הדרך לניקוי ריהוט וחפצים בבית ביעילות

הדרך לניקוי ריהוט וחפצים בבית ביעילות

לפני שאנו מתחילים לנקות את הבית, אנו מנסים לחשוב על דרכים יעילות לניקוי, תוך שלעיתים ניקיון הבית נראה לנו משימה שלא קל לבצע.

עם זאת באמצעות שיטות שונות לניקיון יעיל יותר של החלל  – אפשר לבצע ניקוי בית על בסיס שבועי ותחזוקה נכונה של הבית.

אבל מהן הדרכים הטובות ביותר לניקוי יעיל? הנה כמה טיפים ועצות.

שימוש במכשירי ניקוי נוחים – מטאטא חשמלי, שואב אבק תעשייתי, שואב אבק רובוטי, מכונות שטיפה בלחץ ועוד, כולם כלי ניקוי אשר יקלו עליכם מאד את ניקוי הבית ויאפשרו לכם ניקיון קל, ללא מאמץ וניקיון יסודי ונוח יותר. השתמשו בכל אלה לביצוע ניקוי ספות, שטיחים, משטחים, ארונות, אבק ושלל חפצים.

רכשו חומרי ניקיון מתאימים – כאשר אתם רוכשים את חומרי הניקוי לבית שלכם, שימו לב כי אתם רוכשים חומרי ניקיון ייעודיים. שימוש בחומרים המתאימים לצורך ניקוי ספות, כאלה המתאימים  להסרת אבנית ממשטחים ומכלים סניטריים, חומרים להסרת חלודה, סבונים נוזליים לניקוי כלים, חומרים לניקוי משטחים, כיורים, תנורים ועוד : כולם יאפשרו לכם ניקיון מהיר יותר וללא שריטות או נזקים לחפצים שאתם מנקים.

סיוע של חברות ניקיון – נסו להסתייע בחברות ניקיון במידה ויש לכם את התקציב לכך. כיום חברות ניקיון מקצועיות יכולות לספק לכם שלל שירותים כגון: ניקוי ספות, ניקוי מקצועי של שטחים, ניקיון ושאיבת רצפות כמו גם יישום פוליש לרצפות, ניקוי וחידוש כלים סנטרים, ניקיון לאחר שיפוץ ועוד.

נקו ביעילות – כאשר אתם מנקים את הבית, שימו בל כי אתם מנקים אותו ביעילות. התחילו לנקות את הבית בהדרגה תוך שאתם מתחילים לנקות אותו החל מיום רביעי שהוא תחילתו של סוף השבוע. נקו בתחילה אבק ומשטחים, המשכו בניקיון כלים סניטריים, נקו את הספות ואת השטיחים ולבסוף שאבו אבק ושפכו מים עם חומרי ניקוי להברקת הרצפות. בכך תוכלו לנקות את הבית לאורך סוף כל השובע בצורה יעילה ויסודית.

עשו את כל אלה- ותוכלו ליהנות מניקיון קל מהיר ויסודי יותר.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי