הדרך לחתונה מתחילה כאן: זה מה שחשוב שתכירי

הדרך לחתונה מתחילה כאן: זה מה שחשוב שתכירי

אם תביטי אחורה ליום לפני שהכרת בדיוק אותו, תיזכרי כיצד קיווית שהוא יגיע אך לא ידעת שבדיוק לו ייחלת, עד שקרה אותו קסם שהפגיש ביניכם ועד שכל צד החליט לתת את כל כולו בכדי שהקשר אכן יצליח, פשוט כי הוא חשוב מדי בשביל לוותר עליו. ועכשיו, עכשיו את פה עם רגל אחת בחופה ועם אצבע אחת שכבר מעוטרת עם טבעת שזיכתה אותו בתשובה שהוא כה רצה – מילה אחת ופשוטה שכל משמעותה היא כן! כן לעתיד משותף ביחד מעתה והלאה. אז איך ממשיכים? בדיוק כפי שמתחילים – עם אמונה, אך הפעם גם עם כמה טיפים שרבות אחרות אספו עבורך ושממש עוד מעט תשמחי להעביר הלאה. אז מה יש לדעת? הכנו לך רשימה:

נעים להכיר – ארגון צהר

רבות מתייחסות אל נושא הדת כאל מוקש בדרך לחתונה. חלק בשל חוסר היכרות עם עולם הדת, חלק בשל תפישה טעונה, חלק בשל אי רצון לתת יד למוסד הדתי וחלק בשל חוסר נעימות לעבור שלבים שלא בהכרח מוכנים לקראתם. לאור הדברים טוב לדעת שכיום נושא הדת הרבה יותר נעים, ולו כי קיים ארגון צהר שמבקש להדק את הפער ולבוא לקראת חתן וכלה ביומם המאושר, כך שבין היתר הוא מלווה את הדרך לחתונה, מדריך כלות בצורה נעימה, מחתן ואף מספק מידע לגבי מקווה באזור מגורייך. מכאן שהכול הרבה יותר נעים, פחות פולשני ובאופן כללי הרבה יותר ידידותי למשתמש.

כמות מוזמנים

אחד השלבים היותר חשובים הוא להבין כמה אנשים מתכוונים להזמין, וזאת כי לכמות המנות ישנה השפעה ישירה על מחיר המנה, על גודל האולם שמחפשים, על הסכום שעשויים לחסוך ואף עף על זמן ההיערכות. פה נציין שאין לקבוע מספר מבלי להתבסס על עובדות וכמובן מבלי לבצע תיאום ציפיות אל מול הצד השני ואף אל מול ההורים, ולו כי הרבה זוגות בוחרים לכבד את רצון ההורים ולאפשר להם להזמין כל מי שהם רק רוצים. מזהים כאן מקור לבעיה? עוד נקודה שמצריכה התייחסות, כל עוד השיח יתנהל מהלב ובסובלנות, תגיעו להבנה.

מסמכים

אף אחד אינו אוהב את המונח מסמכים, אך מסתבר שגם כשמדובר באהבה מסמכים הם חלק מהחבילה, ועל כן טוב לדעת מראש לאלו מסמכים יש להיערך. אז במה מדובר? יש צורך בתעודות זהות של שני בני הזוג ולעיתים גם יש צורך בתעודת לידה. בנוסף, יש צורך בשלוש תמונות פספורט של כל אחד מבני הזוג, יש צורך להשיג מלשכת רישום הנישואין תעודת רווקות ויש צורך להשיג את הכתובה של ההורים, אלא אם כן מדובר באותה לשכה שבה הם עצמם התחתנו. מה קורה אם הכתובה אבדה? לא נלחצים! או שפונים לרבנות שבה נרשמו ההורים ומוציאים העתק נאמן למקור, או שפונים למשרד הפנים.

טיפ לדרך

מרגישה יותר מוכנה אך עדיין לחוצה? שקיפות מול בן הזוג תהפוך הכל ליותר פשוט ולהרבה יותר נעים. בהצלחה והמון מזל טוב!

צילום: pixabay

פורסם על ידי