הדילים הכי שווים לסנטוריני

הדילים הכי שווים לסנטוריני

מבין איי יוון, סנטוריני נחשב לאחד האיים בו תוכלו ליהנות מחופשה יוקרתית, מפנקת ורגועה, במחירים אטרקטיביים. ניתן לבקר באי לכל אורך השנה, אולם התקופה המומלצת להזמין דילים לסנטוריני היא בחודשים אפריל עד אוקטובר, כאשר בחודשים יולי – אוגוסט יש מבחר גדול יותר של חבילות לסנטוריני וטיסות ישירות מישראל.

בשאר עונות השנה, דרכי ההגעה לאי הן באמצעות טיסה לאתונה ומשם טיסת המשך לאי או לקחת מעבורת או רחפת מאחד האיים השכנים, כרתים, סלוניקי, מיקונוס ועוד.

חופשה באי מתאימה לכל שכבות הגיל ומומלץ לבחור דילים לסנטוריני הכוללים מלון פלוס טיסה, כך שאתם לא צריכים לעשות שום הכנות מקדימות. בחודשי הקיץ, לאור התדירות של הטיסות מישראל לסנטוריני יש גמישות רבה בתאריכים ואפשר לסגור דיל משתלם באופן ספונטני.

חופשה מושלמת בסנטוריני

סנטוריני הוא אי קטן ומיוחד, שבו החול שחור גס והמים צלולים. בעבר, צורת האי הייתה עיגול שלם, אולם בשל התפרצות וולקנית עוצמתית, הצורה השתנתה לחצי סהר. כיום, מצידו המערבי של האי, ניתן לראות שמבצבץ מעל המים לוע של הר געש. האורך של רצועת החוף באי הוא 8 קילומטר, הנודעת בחופים שחורים מרהיבים לדוגמה חוף פריסיה.

במרכז סנטוריני נמצא החוף קאמארי שאורכו 2 קילומטר, ניתן ליהנות מהליכה לאורך הטיילת, לאכול במסעדות מצוינות, לבלות בברים וללון באחד מהמלונות הנחשקים. מומלץ גם לבקר בחוף האדום המיוחד שעשוי מתערובת של חול אדום ושחור או בחוף הלבן השליו המרוחק יותר מאקרוטירי.

לצד חופי האי פזורים על שפת המים כפרים ציוריים המציעים מלונות בוטיק יפים, אוכל מקומי, נופים מרהיבים ואווירה נעימה ורגועה.

אז איך לבחור דיל שווה?

באי סנטוריני ניתן למצוא מגוון של אפשרויות לינה – מלונות בוטיק יוקרתיים ומיוחדים לצד מלונות מוקפדים ופשוטים יותר, לפי מסגרת התקציב שיש לכם. חשוב לדעת, שרוב המלונות באי הם איכותיים, נקיים ומפנקים ביותר, כך שלא סביר ליפול על רמה נמוכה. הקפידו לבחור את התאריכים המתאימים לכם ביותר ואת שעת ההגעה לאי.

מומלץ תמיד להגיע בשעות הבוקר או הצהריים ולזכות ביום נוסף מאשר לנחות באי רק בערב. קחו בחשבון שחודשי הקיץ הנחשבים לשיא עונת התיירות הם עמוסים ויקרים יותר. לאור הכמות והמבחר של דילים לסנטוריני, אתם יכולים להתאים לכם את החופשה האידיאלית עבורכם, שעונה לכם על כל הצרכים, בעלות כספית טובה מאוד.

מבחינה כלכלית, בשביל לבחור דיל או חבילה זולים במיוחד, תוכלו להזמין דילים לסנטוריני ברגע האחרון וליהנות ממבצעים, בהנחה שאתם גמישים מאוד בתאריכי יציאה וחזרה לארץ. חבילות לסנטוריני יש בכל חודשי התיירות אך אם אין לכם לחץ מבחינת מועד מסוים אפשר לבחור בחודשים העמוסים פחות ולחסוך כסף (בחודשים מאי יוני ספטמבר המחירים יורדים ועדיין יש מזג אוויר טוב).

צילום: Pixabay

פורסם על ידי