הדרך לבוליווד – הנחה מיוחדת לתושבי בת ים

צילום: Ashley Lobo Production Office

צילום: Ashley Lobo Production Office

בחודש מאי יגיע לישראל המופע ההודי הנוצץ "הדרך לבוליווד" מאת אשלי לובו, הכולל 22 רקדנים על הבמה ומוזיקה הודית קצבית. גולשי האתר "בת ים פור יו" יוכלו לקבל 10% הנחה מיוחדת על רכישת כרטיסים למופע.

סיפור העלילה: "סאנדיפ" (סאנדיפ צ'וק) בחור ישר לבב ונאיבי, עוזב את הכפר כדי לעשות את זה בגדול במומבאי, מתאהב ב"לילה" (אקאנשה) המהממת, אבל היא אוהבת את "דון" (טייג'ס ראוישנקר), המאפיונר/סופרסטאר, מלך העיר. ואז דברים מתחילים להשתבש, מה שכאמור לא מפריע לאף אחד להמשיך לשיר ולרקוד בטירוף.

צילום: Ashley Lobo Production Office

צילום: Ashley Lobo Production Office

מדובר בהפקה צבעונית ויוקרתית, הכוללת תלבושות ססגוניות רבות, תפאורה נוצצת ושירים הודיים סוחפים. הרקדנים/שחקנים שעל הבמה מבצעים סגנונות ריקוד הודיים קלאסיים תוססים המתאפיינים בעבודת רגליים במקצבים שונים ובדגש על הבעות פנים ותנועות ידיים הממחישות את התרחשות והרגש. הבמאי והכוריאוגרף הוא אשלי לובו ממומבאי, הנחשב לכוריאוגרף מוביל בעשור האחרון בתעשיית הסרטים ההודית. הוא מייסד ומנהל האמנותי של בית ספר למחול בו לומדים למעלה מ-6,000 תלמידים.

בישראל יתקיימו ארבעה מופעים (כולם בשעה 21:00):

17.5 (רביעי) בנייני האומה ירושלים

18.5 (חמישי) אמפי עומר

19.5 (שישי) היכל התרבות תל אביב

20.5 (שבת) מרכז הקונגרסים חיפה

מחירי הכרטיסים הינם 139-359 שקלים בהתאם לאולם ולמקום הישיבה, וגולשי האתר "בת ים פור יו" יוכלו לקבל 10% הנחה במסירת קוד ההנחה בעת ההזמנה – 1616לרכישת כרטיסים:

להופעה בירושלים – קופת "בימות" – 6226 *

להופעה באמפי עומר  – קופת "שפע הפקות" – 8949 *

להופעה בתל-אביב – קופת "לאן " – 8780 *

להופעה בחיפה – קופת "ברק כרטיסים" – טל' 04-8377777

https://www.youtube.com/watch?v=yP4-nXQvuuc&feature=youtu.be

פורסם על ידי