הדרכות עבודה בגובה

הדרכות עבודה בגובה

הדרכות עבודה בגובה מיועדות לעובדים בגובה של למעלה מ-2 מטרים – וכאשר ישנה סכנה לנפילה. כך, באמצעות הכשרה חשובה זו, ניתן יהיה לקבל את הכלים המרכזיים כדי לפעול בבטיחות, באחריות וכמובן – לצמצם ככל הניתן את תאונות העבודה. את קורס עבודה בגובה יעבירו מדריכים מקצועיים בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודה בגובה) ובסיומה יקבלו המודרכים אישור עבודה בגובה. לשם קבלת מידע נוסף על הדרכה בגובה, ניתן לפנות אל חברת "ליאור בטיחות". חברה זו, אותה מנהל ליאור מקדש, מעבירה מגוון הדרכות בתחום הבטיחות: החל מהדרכה בגובה וכן ריענון עבודה בגובה למי פג תוקף (עד שנתיים) קורס עבודה בגובה.

הדרכת עבודה בגובה: מה חשוב לדעת?

בבואנו לצאת ליום עבודה חדש, עלינו להיות סמוכים ובטוחים כי אנו מחזיקים בהכרה המתאימה והמקיפה ביותר לשם כך. במילים אחרות, ובין אם מדובר בעבודה בגובה של למעלה מ-2 מטרים, כמו גם עבודה  בגובה כוללת עיסוק בפיגומים נייחים או ממוכנים, עבודה על גגות, קורס עבודה בגובה על סולמות ארוכים, על מבני מתכת, על במות מתרוממות ועוד – חשוב ביותר להשתתף בהדרכה בנושא קורס עבודה בגובה.

כאשר אנו מדברים על הדרכות עבודה בגובה, מדובר בהכשרות מקיפות לאורכן תלמדו למשל על הציוד הדרוש. איזה ציוד דרוש לעבודה בגובה? החל מקובע מגן, נעלי בטיחות, רתמת גוף, בולם נפילה מונחה, בולם נפילה נסוג מערכת מיקום ותמיכה, חבלים למערכת קו חיים ועוד.

מעבר לכל זאת, נדגיש כי על אנשים העובדים בגובה לעבור קורס ריענון אחת לשנתיים. הדרכה זו תכלול לימודים עיוניים ומעשיים. כל זאת, כולל תרגול של הציוד. כמו כן, בסיומה של כל הדרכה מסוג זה, יקבלו המשתתפים כרטיס המאשר את השתתפותם בקורס עבודה בגובה – ואת הסמכתם לעבודה.

סרטון הדרכת גובה על סולמות

הפתרונות המתקדמים בתחום

באמצעות הדרכות עבודה בגובה, תוכלו לפעול במקצועיות ובהבנה הדרושה. מעוניינים לעבור הדרכה או קורס ריענון בתחום זה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת "ליאור בטיחות". צוות עובדי החברה כולל ממוני בטיחות, יועצי בטיחות ומהנדסים מיומנים ומנוסים. בזכותם, תוכלו לקבל את הפתרונות, הייעוץ וההדרכה המתקדמת ביותר.

פורסם על ידי