הדרכת בטיחות אש

הדרכת בטיחות אש

הדרכת בטיחות אש תתבצע על ידי אנשי מקצוע; גורמים מקצועיים בעלי ההכשרה, הניסיון וההבנה המעמיקה הדרושה לצורך ביצוע המשימה. בארץ חמה כמו ישראל, המודעות להיווצרותן של שריפות היא גבוהה. בהתאם, חברות וארגונים רבים מקיימים הדרכות לעובדיהם בתחום כיבוי האש. כך ניתן יהיה להתמודד עם מגוון הסיכונים הקיימים – ואף לצמצם מצבים מורכבים ככל הניתן. מעוניינים גם אתם בקבלת הדרכת בטיחות אש ? יש לפנות אל חברת "ליאור בטיחות". חברה זו, אשר הוקמה ומנוהלת על ידי ליאור מקדש, מתמחה במתן שירותי ייעוץ והדרכה בכלל תחומי הבטיחות בעבודה.

על הדרכת כיבוי אש

כאמור, ישראל הינה מדינה חמה ביותר, בה חודשי הקיץ נמשכים הרבה מעבר למקובל. בהתאם, הסכנה כי ייווצרו שריפות לאורכה ולרוחבה הינה ממשית. מעבר לכך, ניתן לראות יותר ויותר חברות וארגונים בארץ המבקשים להעריך את ההיתכנות לקיומן של שריפות. אחת הדרכים המשמעותיות לכך כוללת העברת הדרכות כיבוי אש לעובדים.

כאשר אנו מדברים על הדרכות בתחום בטיחות באש, הכוונה היא  למענה מקצועי ומקיף עבור מגוון סיכוני האש. מעבר לכך, הדרכות בטיחות אלו מלמדות את המשתתפים כיצד להתמודד במקרה של שריפה – ואף איך למנוע אותה.

הדרכת בטיחות בתחום האש כוללות מגוון רחב של נושאים: החל מנתונים כלליים על תאונות עבודה בארץ, משולש האש – כלומר הגורמים השונים המובילים לבעירת אש, דרכי כיבוי האש, מהן המערכות לגילוי ולכיבוי האש, תרגול כיבוי האש ואף מידע חשוב על הבטיחות בחשמל.

להתמודד כראוי במצבים של דליקה

ישנן דרכים רבות לגרום לסביבת העבודה שלנו להפוך לבטוחה ובריאה. אחת מהן כוללת ביצוע נהלי הבטיחות באש. כדי שניתן יהיה להתעמק בנושא זה היטב, כמו גם לתרגל אותו בפועל, מומלץ לשתף פעולה עם חברת "ליאור בטיחות". במסגרת ההדרכה בתחום בטיחות באש, חברה זו תלמד את המשתתפים כיצד למנוע את היווצרותה של שריפה. כמו כן, בזכות הדרכה זו ניתן יהיה להתמודד כראוי במקרים בהם פרצה דליקה.

פורסם על ידי