הגודל כן קובע מלון בוטיק שקט

הגודל כן קובע מלון בוטיק שקט

בשגרה הצפופה ובקצב החיים המהיר אין כמו לקחת פסק זמן איכותי, להתנתק מטרדות היומיום ולהתמסר לשלווה. מחקרים רבים כבר הצביעו על כך שחופשה מעלה את האנרגיות ותורמת לאיכות החיים. בבואכם לבחור את היעד לנופש הבא, תגלו שקיימים מגוון רחב של סגנונות אירוח מצימרים בלב המדבר דרך בתי אבן בניחוח כפרי בחיק הטבע ועד מלונות גרנדיוזיים במתכונת הכל כלול.
חוויית אירוח מסוג אחר היא במלונות בוטיק אינטימיים בהם תיהנו מיחס אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך דגש על הפרטים הקטנים ביותר. בשנים האחרונות מלונות בקונספט זה הפכו למצרך מבוקש בזירת המלונות ויש לכך סיבות רבות.
מה מייחד מלונות בוטיקיים וכיצד לבחור את המלון האולטימטיבי לחופשה רגועה בעיר הגדולה?

פינוק, יוקרה ואווירה אינטימית

הפורמט של מלונות בוטיק שואב השראה ממלונות באירופה. בעריה ההומות רבים מחפשים את המקומות בהם הם ירגישו בבית, אבל בסטייל. כך צמחו להם מלונות המאופיינים קודם כל במספר החדרים המצומצם שהם מציעים. בניגוד לבתי מלון עצומים שמתאימים למספר רב של אורחים, מלונות אלה קטנים ולכן מצליחים גם במרחב הפיזי לשמור על תחושה של פרטיות.
מאפיין בולט נוסף הוא ההקפדה על העיצוב. אלה הם מלונות בהם ניכרת ההשקעה הרבה והחשיבה התכנונית. החדרים או הסוויטות בעלי חזות יוקרתית עם דגש על חומרי גלם משובחים ומראה אלגנטי. כיום בולטת באדריכלות של מלונות מסוג זה החזות המודרנית המאופיינת בקווים ישרים וניקיון עיצובי מאופק, ששומר על סולידיות אסתטית.
החדרים עצמם מפנקים במיוחד, מצוידים במכונת קפה ומצעים איכותיים שעוטפים את המיטות. לרוב יש במקום גם טרקלין או סוג של לאונג' מאובזרים היטב עם ספרייה או שירותי משרד. מלונות בוטיק רבים אידיאליים לאנשי עסקים ולכן, מציעים גם שולחן כתיבה בחדר או טרקלין עם חיבור לאינטרנט אלחוטי, מדפסת, מחשבים וכדומה.
תודעת השירות אף היא אלמנט מובהק של בתי מלון אלה – לצוות המלון יש יותר פניות לתת תשומת לב לכל אורח ולדאוג לשביעות רצונו. תרגישו VIP גם בלי לשלם הון תועפות.

נופש מפתיע בתל אביב מול הים

בבואכם לבחור מלון מועדף, התחילו בבדיקת המיקום. העיר תל אביב היא מרכז הבילויים, התרבות והעסקים של מדינת ישראל. זו עיר שתפתיע אתכם כל פעם מחדש ובין אם היא קרובה או רחוקה מהבית או מהעבודה. יש בה אווירת נופש נצחית.
ניתן לבלות ולשתות וללון במלון (אז אין בעיה של נהיגה עם אלכוהול), להשיק את היום בעיר התוססת ולסיים אותו בחגיגות שנמשכות עד השעות הקטנות של הלילה.
בתל אביב שלל מלונות בוטיק, אבל כדאי להתמקד באזור שבוא יש מלון בוטיק מול הים התיכון. מראה הגלים, השקיעות הרומנטיות, הכחול האינסופי משדרגים מאוד את ההנאה, במיוחד כשמהחדר נשקף הנוף המופלא הזה.
בדקו מה מציע לכם המלון מבחינת הרכב חדרים: נוף לים או לעיר, חלוקה של הסוויטה (לשני חדרים, חלל אחד פתוח), האם יש מרפסת, גודל החדר והאבזור. מה כולל החדר. למשל, מיני בר, מכונת קפה, טלוויזיה עם מסך שטוח וכדומה. כמו כן, אילו שירותים מציע המלון – משקאות על חשבון הבית בלובי, גישה חופשית ל-Wifi, חדר כושר וסאונה מצוידים היטב לאימון והתרעננות נעימה מיד אחריו. יש יתרון משמעותי למלון בוטיק המציע גם ארוחת בוקר עשירה במטעמים מלווה במשקאות אספרסו. לא תצטרכו לדאוג לארוחה ותוכלו להתחיל את היום על בטן מלאה..
שימו לב, שקיימים בתי מלון שכוללים גם חדר כביסה ומציעים העשרה לאורחים כמו שיעורי יוגה.
מי שמגיע לעיר למטרת עסקים, יחפש גם חדר ישיבות פרקטי ונוח לקיום מפגשים עסקיים.

בניגוד לסברה הרווחת, מלונות בוטיק מציעים חופשה בעלות אטרקטיבית למדי, שהופכת את החופשה במקומות היפים בתל אביב, מול הים, לבת השגה ומפנקת במיוחד.

פורסם על ידי