הדרך המהירה ביותר להעלמת נימים בטכנולוגיית לייזר בפנים וברגליים

הדרך המהירה ביותר להעלמת נימים בטכנולוגיית לייזר בפנים וברגליים

סובלים מנימים באזור הפנים או הרגליים? מרגישים לא בנוח ללבוש מכנסיים קצרים או לחשוף את הרגליים שלכם? זה בדיוק הזמן להכיר את הדרך המהירה ביותר להעלמת נימים בטכנולוגיית לייזר, שפותחה בדיוק עבור המטרה הזאת. מרפאות דוקטור חן מציעות טיפול חדשני ואפקטיבי, לצורך העלמת נימים בטכנולוגיית לייזר בפנים וברגליים. המרפאות נמצאות בפריסה ארצית ומשתמשות במכשור המשוכלל ביותר. תוך טיפול אחד או שניים לכל היום, תוכלו ליהנות מפנים ומרגליים נטולות נימים.

העלמת נימים בטכנולוגיית לייזר בפנים וברגליים – מי בכלל צריך את זה?

נימים הינם כלי דם קטנים המצויים בשכבת הדרמיס של העור. לרוב לא ניתן כלל להבחין בהם, אך כאשר ישנו עומס על הנימים, הם נוטים להתרחב ולהופיע בדמות קווים כחולים או סגולים. יש לציין כי הדבר אינו נחשב לבעיה בריאותית, אלא לעניין אסתטי בלבד. אנשים רבים שסובלים מהתופעה, מחפשים שיטות מהירות ויעילות לצורך העלמת הנימים וחזרה לעור אחיד וחלק. אומנם ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של שיטות שונות לצורך העלמת הנימים, אך שיטת הלייזר נחשבת לשיטה היעילה והמתקדמת ביותר בתחום. למעשה, חלק מהנימים נעלמים כבר במהלך הטיפול עצמו, כאשר התוצאה הסופית מתבטאת לאחר מספר שבועות. במהלך הטיפול קרן הלייזר ממיסה את שורש הנים, ולאחר מכן כלי הדם מסולק מהגוף באופן טבעי. הטיפול בטוח לחלוטין, מדויק ואינו כרוך בכאב או בתופעות לוואי.

מדוע כדאי להשתמש בטכנולוגיית לייזר להסרת נימים לעומת שיטות אחרות?

כאמור, שיטת הלייזר נחשבת לשיטה המתקדמת והיעילה ביותר, היות והיא אינה כרוכה בכאב, אינה פולשנית ואינה מצריכה זמן החלמה ארוך. ניתן לכוון את אורך הגל של המכשיר בהתאם למצב הנימים של המטופל, על מנת למנוע נזק לרקמת העור שמסביב. הטיפול אינו מצריך הרדמה ואינו מותיר צלקות.

  • טיפול בגלי רדיו מצריך הרדמה מקומית והחדרה של צנתר לרגלו של המטופל.
  • ניתוח סטריפינג דורש הרדמה מלאה ושליפה פיזית של כלי הדם הנפוח מתוך גופו של המטופל. ניתוח זה נחשב לפולשני ביותר והוא עלול להותיר צלקות.
  • טיפול בהטרשה (סקלרותרפיה) מצריך הזרקה של סקלרוזנטים לתוך הוורידים של המטופל, לצורך יצירת חסימה מלאה של כלי הדם. שיטה זו מצריכה החלמה של מספר שבועות.

מהם היתרונות של העלמת נימים בטכנולוגיית לייזר בפנים וברגלים במרפאות דוקטור חן?

  1. הליך קצר הכולל 1 – 2 טיפולים לכל היותר, כאשר חלק מהתוצאות נראות כבר במהלך הטיפול עצמו. יש לציין כי נימים שהוסרו לא יחזרו יותר לעולם.
  2. אין צורך בהרדמה וניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול.
  3. הטיפול אינו פולשני, הוא אינו מותיר צלקות ואינו כולל תופעות לוואי.
  4. מכשירי הלייזר של מרפאות דוקטור חן נחשבים לחדשים ולמשוכללים ביותר בשוק, לכן הם מספקים דיוק מקסימלי והתאמה מושלמת למצב הנימים של המטופל.
  5. הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי.

מרפאות דוקטור חן מאפשרות לכל אחד להסיר את הנימים, שפוגמים באסתטיקה של עור הפנים או אזור הרגליים. המרפאות משתמשות אך ורק בציוד המשוכלל ביותר, על מנת לספק לכל אחד את התוצאה המושלמת בהתאם למצב הנימים שלו. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר בהקדם!

צילום: pixabay

פורסם על ידי