ההשפעה של עיצוב המתג על החדר

ההשפעה של עיצוב המתג על החדר

בכל חדר, בין אם הוא חדר השינה שלכם או בין אם הוא הסלון של הבית בו השקעתם משאבים רבים לעיצובו – אתם משלימים עם המראה הסטנדרטי, המרובע, הלבן והמשעמם של מתגי ההפעלה והכיבוי של האורות. אנחנו כאן כדי להגיד לכם – לא עוד! הגיע הזמן לבחור במתגים מעוצבים לחדר, כאלה שיחמיאו לבחירות הצבעוניות שלכם, אולי גם לסוג החיפוי של הקיר  – וכל זאת, מבלי להתפשר על האיכות. זהו הסיפור של מתגי האור המעוצבים מבית Ave – המשלבים באופן מושלם בין מראה יצירתי, לתפקוד מעורר השראה.

הבשורה המשעממת של מתגי התאורה בישראל עד כה

גם מעצבי חללים מן השורה הראשונה, למדו לחיות עם המראה המרובע וחסר המעוף של מתגי התאורה, ועל כן – לכל היתר פשוט הסתירו אותו, מאחורי ארונית (תוך שהם פוגעים בתפעול שלו, כמובן). המתגים הישנים, ה"רגילים" היו לא קשורים, לא מעוצבים, לא מעניינים, ולא תורמים למראה הכללי של החדר, וכך, גם אם בחרתם את כלל הריהוט – מהקטן שבאגרטלים ועד למערכת הישיבה – בתשומת לב מרובה, מתג ההפעלה והכיבוי של האורות היה משהו שפשוט צריך להשלים איתו. ואם זה לא מספיק – אז גם הפונקציונאליות של המתג היא לא תמיד מקור לגאווה. לאורך שנים, המתגים אוספים לכלוך ומשחירים – ובכך, הם הופכים אף פחות נעימים מבחינת המראה שלהם, והתרומה לעיצוב החלל.

המתגים מבית Ave – עוד נגיעה של עיצוב, בהתאמה אישית

חברת אביטל בע"מ, עוסקת מאז שנת 1994 ביבוא ושיווק של רכיבי חשמל מתקדמים בישראל. החברה מייבאת היישר מן הכפרים הציוריים של איטליה, את המתגים הייחודיים של Ave – המשלבים באופן שעוד לא נראה כמותו בשוק הישראלי, בין מראה לפונקציונאליות.

המראה של מתגי Ave – משפיע על העיצוב של כל חדר

החברה מציעה מגוון מתגי Ave  בעיצובים שונים, כאשר חלק מן המתגים מגיעים בהתאמה אישית ועל פי בחירת הצבעים האישית שלכם. לדוגמה, את מתגי ההפעלה והכיבוי של האורות מסדרת Touch, תוכלו לבחור באחד מחמשת הצבעים הבאים: לבן זכוכית, ירוק זכוכית טורקיז, זכוכית כסוף, אדום פומפיי נועז, ושחור זכוכית יוקרתי. מראה הזכוכית מעל המתג מעניק יוקרה צבעונית וחדשנית למתג – כאשר מעל לוחית המגע גם נורית לד קטנה שמאירה את המבנה הצלול והבוהק, ומקלה על איתורו גם בחדר חשוך.

התפעול של מתגי Ave – תגלו שהעיצוב המרשים לא פגע בתפקוד

סדרת המתגים מבית Ave פועלים במגע קל של האצבע, באמצעות לוחית מגע רחבה שמתחתיה רכיב מגע (Touch). תגלו כי די ברפרוף קליל של האצבע, על מנת להדליק או לכבות את האור.

הבחירה במתגי Ave  מוסיפה לעיצוב הבית עוד אלמנט צבעוני, איכותי, בגימור זכוכיתי ובמראה פרימיום, שלא ניראה כמותו בישראל.

פורסם על ידי