להזמין מתנות עם דוגמאות רקמה שמופיע בהן שם הקורס ומועד הסיום, כך המתנה הופכת למזכרת של ממש שמאחדת בין אלה שיש להם את המתנה הזאת. כאשר מדובר ברקמה אפשר לעשות אותה על מוצרים מטקסטיל ולכן היא מתאימה מאד במוצרים שימושיים ויומיומיים – חולצות, כובעים, תיקים או אפילו רקמה על מגבות. המתנה תהיה גם אישית, מקורית וייחודית וגם שימושית.

דוגמאות למתנות עם רקמה

יש קצינים שעומדים לקבל תפקיד רחוק מהבית ולכן יצטרכו לקחת איתם לא מעט ציוד וחפצים כשיגיעו לבסיס ויש כאלה שיוצבו בבסיסים קרוב לבית. המתנות הבאות יכולות להתברר כמתאימות גם לאלה וגם לאלה:

  • מגבות או חלוקים – אין מי שלא משתמש על בסיס קבוע ויומיומי במגבות, אם כאלה המתאימות לגוף, לידיים או לפנים. חלוק עם רקמה הוא מתנה שאנשים מאד אוהבים לקבל.
  • תיקים – מכיוון שחיילים וקצינים עושים שימוש בתיקים מסוגים שונים – תיק יכול להיות מתנה משולמת. בנוסף לכך בכל בית ומשפחה תמיד יש תיקים רבים בגדלים שונים שכל בני המשפחה עושים בהם שימוש.
  • כובעים – במדינת ישראל יש שימוש בכובעים על ידי כל אדם בכל גיל, לרבות חיילים בשלבים שונים של השירות הצבאי שלהם. גם על הכובעים אפשר לרקום הקדשה שמתאימה לסיום הקורס.
  • פריטים הקשורים לניהול אורח חיים דתי – במידה ומדובר בפלוגה או סיום קורס של חיילים דתיים – אפשר לבחור כיפות ממותגות, מארזי תפילין או טליתות עם רקמה איכותית ויפה שהם יוכלו לשאת לכל מקום.

למה דווקא מתנה עם רקמה?

כפי שאפשר להבין ולדמיין – רקמה ממוחשבת על מתנות הופכת אותן לאישיות, ייחודיות וכאלה שמעוררות ערך רגשי מיד עם קבלתן. אנשים רבים אוהבים לקבל מתנות שמופיע עליהן כיתוב שהם מתחברים אליו ברמה האישית או שמזכיר להם אירוע משמעותי שהתרחש בחיים שלהם, לכן מתנות עם רקמה יהיו מתאימות, שלא לומר משולמות לאירוע כל כך חשוב כמו סיום קורס קצינים. כאשר ייפגשו הקצינים בשלב מאוחר יותר בחיים שלהם – אין ספק שהמתנות תהיינה נושא שיחה מרכזי בהעלאת הזיכרונות.

איך מזמינים מתנות לקורס קצינים?

ברוב המקרים מועד סיום הקורס ידוע מבעוד מועד. כך יש מספיק זמן להתארגן, לבחור ולהזמין את המתנות. כאשר בוחרים במתנה עם רקמה – יש להזמין מוקדם ככל האפשר, שכל בדרך כלל מדובר בכמות גדולה וצריך לאפשר לבעל העסק להתארגן ולבצע את הרקמה ללא לחץ של זמן. בדרך כלל תגענה המתנות כשהן ארוזות בצורה מרשימה וגם לזה דרוש זמן להתארגנות. שיא ההתרגשות יהיה כאשר כל קצין וקצינה יקבלו לידיהם את המתנה שתישאר ברשותם למשך זמן רב.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי