בחירת חברת SEO לקידום אתר האינטרנט בגוגל

בחירת חברת SEO לקידום אתר האינטרנט בגוגל

גם אתם חולמים על הרגע בו אתר הבית שלכם יוצג במקומות הראשונים בגוגל? אז חשוב שתדעו שהדרך להגשמת החלום עוברת דרך בחירה מושכלת ועניינת בחברת הקידום. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל המידע המקצועי הנדרש לצרכי בחירה נכונה בחברת SEO לקידום האתר בגוגל.

גוגל, מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם והאתר הנצפה ביותר בעולם, הוא ללא ספק הפלטפורמה הנכונה והאפקטיבית ביותר עבור כל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם המעוניין לחשוף את מוצריו ושירותיו השונים באתר למיליוני הגולשים בישראל העושים שימוש יומיומי בגוגל לאיתור מוצרים ושירותים שונים בכל תחום.

הקידום בגוגל מתאפשר באמצעות שתי קידום שונות שאחת מהן מנוהלת למעשה באמצעות מערכת פרסום ממומנת של גוגל עצמה הידועה בשם: גוגל אדוורדס, והשנייה מיושמת באמצעות מה שמכונה SEO המאפשר קידום אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל. ברוב המקרים, שתי שיטות הקידום משתלבות זו בזאת, כאשר בעלי אתרים המקדמים את אתריהם באמצעות מערכת הקידום הממומן בגוגל, שוכרים גם את שירותיה של חברת SEO המתמחה בקידום אורגני בגוגל.

מכיוון שתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ותחום הקידום בגוגל בפרט, הפכו בשנים האחרונות לאמצעי שיווק נפוץ ופופולארי בקרב כל חברה עסקית ובית עסק, תוכלו למצוא כיום עשרות ואף מאות חברות ונותני שירות המאפשרים לכם ליהנות משירותי קידום בגוגל. ההיצע ההולך וגדל של אותן חברות ונותני השירותים השונים בתחום, מחייב אתכם לקיים הליך בחירה מוקפד ומקצועי וזאת על מנת להבטיח לעצמכם שהליכי הקידום המיושמים עבורכם ינוהלו על ידי אנשי המקצוע המובילים ביותר בענף.

לצורך הבחירה בזהות חברת ה-SEO אשר תלווה את מהלכי הקידום האורגני שלכם בגוגל, אנו ממליצים לכם לנהל את הליך הבחירה בהתאם לכל אחת מההמלצות הבאות:

  1. בראש ובראשונה בדקו מהו הידע המקצועי העומד לרשות חברת ה-SEO והאם היא פועלת בתחום לאורך זמן או שמה מדובר בחברה חדשה שעושה את צעדיה הראשונים של חשבונכם.
  2. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק היטב את מכלול השירותים המוצעים לכם על ידי החברה למטרות ניהול הליכי ה-SEO  המוצעים על ידה. חברות מנוסות ומובילות בתחום ה-SEO, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים טכניים, קריאטיביים ותקציביים בדרך להצלחת ההליך הקידומי.
  3. אל תקנו חתול בשק והבטחות ריקות מתוכן מעשי- הניסיון המעשי של חברת הקידום הוא אחד מהמפתחות להצלחה עבורכם ולכן חשוב שתבדקו מהו הניסיון המעשי העומד לרשות החברה ומיהם הלקוחות הנמנים בין לקוחותיה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם שלא להסס וליזום פניה ישירה ללקוחות החברה השונים על מנת לקבל מהם חוות דעת בנוגע לשירות ושביעות רצונם.

בנקודה זו חשוב לציין ולהבהיר שהתחרות בתחום הקידום בגוגל, מובילה לכך שחלק מנותני השירות יעשו הכול על מנת לגייס אתכם כלקוחות ולכן הם גם יבטיחו לכם הבטחות שווא בנוגע לפרק הזמן בו תוצבו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם. זכרו- הליכי קידום בכלל והליכי SEO בפרט הינם הליכים מקצועיים הדורשים זמן וסבלנות מצידכם ולכן אין כל בסיס להאמין להבטחות שווא כגון "תוך שבועיים עד חודש אתם בראש תוצאות החיפוש" וכדומה…

  1. זמינות ואופן ההתנהלות של החברה מולכם- תחום ה-SEO הינו תחום מקצועי מורכב ומסועף המבוסס על טכניקות קידום שונות המיושמות על ידי חברת הקידום שאת שירותיה שכרתם לטובת העניין. לפיכך, חשוב שתתאמו ציפיות מראש מול חברת הקידום בכל הנוגע לאופן ההתנהלות מולכם, למידת השירות לה אתם מצפים וכמובן לתוצאת הפעילות המיוחלת על ידיכם. הליך תיאום הציפיות יאפשר לכם לבסס מערך עבודה שוטף אל מול נציגי החברה ויאפשר לכם להיחשף לכל הפעולות השונות אותן נציגיה מיישמים על מנת לפעול לקידום אתריכם בצורה המיטבית ביותר בגוגל.
  2. בדקו האם אתם עומדים להתנהל מול איש קשר אחד או מספר נציגים במקביל- בהמשך לסעיף הקודם במסגרתו המלצנו לכם לבדוק את אופן התנהלותה של חברת ה-SEO מולכם, אנו ממליצים לכם לבדוק גם האם עתיד לעמוד מולכם איש קשר אחד באמצעותו תוכלו להתעדכן בכל שלבי התהליך או שתדרשו לעמוד מול מספר נציגים שונים. על מנת לאפשר לכם לעקוב בצורה הנכונה ביותר אחר פעילותה של חברת ה-SEO אנו ממליצים לכם לדרוש כחלק מהסכם ההתקשרות ביניכם לבינה, לעמוד מול איש קשר אחד אשר ישמש כנציג החברה.

מהם השירותים השונים המוצעים לכם על ידי חברת SEO מובילה בתחומה?

בסעיף 2 בהמלצות המופיעות לעיל, המלצנו לכם לבדוק את היקף שירותי החברה המוצעים לכם במסגרת הליך הקידום. על מנת שתוכלו לדעת מהם השירותים המקצועיים השונים המוצעים לכל על ידי חברות ה-SEO השונות, ריכזנו עבורכם רשימה מקיפה של שירותים הנחוצים לצרכי הצלחת הליכי ה-SEO:

  1. שירותי מחקר לאיתור מילות וביטוי מפתח הרלוונטיים למטרות ה-SEO
  2. שירותי התאמה של אתר האינטרנט לאלגוריתמים של גוגל- שירותי התאמה אלו מיושמים גם באמצעות תהליך מקצועי המכונה: אופטימיזציה לקוד ולתוכן האתר וגם באמצעות התאמה רספונסיבית המיועדת לצרכי התאמת מבנה האתר לכל אחד מאמצעי הגלישה הקיימים (נייח, נייד, מובייל וכדומה).
  3. שירותי קריאייטיב שונים לשיפור נראות האתר- שירותים אלו מיועדים לצרכי שיפור נראות האתר ברמה העיצובית וברמת התוכן והם כוללים בין היתר: עיצוב ומיתוג מחדש של האתר, כתיבת תכנים מקצועיים לאתר ולצרכי קידומו ועוד.

ומה בנוגע למחירי הקידום?

חברות SEO מתמחרות את הליכי הקידום בהתאם לתחום העסקי של האתר אותו הם מקדמים וזאת מכיוון שישנם תחומי עיסוק הנחשבים לתחרותיים יותר בכל הנוגע לקידום אורגני בגוגל. כמו כן, עלויות השירות נקבעות בהתאם להיקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה ומשך הפעילות הנדרשת לצרכי השגת תוצאות הקידום המיוחלות.

פורסם על ידי