החופשה המושלמת באילת: איך מתחילים?

החופשה המושלמת באילת: איך מתחילים?

התארגנתם על תו ירוק ואתם משתוקקים לנסוע אל החופשה הראשונה שלכם בשנה האחרונה. אחד היעדים הקורצים ביותר לישראלים ברחבי הארץ היא אילת.

אילת נחשבת לעיר מלאת חיים בעלת שפע רב של מלונות, חיי חברה, חיי לילה, אטרקציות בלתי נגמרות ומלונות שעושות חשק להישאר בתוכן.

בחירת מלון היא מלאכת מחשבת של ממש, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת המלון.

אגב, אם זה לא מספיק החלטנו לפנק אתכם במספר אטרקציות אפשריות שיכולות להפוך כל חופשה לחופשה "מוש". הישארו איתנו!

בחירת מלון מלאכת מחשבת של ממש

כמו שכבר הבנתם בחירת מלונות באילת היא מלאכת מחשבת של ממש, על מנת לבחור את המלון האידיאלי עבורכם תצטרכו לענות לעצמכם על מספר שאלות:

מה הוא התקציב שלנו – אין ספק שהתקציב הוא הדיל מייקר של כל האירוע הזה. עליכם לתכנן את התקציב שלכם עבור מקום הלינה. לאחר שקבעתם את התקציב הרצוי צמצמתם לכם עשרות מלונות שלא באים בחשבון והפכתם את הבחירה לקלה הרבה יותר.

מה הוא סוג החופשה – שאלה נוספת אותה תצטרכו לשאול את עצמכם. אפשר למצוא אין ספור מלונות באילת, למעשה קיימים למעלה מ – 100 מלונות שונים לצד דירות נופש, אורחנים ועוד. תצטרכו לשאול את עצמכם האם הנסיעה היא למטרות עבודה, חופשה משפחתית, חופשה זוגית ועוד.

כמו כן תצטרכו לשאול את עצמכם האם אתם רוצים להסתפק במקומות על בסיס לינה וארוחת בוקר ולאכול את שאר הארוחות מחוץ למלון, או שמא לדעתכם עדיף להוסיף עוד כמה שקלים ולהנות מבסיסי חצי פנסיון, פנסיון מלא או אפילו הכל כלול!

מה הם המתקנים אותם אתם מחפשים – אם יש לכם ילדים קטנים סביר להניח שבריכת שחייה וצוות בידור הם חלק מהמתקנים אותם תחפשו. כמו כן, ישנם מתקנים רבים גם למבוגרים לדוגמת ספא, ג'קוזי, סאונה, בר אקטיבי במהלך שעות היום. כל אלו יעזרו לכם בבחירה של המלון ובסינון האופציות הבלתי רצויות.

אתם לא חושבים שהגיע הזמן להזיז מעט את הגוף?

שכבתם קצת בטן גב במלון, רקדתם אגה דו דו בבריכה. זה כיף ונחמד, אין ספק. אבל אתם לא חושבים שהגיע הזמן להזיז מעט את הגוף?

בעיר הנופש אילת קיימות עשרות אטרקציות שונות אשר מתאימות לכל המשפחה, אטרקציות שיכולות להפוך את הטיול המשפחתי לטיול חוויתי מאין כמוהו.

בין האטרקציות אותם תוכלו למצוא:

חוף קיסוסקי – חוף זה הינו חוף פרטי המפעיל שורה של אטרקציות ימיות המתאימות לכל המשפחה. מאופנועי ים עד אטרקציות ימיות רבות.

ריף הדולפינים – ריף הדולפינים הוא אחד החופים המוכרים והוותיקים ביותר באילת, החוף מפעיל מסעדה טובה ושירותי ניקיון ומלצרות מעולים. אך יחד עם זאת הוא מאפשר פיצ'ר שלא ניתן למצוא בכל מקום בישראל – שחייה עם דולפינים. בעלות סמלית כל אחד מכם יוכל לשחות יחד עם דולפינים ולהנות מחוויה חדשה יחד עם תמונה מעולה לאינסטגרם.

הכדור – בטיילת אילת, 100 מטרים לאחר קניון מול הים ניתן למצוא את הכדור. הכדור היא אחת האטרקציות המשוגעות ביותר בעיר. בעלות סמלית, תוכלו להתנודד בין יבשה לאוויר ולראות את כל העיר ממעוף הציפור.

פורסם על ידי