החוויה המושלמת עבור הילד שלכם בקיץ הקרוב – סאמר סקול באנגליה

החוויה המושלמת עבור הילד שלכם בקיץ הקרוב – סאמר סקול באנגליה

החופש הגדול הוא אולי התקופה המועדפת בשנה על ילדים ובני נוער, אך הרבה פעמים החופש הוא ארוך מדי עבור הילדים, ובטח שעבור ההורים… להורים בינינו המחפשים אחר פעילות לקיץ לילדים ולבני הנוער אשר תהיה מהנה ומעשירה גם יחד, כדאי להכיר ולשקול ברצינות את האפשרות של סאמר סקול באנגליה

מהו בדיוק סאמר סקול ומדוע אנגליה היא אחד היעדים המרכזיים והמתבקשים ביותר עבור חוויה מסוג זה? כיצד היא תעשיר את הילדים שלנו, וגם תשאיר אותם עם זיכרונות מתוקים לכל החיים?

מהו סאמר סקול ומדוע באנגליה?

סאמר סקול הוא בעצם מחנה קיץ ללימוד אנגלית. מדובר במחנה אליו מגיעים ילדים ובני נוער מכל רחבי העולם, במטרה ללמוד אנגלית בצורה אפקטיבית במיוחד וגם ליצור היכרויות עם חבריהם למחנה – ילדים ובני נוער בגילאים דומים ממגוון מדינות שונות.

כפי שניתן כבר להבין מהתיאור הראשוני והפשוט הזה, מדובר בחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת עבור כל ילד או בן/ת נוער אשר חווים אותה – טיסה לחו"ל בלי ההורים (אך במסגרת מסודרת בה דואגים לילדים ולבטיחותם), שהייה במחנה קיץ מהנה ומאורגן, יצירת היכרויות עם ילדים ובני נוער ממדינות אחרות בגילאים בהם בדרך כלל יש לנו חברים רק מסביבת מגורינו ועוד.

ניתן למצוא כיום מחנות סאמר סקול במספר מדינות שונות, אך אחד היעדים המרכזיים ביותר הוא כאמור אנגליה. מדוע דווקא אנגליה? ובכן, בין השאר מכיוון שמדובר במחנה ללימוד אנגלית. מה טבעי יותר מאשר לערוך אותו במדינה דוברת אנגלית (ועוד במדינת האם של השפה האנגלית…)? כמו כן, בחודשי הקיץ מזג האוויר באנגליה הוא נפלא והמדינה ירוקה ושופעת טבע פורח ומלבלב. כך גם המקומות עצמם בהם נערכים מחנות הסאמר סקול. בנוסף, ניתן למצוא באנגליה המון עניין מסוגים נוספים, דוגמת טיול ללונדון על שלל האטרקציות שבה, ממנו נהנים לרוב הילדים במהלך שבועות המחנה.

העשרה חסרת תחליף לילדים

סאמר סקול מספק לילדים כאמור הנאה רבה ואפשרות להכיר חברים חדשים בני גילם מכל רחבי העולם ולחוות חוויה בלתי נשכחת ומעשירה בפני עצמה.

אך חשוב לזכור כי אחת המטרות העיקריות כאן היא לימוד אנגלית, ובהקשר זה מדובר באחת מדרכי הלימוד האפקטיביות ביותר שניתן להעלות על הדעת. כמה שבועות של שהייה במדינה דוברת אנגלית ועם ילדים ובני נוער עימם ניתן לתקשר רק באנגלית (מפני שכל אחד מגיע ממדינה אחרת ובעל שפת אם שונה), כמו גם שיעורי אנגלית יומיים המהווים חלק מהמחנה, מאפשרים לכל ילד/ה ובן/ת נוער ללמוד אנגלית בצורה טובה ומעמיקה הרבה יותר מאשר כל שיטת למידה אחרת.

למידע נוסף על תוכניות סאמר סקול באנגליה.

קרדיט: depositphotos
פורסם על ידי